آخرین خبرها

گوگرد پودری میکرونیزه قیمت کارخانه

گوگرد پودری میکرونیزه با نام سولفور میکرونیزه نیز شناخته شده می باشد و دارای درجه بندی های مختلفی است. گوگرد میکرونیزه یکی از انواع مواد معدنی است که در صنعت های مختلفی از جمله صنعت کشاورزی کاربرد های بسیاری دارد که شاید بتوان گفت که مهم ترین کاربرد آن نیز استفاده در بخش کشاورزی و در تهیه کود های کشاورزی می باشد. گوگرد پودری میکرونیزه برای رشد گیاهان و درختان و افزایش باروری و کیفیت محصولات کشاورزی می شود. یکی از مهم ترین کاربرد های گوگرد در بخش کشاورزی و به عنوان کود شیمیایی برای مبارزه با سفیدک های سطحی موجود در سطح انگور و سایر بیماری های قارچی موجود در گیاهان می باشد. کمبود گوگرد در گیاهان به صورت زردی در برگ های جوان و قسمت های انتهایی گیاه می باشد. گوگرد پودری میکرونیزه قیمت کارخانه با بهترین کیفیت از طریق سایت پردیس کود قابل عرضه می باشد.

آنچه که باید در مورد گوگرد میکرونیزه بدانید

گوگرد میکرونیزه در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی بسته بندی شده و به بازار عرضه می شود. این نوع کود توسط کارخانه های متعددی در سطح کشور تولید می شود و دارای کیفیت های متنوع و قیمت های متفاوتی دارند. این نوع کود دارای خلوص ۹۹٫۹۹% می باشد که د ارای دانه های بسیار ریزی می باشد. کود گوگرد پودری میکرونیزه را می توانید به صورت مستقیم و از طریق نمایندگان فروش موجود در شرکت پردیس کود خریداری نمایید.

گوگرد پودری میکرونیزه قیمت

قیمت هر کیلو گوگرد میکرونیزه به صورت عمده

هر ساله با توجه به عوامل مختلفی مانند افزایش قیمت مواد اولیه و حقوق کارکنان و نیز تورم موجود قیمت های نوسان پیدا کرده و تغییر می کند. با توجه به اینکه این نوع کود در سطح کشور توسط کارخانه های زیادی تولید می شود قیمت آن نیز متفاوت می باشد. هم چنین به دلیل اینکه ممکن است این نوع کود توسط واسطه ها و دلالان به فروش برسد در نتیجه قیمت بالایی نیز دارد. متقاضیان و خریداران می توانند جهت استعلام قیمت هر کیلو گوگرد میکرونیزه به صورت عمده از طریق شماره تماس های درج شده در این سایت اقدام نمایند.

گوگرد پودری میکرونیزه قیمت

فروشنده عمده گوگرد پودری میکرونیزه

بعد از طی مراحل تولید و بسته بندی کود گوگرد پودری میکرونیزه در کارخانه ها توسط شرکت ها و مراکز مختلفی به بازار عرضه می شود. فروشند های زیادی وجود دارند که متقاضیان کود مورد نظر خود را از آن ها خریداری می کنند. برای تهیه گوگرد پودری میکرونیزه قیمت کارخانه از طریق فروشند های معتبر موجود در شرکت پردیس کود اقدام نمایید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *