آخرین خبرها

فروش فوق العاده گوگرد ۷۵ درصد بنتونیت دار ارزان

گوگرد ۷۵ درصد بنتونیت دار به جهت سهولت و راحتی کاربری به صورت گرانوله تولید شده و یکی از بهترین کود ها برای اصلاح خاک های قلیایی می باشد. از گوگرد به عنوان اصلاح کننده خاک و هم چنین آفت کش و قارچ کش در کود های شیمیایی کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. گوگرد بعد از عناصری مانند ازت و فسفر و پتاسیم از مهم ترین عناصر مهم مورد نیاز برای گیاهان و درختان می باشد که به صورت های مختلفی در کود های کشاورزی موجود می باشد. گوگرد استفاده شده در کود های کشاورزی سبب خوش بو خوش طعم و خوش پخت شدن محصولات می شود. فروش فوق العاده گوگرد ۷۵ درصد بنتونیت دار ارزان از طریق شرکت پردیس کود و نمایندگان آن با عالی ترین کیفیت صورت می گیرد.

گوگرد ۷۵ درصد بنتونیت دار

مضرات گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد گرانوله

بنتونیت موجود در کود ای کشاورزی گوگرد دار به دلیل این که خاصیت چسبندگی به خاک می دهد از نفوذ هوا به لایه های زیرین جلوگیری می کند در نتیجه عمل هوازی صورت نمی گیرد و سبب پوسیدگی ریشه ها و هم چنین مردگی خاک می شود. بنابراین در هنگام استفاده از کود های گوگرد بنتونیت دار دقت لازم را داشته باشید و از مصرف زیاد از حد آن برای خاک های کشاورزی پرهیز کنید.

آنالیز گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد مشهد

کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵ درصد دارای ۷۵ درصد عنصر گوگرد می باشد که در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی در بازار موجود می باشد. این نوع کود هم چنین دارای بیست درصد بنتونیت و پنج درصد رطوبت می باشد. گوگرد بنوتینت دار دارای دانه هایی به اندازه ۲ تا ۵ میلی متر و با رنگ زرد می باشد. این نوع کود در کارخانه های متفاوتی و با کیفیت های متنوعی تولید می شود. کود گوگرد ۷۵ درصد بنتونیت دار توسط کارخانه خانگیران در مشهد تولید می شود و به بازار عرضه می شود.

گوگرد ۷۵ درصد بنتونیت دار

زمان استفاده گوگرد ۷۵ درصد بنتونیت دار

جهت بهره وری مناسب از هر نوع کود کشاورزی استفاده شده باید از نحوه مصرف و زمان و میزان مصرف آن ها آگاهی کاملی داشت. به عنوان مثال برای استفاده از کود گوگرد ۷۵ درصد بنتونیت دار باید قبل از کاشت محصول و در هنگام شغم زدن در مزارع استفاده شود و در باغات نیز باید به صورت چالکود و نواری استفاده می شود. میزان مصرف این نوع کود ها در زراعت به صورت ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم در هر هکتار و برای باغات میوه و درختان به میزان یک تا دو کیلوگرم به ازای هر درخت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *