آخرین خبرها

قیمت کود پلیت مرغی آلکان در انبار موجود نیست

کود پلیت مرغی الکان یکی از محصولات با کیفیت شرکت الکان می باشد که با داشتن کیفیت خوب نیاز بیشتر گیاهان و محصولات کشاورزی را برطرف نموده است.

قابل توجه مشتریان عزیز برند پلت مرغی آلکان در انبار موجود نیست چنانچه قصد خرید این برند را دارید لطفا با کارخانه تولید کننده آن ارتباط برقرار نمایید. باتشکر 

همچنین  کود مرغی پلیت شده یکی از محصولات ارگانیک و سرساز از مواد آلی برای حاصلخیزه خاک می باشد. بنابراین این نوع کود در بسته یندی های کیسه ای ۲۵ کیلوگرمی و برای هر نوع خاک، محصول کشاورزی، درختان و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کود پلیت مرغی الکان

کود پلیت مرغی

امروزه برای راحتی حمل و نفل و همچنین کیفیت بهتر و بازه بهتر کودهای حیوانی را در کارخانه های تولید کود کشاورزی با روش های مدرن روز دنیا و همچنین افزودن مواد مغذی آن را تبدیل به نوعی از کود ارگانیک، غنی شده و فرآوری شده می نمایند تا برای خاک کشاورزی یک ماده کامل باشد.

به همین منظور کود مرغی خام را در کارخانه ها خشک کرده و با اضافه کردن مواد آلی و مغذی در آن به صورت پلیت مرغی در آورده و در بسته بندی های ۲۵ کیلویی که قابل حمل و نقل راحتتر باشد در اختیار مصرف کننده ها قرار داده می شود. همچنین کود مرغی یکی از کودهای سرشار از ارت، پتاسیم، منیزیم، فیبر، منگنز، روی، مس، آهن، فسفر… است که برای خاک کشاورزی و تولید یک محصول با کیفیت در بین کشاورزان استفاده می شود.

همچنین می توان کود مرغی را از این دیگر کودهای حیوانی بهترین نوع کود برای محصولات کشاورزی نام برد.

کود پلیت مرغی الکان

آشنایی با شرکت تولید کننده کود پلیت مرغی آلکان

شرکت الکان در سال ۸۲ به صورت رسمی شروه به فعالیت در زمینه تولید و فروش انواع کود ارگانیک و نیمه ارگانیک نموده است. این شرکت مفتخر است با داشتن محصولات با کیفیت و فراوری شده کودهای آلی زیستی و فراوری غنی شده و ارگانیک را با استانداردهای روز دنیا به مصرف کننده واقعی خود عرضه نماید.

۱٫ استاندارد بین المللی اتحادیه اروپائی
EC889/2008 .2. استاندارد بین المللی برنامه ملی آمریکا
USDA/NOP .3. استاندارد بین المللی سیستم کشاورزی ارگانیک ژاپن JAS/1605

محصولات تولید شده در شرکت آلکان

  • کود های شیمیایی
  • کودهای آلی غنی شده
  • کودهای آلی بیولوژیکی
  • کود پلیت مرغی
  • کود مایع مرغی
  • کود آهن
  • و…

کود پلیت مرغی الکان

مشخصات و ویژگی های کود پلیت مرغی الکان

  1. تنظیم کننده PH هرچه بهتر خاک
  2. کاهش استرس گیاه ناشی از خشکسالی و سرمازدگی
  3. صرفه جویی و عدم نیاز به چندین کود مختلف برای خاک

کود پلیت مرغی الکان

قیمت کود پلیت مرغی الکان

قیمت هر نوع کود کشاورزی براساس نوع و مراحل تولید آن در کارخانه های تولید کننده متفاوت می باشد. همچنین کود پلت مرغی الکان رو می توانید از نمایندگی های معتبر عرضه انواع کود کشاورزی در سراسر ایران با قیمت هر کیلو ۶۰۰ تا ۷۰۰ تهیه نمایید.

شرکت پردیس کود، با سال‌ها تجربه در زمینه تولید انواع کودها نظیر:

کود پلیت مرغی، کود گوگرد پودری میکرونیزه و کود گوگرد بنتونیت‌دار و همچنین واردات کودهای سولفات آمونیوم دانه شکری ازبک و کلروپتاس پودری صورتی ازبک، این محصولات را در وبسایت خود به صورت آنلاین، عرضه می‌نماید.

در حال حاضر، محصولات ارائه شده در صفحه “ فرشگاه پردیس کود ” در وبسایت، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم، حتماً به این صفحه مراجعه و علاوه بر آشنایی با محصولات مرغوب ارائه شده در این صفحه، از امکان سفارش اینترنتی این محصولات با قیمتی استثنایی، بهره‌‌مند گردید.

قابل توجه مشتریان عزیز برند پلت مرغی آلکان در انبار موجود نیست چنانچه قصد خرید این برند را دارید لطفا با کارخانه تولید کننده آن ارتباط برقرار نمایید. باتشکر 

کود پلیت مرغی الکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *