آخرین خبرها

کود شیمیایی سولفات آمونیوم ازبک اصل | مشخصات و قیمت خرید

شرکت پردیس کود مشهد وارد کننده اصلی کود شیمیایی سولفات آمونیوم ازبک این کود را به صورت مستقیم با کمترین هزینه حمل و نقل ترخیص شده کف واگن شهید مطهری مشهد در بسته بندی ۵۰ کیلو گرمی با ضمانت آنالیز ۲۱ درصد نیتروژن و ۲۴% گوگرد همراه با برگه سبز گمرک دال بر اصل بودن کالا به اقصی نقاط ایران ارسال می نماید.

مرکز فروش کود آمونیوم سولفات ازبک اصل

پخش سولفات آمونیوم ازبک با بهترین قیمت از طریق این مجموعه بازرگانی پردیس کود مشهد انجام می گیرد و هم اکنون در دسترس همه خریداران می باشد. شما می توانید بهترین کیفیت سولفات آمونیوم ازبکستان کریستاله را با ارزان ترین قیمت به صورت خرده و عمده از سایت ما به صورت تضمینی آنالیز همراه گواهینامه وارداتی و برگه سبز و فاکتور رسمی خریداری نمایید.

سولفات آمونیوم به علت دارا بودن ازت و گوگرد که از عناصر ضروری برای رشد و نمو بهتر گیاهان می باشد در زمره پرفروش ترین محصولات کود شیمیایی می باشد. شرکت پردیس کود این کود را به صورت مستقیم در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان خود در سراسر ایران میرساند.

چنانچه قصد خرید سولفات آمونیوم ازبک اصل را از وارد کننده اصلی آن دارید و میخواهید از قیمت کود سولفات آمونیوم و نحوه ارسال و نحوه خرید کود سولفات آمونیوم مطل شوید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کود شیمیایی سولفات آمونیوم ازبک

شاخصه بارز کود سولفات آمونیوم کشاورزی اصل

مهم ترین شاخصه بارز سولفات آمونیوم کشاورزی ایمن بودن در حمل و نقل و نگهداری آسان آن نسبت به آمونیوم نیترات می باشد و همچنین خاصیت اصلاح کنندگی Ph خاک های قلیایی، نمکی و آهکی، افزایش مقاومت گیاه به کم آبی، جایگزین مناسب برای کود اوره به عنوان یک کود ازت دار، افزایش اثرگذاری و جذب فسفات در صورت استفاده ی همزمان با کودهای فسفات، صرف حداقل انرژی را دارا می باشد.

افزایش رشد در برگ ها و تاج درختان، افزایش کیفیت محصولات، بازده و ثمر دهی گیاه از ویژگی های برتر این گیاه می باشد که موجب برتری این محصول نسبت به سایر محصولات شده است. کود سولفات آمونیوم ازبک به دلیل دانه بندی مناسب قابلیت استفاده با کود های جامد دیگر را دارد.

این محصول را می توان به سهولت به صورت پاششی،مستقیم روی خاک و مخلوط با آب استفاده نمود. این محصول راه حل مناسبی برای کوددهی اقتصادی و موثر تر نیتروژنه خاک است، برخی از کاربرد و مزایای کود سولفات آمونیوم ازبک آن عبارتند از:

  • تولید کود کامل NPK سولفات پتاسیم، فسفات آمونیوم
  • در صنعت دباغی در مرحله ی آهک گیری از سولفات آمونیوم استفاده می شود.
  • در ترکیب پودر آتش نشانی نیز بکار می رود.
  • در صنعت تصفیه آب، به عنوان یکی از مواد شیمیائی مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد .
  • جهت افزودنی به مواد غذایی از جمله آرد و نان ایمن بوده و جهت تنظیم اسیدیته مواد غذایی به کار می رود.
  • در صنعت دارو سازی جهت خالص سازی پروتئین ها

کود شیمیایی سولفات آمونیوم ازبک

قیمت عمده کود سولفات آمونیوم ازبکستان

قیمت سولفات آمونیوم ازبکستان با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن بسیار مناسب و به صرفه می باشد انواع سولفات آمونیوم ازبک کاربرد چشمگیر و ویژه‌ای در صنایع کشاورزی داشته و یکی از کود های مهم و پرکاربرد و در عین حال پرفروش محسوب می شود. یکی از مزیت های مهم و ویژه انواع سولفات آمونیوم ازبک کریستاله قیمت مناسب و به صرفه آن می‌باشد این محصول در کنار کیفیت بالا از مناسبترین و نازلترین قیمت برخوردار می‌شود.

این محصول تولید شده ی کشور ازبکستان برند پر فروش ماکسام چرچیک از نظر کیفیت بسیار مرغوب بوده و از کاربرد ویژه ای برخوردار شده است فروش بی نظیر این محصول در بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارجی با بهترین و مرغوب ترین کیفیت صورت می‌گیرد. مصرف کنندگان و خریداران محترم می توانند انواع این محصول با کیفیت و درجه یک را انتخاب کرده و مطابق با نظر و سلیقه خود این محصول را با قیمت مناسب دریافت و خریداری نمایند.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]قیمت کود سولفات آمونیوم وارداتی عرضه شده توسط شرکت پردیس کود هم کنون کیلویی ۵۹۵۰ هزار تومان می باشد با توجه به نوسانات دلار در بازار جهت استعلام قیمت به روز کود سولفات آمونیوم ازبک اصل با ما در ارتباط باشید.[/highlight-red]

کود شیمیایی سولفات آمونیوم ازبک

مراکز خرید کود سولفات آمونیوم ازبکستان

مرکز خرید سولفات آمونیوم در این راستا با مشتریابی و ارائه محصولی با کیفیت توانسته جایگاه خوبی در سطح کشور به دست آورد. این مجموعه در نظر دارد ضمن دریافت سفارش های خریداران به صورت آنلاین و شبانه روزی از طریق همین وب سایت، بهترین سولفات آمونیوم ازبکستان مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت تامین کند و در سریع ترین زمان ممکن سفارش ها را توسط سیستم حمل و نقل مطمئن و ارزان به مشتریان تحویل دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فروش سولفات آمونیوم ازبک به سایت ما مراجعه نمایید و با کمترین هزینه ممکن با کیفیت ترین محصول را خریداری کنید.

 

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

۲ نظر

  1. سلام و خسته نباشید خدمت تولید کننده محترم … در مقابل سیل واردات محصول مشابه بی کیفیت پر واضح است که در صورت ارائه کیفیت استاندارد می توان بازار داخلی را با قیمت و کیفیت مناسب اشباع کرد و صادرات ناشی از مازاد تولید باعث سود آوری و ارز آوری برای کشور خواهد شد.

  2. با عرض سلام و خسته نباشی
    برای خریده عمده چجوری باید اقدام کنم ؟
    تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ؟
    بار چند روزه به دستم میرسه ؟
    شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *