آخرین خبرها

فروش سولفات آمونیوم درجه یک

آمونیوم سولفات یک نوع نمک معدنی می باشد که دارای کاربرد های فراوانی در صنعت های مختلفی است. یکی از مهم ترین مصارف این نوع کود در بخش کشاورزی و استفاده در کود های کشاورزی می باشد. کود سولفات آمونیوم یکی از اولین و پر کاربرد ترین کود های ازته در بخش کشاورزی می باشد و در مواردی که نیاز به نیتروژن و گوگرد می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کود به عنوان مکمل در خاک هایی که فاقد هر گونه گوگرد می باشند مورد استفاده قرار می گیرند. از این نوع کود در مزارع و باغات جهت افزایش بهره وری محصول و افزایش رشد گیاهان و درختان استفاده می شود. فروش سولفات آمونیوم درجه یک با کیسه های بسته بندی شده مناسب و با نازل ترین قیمت از طریق شرکت پردیس کود صورت می پذیرد.

فروش سولفات آمونیوم

معرفی سولفات آمونیوم ازبکستان

کود سولفات آمونیوم ازبکستان یکی از کود های شیمیایی کشاورزی است که از کشور ازبکستان وارد کشور می شود. البته در سال های اخیر این نوع کود توسط تعدادی از کارخانه های موجود در سطح کشور تولید شده و به بازار عرضه می شود. کود سولفات آمونیوم ازبکستان دارای ۲۱ درصد نیتروژن و ۲۴ درصد گوگرد می باشد که نیتروژن آن به شکل یون آمونیوم و گوگرد آن نیز به صورت سولفات می باشد. این نوع کود پس از ورود به کشور توسط نمایندگان شرکت هایی مانند پردیس کود به دست خریداران و متقاضیان با قیمتی مناسب می رسد.

نحوه استفاده کود ازته سولفات آمونیوم

نحوه مصرف کود سولفات آمونیوم در زمین های زراعی و باغات با هم متفاوت می باشد. به عنوان مثال در زمین های زراعی ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم از این کود در هر هکتار زمین زراعتی به کار می رود. در باغات نیز به ازای هر درخت یک کیلوگرم از این نوع کود و در فصل بهار استفاده می شود. هم چنین اگر از این نوع کود برای گل خانه ها استفاده می شود و برای گیاه استفاده شود برای هر بوته ۱۵ کیلوگرم و اگر به صورت باغچه باشد برای هر باغچه ۲۵ کیلوگرم استفاده می شود.

فروش سولفات آمونیوم

سه نکته مهم در خرید سولفات آمونیوم

در هنگام خرید این نوع کود سعی کنید که از مراکز خرید معتبر آن را خریداری کنید. زیرا کود با کیفیت توسط این مراکز و فروشگاه ها عرضه می شود. این نوع کود ها را از طریق نمایندگان فروش خریداری نمایید زیرا کود را با قیمت پایین تری به فروش می رسانند. در هنگام خرید هر نوع محصولی و از جمله کود های کشاورزی به کیفیت و مرغوبیت آن نیز توجه کنید. جهت اطلاع از قیمت فروش سولفات آمونیوم با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *