آخرین خبرها

خرید کود سولفات آمونیوم برای کیوی عمده با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان

کود سولفات آمونیوم برای کیوی یک کود شیمیایی است که نوعی نمک معدنی محسوب می شود که به عنوان کود کشاورزی با داشتن ۲۱% نیتروژن و ۲۴% گوگرد تامین کننده نیتروژن و گوگرد به طور همزمان برای تغذیه گیاه مورد مصرف قرار میگیرد.

این محصول در مراکز خرید و فروش کود سولفات آمونیوم برای کیوی، به صورت عمده با قیمت ارزان به فروش می رسد و طرفداران این محصول می‌ توانند برای خرید آنها در حجم بالا به این فروشگاه ها مراجعه کنند و بهترین نمونه از کود سولفات آمونیوم برای درخت کیوی و مرغوب را که با کیفیت بالا تولید و واردات میگردد خریداری نمایند.

کود سولفات آمونیوم برای کیوی

کود سولفات آمونیوم کشاورزی در درجه اول در زمانی مصرف میگردد که نیاز نیتروژن N و گوگرد S برای تامین غذایی گیاهان در حال رشد مشخص شود.

از آنجایی که سولفات آمونیوم تنها ۲۱ درصد نیتروژن در خود جایی داده است، نسبت به دیگر کودها مقرون به صرفه تر و حمل و نقل و استفاده آسانتر است.

با این حال یک منبع عالی برای تامین گوگرد که بسیاری از عملکردهای ضروری گیاه از جمله سنتز پروتئین را پشتیبانی یا هدایت می کند.

بهترین کود برای درخت کیوی و بارور کردن آن استفاده از کودهای نیتروژن بالاست کود سولفات آمونیوم دارای نیتروژن زیادی می باشد. که بهترین کود برای تامین ازت و گوگرد خاک برای درختان کیوی محسوب میشه.
ولی برای اینکه چه فرمول کودی برای درختان کیوی استفاده نماییم انجام آزمایش خاک بهترین روش تشخیص نوع تغذیه کیوی می باشد. که با ازمایش خاک می توانید به کمبودها و نیازهای تغذیه درخت بیشتر پی ببرید.
کود سولفات آمونیوم برای کیوی یک کود نیتروژن دارا است که همواره در اوایل فصل بهار مورد استفاده قرار میگیرد زیرا در این فصل گیاه مجددا شروع به جوانه زنی می نماید.
همچنین برای اضافه کردن نیتروژن اضافه به درخت نیترات آمونیوم کود اوره هم مصرف میگردد ولی استفاده از کود سولفات آمونیوم برای کیوی بهتر از کود اوره می باشد زیرا دارای نیتروژن بالاتر از نوع آمونیومی و گوگرد بیشتر نسبت به کود اوره است.
استفاده از کودهای آلی مانند کود پلت مرغی و کودهای کامل مثل npk هم برای درخت کیوی میتواند گزینه های خوبی باشد.
کود سولفات آمونیوم برای کیوی

کود سولفات آمونیوم چیست؟

سولفات آمونیوم از واکنش اسید سولفوریک و آمونیاک گرم تولید می شود.

و تولید کنندگان سولفا امونیوم برای اینکه اندازه کریستالی مناسب برای کاربرد آن تولید نماید،

آنگاه شرایط واکنش رابا غربالگری و خشک کردن ذرات کنترل می کنند تا به اندازه مورد نظر برسند.

سولفات آمونیوم کاربردهای فراوانی دارد که در صنایع مختلف تقاضای زیادی مانند شرکتهای تولید نان که از سولفات آمونیوم برای تولید چاشنی خمیر بهره میگیرند.

همچنین نقش مهمی در پودر اطفا حریق و عوامل ضد حریق را دارد. و در صنایع شیمیایی، پالپ چوب، نساجی و دارویی کاربرد زیادی دارد.

که بیشترین کاربرد کود سولفات آمونیوم در کشاورزی برای محصولاتی به خصوص پسته، مرکبات، یونجه، ذرت، کلزا، پنبه، سیب زمینی، برنج و گندم مورد استفاده قرار گرفته و باعث بهبود کیفیت و رشد بهتر این محصولات می شود.

اگر چه رنگ سولفات امونیوم می تواند از سفید تا بژ باشد، ولی سولفات آمونیوم به طور مداوم به عنوان یک کریستاله بسیار محلول در آب با خواص ذهیره عالی فروخته می شود.
همانطور که قبلا اشاره شد اندازه ذرات نیز می توان بسته به هدف مورد نظر متفاوت باشند. که سولفات آمونیوم دارای انواع مختلف مانند:
تولید و روانه بازار میگردد. که شما میتوانید برای خرید مستقیم با کارخانه تولید کننده آن تماس بگیرد. و بدون واسطه محصول مورد نظز خود تحویل بگیرید.
کود سولفات آمونیوم برای کیوی

کود برای درشت شدن میوه کیوی

با توجه به نیازمندهای مداون رشد و کود برای دختان کیوی استفاده از یک برنامه تغذیه مناسب می تواند رشد درخت کیوی را چند برابر نمایید.

سولفات آمونیوم ((₄ NH)₂ SO) یکی از اولین و پرکاربردترین کودهای نیتروژن (N) برای تولید محصول بود. 

در مواردی که استفاده از کود نیتروژن و گوگرد بطور همزمان لازم است کود سولفات آمونیوم یکی از ارزشمند ترین کودهای شیمیایی می باشد.

که دارای حلالیت بالا است که بهترین نوع کود شیمیایی برای تامین نیتروژن گیاه محصوب می شود. 

که در ادامه مقاله به چند روش کوددهی اشاره خواهیم کرد.

کود پوشش بالا در اوایل بهار برای درخت کیوی

درخت در فصل بهار شروع به حرکت می نمایند که کوددهی در این مرحله برای جوانه زنی و گل دهی مفید می باشد که باعث افزایش رشد و جوانه زنی بیشتر گیاه میگردد.

استفاده از کود سولفات آمونیوم با نیتروژن بالا بسیار توصه میگردد این کود یکی از بهترین تامین کنندهای نیتروژن برای درختان بخصوص درخت کیوی می باشد.

علاوه بر این استفاده از کود فسفر مانند کود سوپر فسفات ساده و کود پتاسیم دار مانند سولوپتاس و کلرید پتاسیم توصیه میگردد.

مقدار مصرف کود در درختان ۴ ساله معمولا ۸ تا ۱۰ کیلوگرم نیتروژن، ۴ کیلوگرم فسفر ئ ۴ کیلوگرم پتاسیم به کار برده می شود. و بعد از کوددهی آبیاری را در مداری مرتبط انجام دهید.

پس از گلدهی کیوی، کود ترویج میوه را اعمال کنید

۳۰-۴۰ روز پس از گل زنی دوره گسترش سریع میوه کیوی است. در این مرحله، میوه به سرعت رشد می کند و حجم ان به سرعت افزایش می یابد. 
نبود کود مانع گسترش کیوی خواهد شد. 
کودهای ترویج دهنده میوه باید ۲۰-۳۰ روز پس از گلدهی، عمدتا با کود ترکیبی ضد واکنش سریع، به کار رود. 
هر درخت ۴ ساله می تواند ۰.۲۵-۰.۳ کیلوگرم دی امونیوم فسفات داشته باشد. یک بار بعد از درخواست، کل باغ را اب دهید.

 استفاده از کود میوه قوی در نیمه تابستان برای کیوی

برای غنی سازی داخل میوه، افزایش وزن تک میوه و بهبود کیفیت ان، توصیه می شود که یک بار در ماه های تیر و مرداد از کود فسفر و پتاسیم استفاده گردد.
 برای جبران کمبود مواد مغذی در طی رشد جوانه ها در اینده، اسپری کردن مواد مغذی از کود نیتروژنمانندسولفات آمونیوم توصیه میگردد. اسپری فوم‌ساز کود کلسیم در این دوره می‌تواند به افزایش قابلیت نگهداری میوه کمک کند. 
کود شیمیایی مورد نظر می تواند از مقدار ۵/۰٪ پتاسیم دی هیدروژن فسفات، ۳/۰-۵/۰٪ اوره و ۵/۰٪ نیترات کلسیم انتخاب شود.

استفاده از کود پس از برداشت کیوی

پس از برداشت میوه مواد مغذی زیادی در برگ‌ها از بین می‌رود، در این زمان بسیار مهم است که مواد مغذی درختان را دوباره پر کنیم. 
قبل از لایه‌برداری، برگ‌ها را می‌توان با محلول اوره ۰٫۵٪ اسپری کرد تا فتوسنتز برگ را افزایش دهد، جریان برگشتی مواد مغذی را به ریشه‌ها و ساقه‌ها 
افزایش دهد و ذخایر مواد مغذی را افزایش دهد. 
استفاده از کود اولیه در اوایل پاییز، عمدتا شامل کود آلی مانند کود، مانند پلت مرغی،کود مرغی مایع و کود مرغی پودری و غنی شده با مخلوط کردن کود گوگردی و کودهای سوپر فسفات ساده و نیترات آمونیوم استفاده نمود.
به طور کلی یک نهال درخت ۴ ساله باید با ۲۰-۳۰ کیلوگرم کود آلی به اضافه ۰.۲۵ کیلوگرم سوپر فسفات و نیترات امونیوم مورد استفاده قرار گیرد. 
کود سولفات آمونیوم برای کیوی

خرید کود سولفات آمونیوم

در بازار فروش کود شیمیایی کود سولفات آمونیوم ازبکستان طرفداران زیادی دارند و خرید آنها به صورت عمده انجام می شود،

اما افرادی که قصد خرید این نوع کود شیمیایی را دارند باید به هنگام خرید این کود به نکاتی توجه کنند تا بتوانند آنها را از نوع با کیفیت و مرغوب تهیه نمایند.

از نکاتی که خریداران کود سولفات آمونیوم باید به آن توجه کنند، ظاهر این کود است معمولاً در بازار به شکل های مختلف از جمله:

کود سولفات آمونیوم دانه شکری، کود سولفات آمونیوم کریستاله، کود سولفات آمونیوم پودری و کود سولفات آمونیوم گرانول، عرضه می شود.

نکته ای دیگر آنالیز این کود که باید حاوی ۲۱ درصد ازت و ۲۴ درصد گوگرد باشد.

همچنین حلالیت بالا این کود در آب یکی از آیتم های است که در زمان خرید کود سولفات آمونیوم باید به آن توجه نمود .

توصیه میگردد حتما خریداران این نوع کود شیمیایی به هنگام خرید این محصول از فروشنده تقاضای آنالیز آزمایشگاهی نمایند که از درصد و نوع کود خریداری شده  اطمینان خاطر از لحاظ کیفیت را داشته باشند.

کود سولفات آمونیوم برای کیوی

قیمت کود سولفات آمونیوم

با توجه به واردات انبوه کود سولفات آمونیوم ازبکستان تولید کنندگان کود سولفات آمونیوم کریستالی ایرانی این محصول را هم به صورت عمده تولید نموده

و به بازار عرضه می‌ کنند تا طرفداران این محصول بتوانند به راحتی هر میزان از این کود شیمیایی را که مد نظر دارند ارزان خریداری کنند.

کود سولفات آمونیوم جزء محصولات باکیفیت هستند که به دلیل خواص زیاد در بازار فروش کود و سم،

فروش عالی داشته و افراد زیادی هم به فروش آن مشغول هستند،

کود سولفات آمونیوم  توسط مراکز فروش در بسته بندی ۵۰ کیلویی به بازار عرضه می شوند و خریداران این محصول می‌ توانند

با مراجعه به نمایندگیهای فروش کود سولفات آمونیوم، با ضمانت آنالیز و با کیفیت بالاتر و با خیال راحت تر خریداری کنند.

یکی از عوامل تعیین کننده قیمت کود سولفات آمونیوم وارداتی بودن یا ایرانی بودن کود می باشد

همچنین قیمت ماده اولیه آن یعنی آمونیاک نقش مهمی در تعیین قیمت این کود را دارد.

بنابراین افرادی که قصد خرید کود سولفات آمونیوم را دارند باید بدانند که این محصولات با توجه به نوع و آنالیز خود قیمتهای متعدد داشته و خریداران باید برای تهیه هر میزان از آنها، هزینه متغیری را بپردازند.

بیشتر نمایندگیهای فروش کود سولفات آمونیوم این کود شیمیایی را بدون واسطه به مشتریان عرضه می کنند،

به همین دلیل هم نرخ فروش عمده آنها بسیار مناسب است،

مشتریان و متقاضیان خرید کود سولفات آمونیوم از وارد کننده اصلی آن در ایران و تولید کننده آن بصورت عمده برای خرید این محصولات در حجم بالا می توانند سفارش این محصولات را از سایت این مجموعه فروش انجام دهند.

در فروشگاه آنلاین شرکت پردیس کود نیز انواع کود سولفات آمونیوم از نمونه های مختلف با کیفیتهای گوناگون وجود دارند

که با نرخهای متعدد به فروش می رسند و خریداران قدرت انتخاب بیشتری دارند،

اگر شما هم خریدار کود سولفات آمونیوم هستید، با مراجعه به فروشگاه پردیس کود می توانید

سفارش خرید خود را در مدت زمان کوتاهی ثبت کنید. تا کارشناسان ما جهت ارائه خدمات بهتر با شما تماس حاصل فرمایند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت سولفات آمونیوم ازبکستان مشهد

قیمت سولفات آمونیوم ازبکستان مشهد | خرید و فروش

سولفات آمونیوم ازبکستان مشهد از بهترین کود های کشاورزی موجود در بازار می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *