آخرین خبرها

صادرات سولفات آمونیوم ازبکستان با کیفیت

سولفات آمونیوم ازبکستان| کشور ایران از جمله کشورهای بزرگی است که در آن انواع سولفات آمونیوم کریستال در حجم بالا تولید میگردد ولی به دلیل ممنوعیت صادرات کود سولفات آمونیوم امکان صادرات آن از ایران امکان پذیر نیست به همبن منظور صادرات این کود از کشوهای دیگر مانند کشور ازبکستان روسیه و … صورت میپذیرد.

 

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]امروزه فروش و صادرات سولفات آمونیوم خالص از رونق بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل کاربرد های زیادی که دارد سفارش و خرید آن بسیار زیاد شده است.

به همین منظور شرکت پردیس کود وارد کننده مستقیم سولفات آمونیوم ازبکستان این امکان را برای تجار و خریداران سولفات آمونیوم فراهم آورده که به صورت مستقیم کود سولفات آمونیوم صادراتی را مرز سرخس ایران ترخیص شده به صورت ترانزیتی در بسته بندی کیسه های جامبود بک یک تنی و ۵۰کیلو گرمی با مستندات لازم جهت صادرات تحویل بگیرند. ئ به کشورهای مقصد خود صادرات نمایند. اگر از صادر کنندگان مواد شیمیایی بخصوص سولفات آمونیوم و کلرید پتاسیم هستید با مجموعه بزرگ پردیس کود مشهد در ارتباط باشید. [/hwgold-dash]

سولفات آمونیوم ازبکستان

نکات قابل توجه در مورد سولفات آمونیوم ازبک کشاورزی

سولفات آمونیوم کشاورزی یک نوع نمک است که برای مصارف صنعتی و کشاورزی به کار می رود و به عنوان یک نوع کود در صنعت کشاورزی استفاده می کنند، سولفات آمونیوم از پر مصرف ترین کودهای مخصوص برای کشاورزی است که در مزارع و باغ ها استفاده می شود.

سولفات آمونیوم به دلیل ترکیبات موجود در آن، به راحتی جذب گیاه می شود و همچنین به دلیل داشتن گوگرد باعث تنظیم شدن PH خاک و زمین و جذب شدن آسان مواد مغذی مخصوص خاک می شود، در این سولفات ها آهن و مس و روی و منگنز وجود دارد که عملکرد خاک برای رشد محصول را فراهم می کند.

ما باید قبل از خرید هر گونه محصولی به کیفیت و برند آن محصول توجه ویژه ای داشته باشیم، انتخاب سولفات آمونیوم نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید ویژگی و نکات مخصوص به خود را زیر نظر داشته و به آن توجه کنیم، موقع تهیه و خرید سولفات آمونیوم کشاورزی باید به برند تولید شده و کیفیت و ویژگی های آن توجه کنیم، همچنین خرید از جای معتبر نیز از مهمترین نکات است که بتوان اعتماد کرد این محصول با کیفیت و معتبر است و بدل نیست.

تمامی سولفات آمونیوم ها شکل و شمایل مخصوص به خود را دارند و باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که غیر از آن ها کود های دیگری را تهیه نکنیم. کود سولفات آمونیوم ازبکستان دارای شکل ظاهری کریستاله و ۱۰۰% محلول در آب و دارای محلولی شفاف می باشد.

از مزایا و کاربرد و ویژگی های سولفات آمونیوم کشاورزی ازبکستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تقویت و اصلاح PH خاک
  2. رشد محصولات کشاورزی
  3. از بین بردن مواد زائد و آفت و حشرات

سولفات آمونیوم ازبکستان

شرکت بازرگانی فروش کود سولفات آمونیوم ازبک

بازرگانی فروش سولفات آمونیوم ازبکستان در این مرکز به شکل های مختلفی انجام می شود و خریداران و متقاضیان می توانند آنها را با قیمتی ارزانتر خریداری کنند.

این محصول بیشتر به صورت عمده معامله خواهد شد و بخاطر عمده بودن آن است که با قیمت مناسب و ارزان توزیع و عرضه و صادر می شود و با این کار مردم جذب محصول خواهند شد و بازار آن نیز بالاتر خواهد رفت.

این سایت انواع سولفات آمونیوم کریستال با کیفیت را با قیمت مناسب و با کیفیت های خوب به فروش می رساند و خریداران می توانند جهت خرید این محصول به پنل مرکز مراجعه و محصول خود را سفارش دهند و به شما خریداران محترم می کند که بتوانید با حذف واسطه ها به صورت کاملا مستقیم خرید خود را از آن داشته باشید و به هیچ عنوان نگرانی از بابت هزینه های زیاد برای تهیه محصول خود در دل نداشته باشید و بتوانید به آسانی محصول خود را تهیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *