آخرین خبرها

مرکز عرضه مستقیم کود پلیت مرغی کاسپین

کود پلیت مرغی کاسپین تولید شده در شرکت و کارخانه کاسپین یکی از محصولات کاملا ارگانیک و طبیعی و بدون داشتن هرگونه مواد شیمیایی می باشد.  کود مرغی پلیت شده کاسپین صد در صد مرغی بوده و دارای کمپوست اضافه نمی باشد.

با توجه به پیشرفت علم و فناوری در و تکنولوژی های نوین در تولید انواع کود کشاورزی برای از بین بردن معایب کودهای دامی تازه، این نوع کودها را فرآوری می نمایند که هم از نظر ظاهری و هم رفع آلودگی های اضافه شود و در نتیجه بازده بهتری را بتواند داشته باشد.

کود پلیت مرغی کاسپین

کود پلیت مرغی کاسپین

یکی از روشهای که کود مرغی را در کارخانه فراوری می نمایند روش پلیت مرغی می باشد، به طوری که کود خام مرغی را خشک نموده و به صورت پودر در آورده و به شکل قطعات فشرده استوانه ای حدود نیم تا یک سانتی متری در آورده که به آن پلیت گفته میشود.

کود پلیت مرغی کاسپین

آنالیز کود پلیت مرغی کاسپین

این کود کاملا غنی شده و به شکل پلت می باشد کودی کاملا ارگانیک و دارای مواد ماکرو و میکرو می باشد. که عبارتند از:

نام عنصر ماکرو درصد
ماده ارگانیک ۶۰-۶۵
ازت کل (N) ۴-۵
فسفر (P) ۲-۳
پتاسیم (K) ۲-۳
کلسیم(Ca) ۳-۳/۵
گوگرد (S) ۳-۳/۵
نام عنصر میکرودرصد
آهن (Fe) ۱۲۰۰-۱۴۰۰
منگنز (Mn) ۴۰۰-۶۰۰
مس (Cu) ۶۰۰-۸۰۰
روی (Zn) ۸۰۰-۱۰۰۰
مولیبدن (Mo) ۲۰۰-۴۰۰
بر (B) ۲۰۰-۴۰۰

ویژگی های کود پلت مرغی کاسپین

  • فاقد تاثیرات مخرب بر خاک
  • اصلاح و احیا بافت خاک
  • کود آلی ارگانیک ضدعفونی شده دارای ۶۰ تا ۷۰ درصد ماده آلی
  • کاملا خشک
  • فاقد مواد شیمیایی کاملا ارگانیک
  • و…

کود پلت مرغی کاسپین

موارد مصرف کود پلیت مرغی

این کود به دلیل ارگانیک بودن آن یکی از کودهای غنی شده و ارگانیک است که برای تمام گیاهان قابل استفاده می باشد. از جمله پرمصرف ترین آن:

  • محصولات باغی
  • محصولات کشاورزی زراعی
  • محصولات کشاورزی گلخانه ای
  • محصولات کشاورزی سبزی و صیفی
  • چمن و فضای سبز
  • گل و کیاهان زینتی
  • و… می باشد.

کود پلیت مرغی کاسپین

مرکز عرضه مستقیم کود پلیت مرغی

حال این سوال برای شما هم شاید پیش آمده باشد که کود پلیت مرغی را از کجا به صورت مستقیم خریداری نماییم.

کارخانه تولید کننده کود پلیت مرغی کاسپین کجاست؟

آیا می شود از کارخانه به صورت مستقیم مقدار و حجم مورد نظر را خریداری نمود؟

ما در مرکز عرضه مستقیم انواع کود کشاورزی به صورت اینترنتی حضوری و غیر حضوری این امکان را فراهم آورده این تا کشاورزان با حذف دلالان و واظطه ها بتوانند کود مرغی خالص و ارگانیک را به صورت پلیت شده در بسته بندی های شکیل کیسه ای ۲۵ کیلویی خریداری نمایند و برای محصولات کشاورزی خود استفاده کنند.

پس منتظر نمانید همین حالا با مجموعه ما تماس حاصل فرماید و یا در همین سایت با مراجعه به قسمت سفارش محصول، محصول خود را ثبت نمائید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل فرمایند.

شرکت پردیس کود، با سال‌ها تجربه در زمینه تولید انواع کودها نظیر: کود پلیت مرغی، کود گوگرد پودری میکرونیزه و کود گوگرد بنتونیت‌دار و همچنین واردات کودهای سولفات آمونیوم دانه شکری ازبک و کلروپتاس پودری صورتی ازبک، این محصولات را در وبسایت خود به صورت آنلاین، عرضه می‌نماید.
در حال حاضر، محصولات ارائه شده در صفحه “قیمت کود سوپر فسفات تریپل TSP” در همین وبسایت، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم، حتماً به این صفحه مراجعه و علاوه بر آشنایی با محصولات مرغوب ارائه شده در این صفحه، از امکان سفارش اینترنتی این محصولات با قیمتی استثنایی، بهره‌‌مند گردید.

۲ نظر

  1. سلام میخواستم بدونم به صورت عمده هم میتونید این کود رو برام ارسال کنید لطفا با بنده تماس بگیرید قیمتشم هر چقدر باشه پرداخت میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *