آخرین خبرها

کود مرغی ارگانیک شرکتی مشهد

شما می توانید کود مرغی ارگانیک شرکتی و طبیعی تهیه کنید و از آن برای بهبود کیفیت خاک زمین هایتان استفاده کنید. برای تهیه کود های مرغی از مواد دفعی مرغ ها استفاده می شود که شاید در نگاه اول بی ارزش به نظر برسد ولی باید گفت اشتباه می کنید کود های مرغی حاوی مواد مفیدی مانند نیترات هستند که برای قوی تر شدن خاک ها بسیار مفید می باشند.

کشاورزان بسیاری به منظور افزایش قدرت خاک برای تولید محصولات کشاورزی با کیفیت خواستار این محصول هستند. امروزه کود های مرغی دارای تنوع بسیاری هستند و کود های شرکتی جزئی از انواع این مدل ها هستند.

کود مرغی ارگانیک

کشاورزان برای تهیه کود مرغی ارگانیک می توانند به فروشگاه های کود مراجعه کنند و از این محصول مفید برای زمین های کشاورزی خود بهره ببرند. کود پلیت مرغی ارگانیک به شکل های متفاوت جامد و مایع تولید و به بازار عرضه خواهد شد کشاورزان با استفاده از این ماده در افزایش تولید و افزایش کیفیت محصولات خود تلاش می کنند. شما می توانید از این کود ها برای انواع باغ ها، زمین های کشاورزی و محصولات خاص خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: پردیس کود چه می کند؟
کود های مرغی دارای مقدار زیادی از مواد مفید نیترات و پتاسیم هستند و فاقد مواد سمی می باشند به همین دلیل جزء کود های برتر برای محصولات کشاورزی می باشند.

کود مرغی ارگانیک

کود مرغی شرکتی

کارخانه های تهیه کود های مرغی، مواد دفعی مرغ را از کارخانه هایی که دارای مرغداری می باشند تهیه می کنند و با افزودن موادی به ماده دفعی مرغ، کود مرغی شرکتی را تهیه می کنند.

دلیل اینکه از فضولات مرغ به صورت مستقیم استفاده نمی شود این می باشد که امکان دارد نیتروژن موجود در این ماده موجب سوختگی و از بین رفتن گیاه شود بنابر این در کاخانه های تولید کود تغییراتی در آن به جود می آورند یا از آن کمپوست هایی تولید می کنند که موجب بهبود کیفیت کود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کود مرغی پلیت شده ۲۵ کیلو

کود شیمیایی مرغی

کشاورزان در گذشته بیشتر از کود های شیمیایی استفاده می کردند و بازار خرید و فروش آن بسیار داغ بوده ولی با گذشت زمان و افزایش تعداد کارخانه های مرغداری، از کود های مرغی استفاده شده است زیرا افزایش فضولات مرغ ها یکی از معضلات برای این کارخانه ها به شمار میرفت که با بررسی های انجام شده به این موضوع پی برده شد که فضولات مرغ نه تنها ماده بی ارزش نمی باشد بلکه بسیار مفید می باشد و از آن می توان برای افزایش کیفیت محصولات کشاورزی استفاده کرد.

طبق تحقیقاتی که انجام شده است به این موضوع پی برده شد که استفاده از کود های مرغی موجب می شود گیاهان میزان بیشتری از مغذی مانند آهن، روی، منگنز و? جذب نمایند و از نظری ظاهری جذاب تر و زیبا تر به نظر برسند.

بیشتر بخوانید: کود مرغی گرانوله غنی شده

کود شیمیایی مرغی

کود مرغی صنعتی

یک نوع دیگر از کودها، کود مرغی صنعتی می باشد که به آن اوره صنعتی گفته می شود و همانند کود مرغی در کشاورزی کاربرد دارد البته از آن برای دارو و مواد پلاستیکی استفاده می شود.

از کاربرهای دیگر اوره می توان به تولید رزین، ساخت مواد منفجره، تولید چسب، کاربرد در دندانپزشکی، ساخت مواد آرایشی، طعم دهنده مواد مخدر، تولید محصولات پاک کنند، سقط جنین و ? اشاره کرد. شما می توانید بهترین کود های مرغی صنعتی را از مراکز معتبر فروش کود ها تهیه کنید.

کود مرغی خالص

همانطور که در بالا اشاره کرده ایم از کود های مرغی خالص یا طبیعی بهتر است استفاده نکنید و از فرآورده های آن استفاده کنید. تولید کمپوست از کود مرغی خالص به عوامل مختلفی مانند جایگاه مرغ و غذای مرغ و? بستگی دارد. برای اینکه بتوانید از مواد دفعی مرغ کمپوست تهیه کنید ابتدا جایگاه آنان را فراهم کنید و سپس از آن برای تولید کمپوست استفاده کنید.

جایگاهی که توسط مرغ ها استفاده شده است را درون دستگاه کمپوست قرار دهید و درآن آب بریزید؛ لازم به ذکر است تولید کمپوست امکان دارد تا یک سال طول بکشد شما باید هر یک الی دو هفته آن را بهم بزنید تا محصول مورد نظر تهیه شود.

بیشتر بخوانید: کود پلیت مرغی یزد

کود مرغی خالص

کود مرغی اسیدی است یا قلیایی

محصولات کشاورزی در بازه پی اچ های متفاوتی تولید می شوند که اکثرا بین بازه ی قلیایی و خنثی تولید می شوند بنابر این کود های مورد نیاز هر گیاهی متفاوت می باشد و می توان این کود مرغی اسیدی یا قلیایی تولید کرد که البته بیشتر در حالت قلیایی و خنثی تولید می شوند.

یکی از گیاهان منحصر به فردی که در بازه ی اسیدی تولید می شود قارچ می باشد برای تولید قارچ ها خاک باید حالت اسیدی داشته باشد تا تولید آن افزایش یابد.

برای اینکه خاصیت اسیدی خاک افزایش یابد می توان به آن گوگرد اضافه کرد و اگر قصد پایین آوردن پی اچ خاک را داریم باید به آن آهک استفاده کنیم. کود مرغی فراوری شده در انواع مختلفی مانند بیولوژیک معدنی و ارگانیک تولید می شوند که انواع مختلفی دارند.

همچنین شما می توانید علاوه بر کود های حیوانی از کود های گیاهی استفاده کنید که برای آن قبل از کشت گیاه اصلی، گیاهی کاشته می شود که موجب تقویت خاک و تولید گیاه بعدی شود.

کود مرغی اسیدی است یا قلیایی

کود مرغی هیومیک اسید

ازجمله کود هایی بسیار مفید، کود مرغی هیومیک اسید هستند که طرفداران بسیاری دارد و شما می توانید کود های مرغی خود را همراه با ترکیبات هیومیک اسید خریداری کنید.

هومیک اسید ماده ای می باشد که از تجزیه جسد جانوران و گیاهان بدست می آید و حاوی مقادیر زیادی از مواد آلی و معدنی می باشد که برای تقویت خاک ها بسیار مفید می باشد.

یکی از دلایلی که هیومیک اسید در کشاورزی بسیار حائز اهمیت می باشد این است که موجب افزایش روند رشد محصولات می شود. یکی از مواردی که باید در آن دقت کنید این می باشد که این محصولات را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

اگر قصد تهیه کود های مرغی با کیفیت و قیمت به صرفه دارید حتما از محصولات فروشگاه ما دیدن کنید و برای خرید این محصول به صورت آنلاین و دریافت آن در کمترین زمان ممکن به بالای صفحه مراجعه و فرم را پر کنید تا بتوانید با ارتباط با مشاوران ما کود های مرغی مورد نیاز خود را تهیه کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم این کود را به صورت عمده تهیه کنید زیرا برای شما بسیار به صرفه تر است و با این کار می توانید هزینه های خود را کاهش دهید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *