آخرین خبرها

کود شکری چیست؟ | کود سولفات آمونیوم

در یک نوع تعریف علمی کود شکری به هر نوع ماده معدنی و یا بیولوژیکی گفته می شود که حاوی عناصری مغذی بوده و برای رشد و ادامه حیات و هم چنین افزایش باروری و کیفیت محصولات ضروری می باشد. شاید سوال خیلی از افراد این باشد که کود شکری چیست.

کود سولفات آمونیوم یا همان کود شکری که با نام کود اوره نیز شناخته شده است به شکل بلور های سفید رنگی می باشد.

این نوع کود ها در سال های گذشته به صورت وارداتی از کشور ازبکستان وارد کشور می شدند و توسط شرکت های مختلفی به بازار عرضه می شدند. امروزه علاوه بر واردات آن ها در سطح کشور نیز توسط کارخانه های زیادی تولید می شود.

هر آن چه که باید در مورد کود شکری ازبکستان بدانیم

کود شکری یکی از پر مصرف ترین و مهم ترین کود های استفاده شده در صنعت کشاورزی می باشد که به آن کود ازته نیز گفته می شود.

این نوع کود از جمله کود های ارزان می باشد که قابلیت انحلال خوبی در آب دارد و بنابراین به خوبی توسط گیاهان و درختان جذب می شود.

سولفات آمونیوم یکی از انواع کود های ازته می باشد که دارای ۲۱ درصد ازت یا نیتروژن و ۲۴ درصد گوگرد یا سولفور می باشد.

قبل از مصرف هر نوع کود کشاورزی و از جمله کود های شکری باید خاک را مورد آزمایش قرار داد و از میزان و نحوه مصرف آن نیز آگاهی پیدا کرد.

کود شکری چیست

آیا می دانید کود شکری برای مرکبات چه فوایدی دارد؟

خاک هایی زمین های باغی و کشاورزی در ایران بیشتر به صورت آهکی بوده و جهت اصلاح آن ها نیازمند کود هایی مانند کود شکری می باشند.

این نوع کود شیمیایی خاصیت اسید زایی دارد و برای خاک های آهکی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از کود شکری در باغات مرکبات سبب افزایش باروری و افزایش کیفیت محصول نهایی می شود.

کود شکری چیست

قیمت کود شکری ازبکستان درجه یک

قیمت کود شکری ازبکستان با توجه به افزایش دلار و تورم متغییر می باشد. در صورت خرید از نمایندگان فروش می توانید این نوع کود را با قیمت پایین تری خریداری نمایید.

شرکت پردیس کود با عرضه بهترین نوع کود شکری ازبکستان آن را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه در اختیار خریداران قرار می دهد. اگر می خواهید بدانید که کود شکری چیست و چه کاربرد هایی دارد و هم چنین نحوه مصرف آن چگونه می باشد به سایت پردیس کود مراجعه کنید.

شرکت پردیس کود، با سال‌ها تجربه در زمینه تولید انواع کودها نظیر:

کود پلیت مرغی، کود گوگرد پودری میکرونیزه و کود گوگرد بنتونیت‌دار و همچنین واردات کودهای سولفات آمونیوم دانه شکری ازبک و کلروپتاس پودری صورتی ازبک، این محصولات را در وبسایت خود به صورت آنلاین، عرضه می‌نماید.

در حال حاضر، محصولات ارائه شده در صفحه “لیست قیمت کود مرغی پلیت شده امروز” در همین وبسایت، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم، حتماً به این صفحه مراجعه و علاوه بر آشنایی با محصولات مرغوب ارائه شده در این صفحه، از امکان سفارش اینترنتی این محصولات با قیمتی استثنایی، بهره‌‌مند گردید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

۵ نظر

  1. تا به حال با کود شکری آشنایی نداشتم . ممنونم از سایت خوبتون که چنین اطلاعات خاص و بکر رو در اختیارمون میذاره .

  2. ابراهیم کاشفی

    سلام و عرض ادب
    کود شکری نیترات آلومینیوم است

    • با سلام سولفات آمونیوم دانه شکری ازبکستان موجود هستش و میتونید به طور مستقیم بدون واسطه از گمرک از طریق شرکت ما خریداری نمایید.
      باید خدمتون عرض کنم نیترات آمونیوم نداریم

  3. نجف علی صالحی

    ۰۹۱۷۷۳۱۰۰۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *