آخرین خبرها

خرید کلرید پتاسیم از وارد کننده با قیمت مناسب

خرید کلرید پتاسیم | کلرید پتاسیم یکی از اشکال اصلی کود پتاسیم مستقیم است، زیرا محتوای پتاسیم بیشتری نسبت به سایر کودها دارد و به راحتی حل می شود. کلرید پتاسیم ممکن است خاکستری / سفید / صورتی یا قرمز باشد، بسته به نوع منشا آن.

چرا از کلرید پتاسیم استفاده کنید؟ محتوای پتاسیم بیشتری نسبت به سایر کودها دارد و به راحتی حل می شود کلرور پتاس یکی از کودهای است که با تمام کودهای دیگر به خوبی مخلوط می شود و بندرت به تنهایی استفاده می شود.

خرید کلرید پتاسیم

کلرید پتاسیم چیست؟

ماده‌ای بی‌بو است و ظاهری کریستالی شیشه‌ای سفید یا بی‌رنگ دارد.

این ماده جامد به راحتی در آب حل می‌شود و محلول‌های آن طعم نمکی دارند.

KCl به عنوان کود، در پزشکی، در زمینه کاربردهای علمی و فرآوری مواد غذایی کاربرد دارد.

اگر به عنوان افزودنی غذایی باشد با کد E508 شناخته می‌شود.

در چند ایالت از ایالات متحده از آن برای ایجاد ایست قلبی استفاده می‌شود، به عنوان داروی سوم از سه داروی مرگبار شناخته شده برای اعدام با تزریق کشنده، می‌باشد.

به طور طبیعی در سیلویت معدنی و در ترکیب با کلرید سدیم به عنوان سیلوینیت (Sylvinite) وجود دارد.

خرید کلرید پتاسیم

خرید مستقیم کود کلرید پتاسیم ازبکستان

خرید مستقیم کود کلرید پتاسیم ازبک با کیفیت و به صورت تضمین شده انجام می شود. انواع کود کلرید پتاسیم وجود دارد که به اشکال مختلفی ارائه می گردند. مشتریان می توانند کود کلرور پتاس صورتی ازبک  را به راحتی و با قیمت های استثنایی به دست آورند. برای خرید، دیگر نیازی به واسطه نمی باشد و مستقیم از عرضه کننده اصلی می شود وسیله ای درجه یک را به دست آورد.

اما چطور باید بهترین کود کلرید پتاسیم  را خریداری کنیم؟ در این زمینه نیاز است که به نکاتی از جمله برند، کیفیت، وزن، استانداردها و غیره موارد دیگر توجه نمایید.

خرید کلرید پتاسیم

مرکز فروش کلرور پتاس صورتی رنگ ازبک

فروش کلرور پتاس صورتی رنگ ازبکستان در بازار داخلی ایران به صورت عمده و کلی با قیمت های متفاوت انجام می شود. با توجه به اینکه کشاورزی یکی از مشاغل مهم و رایج در کشورمان می باشد نیاز به این کود  روز به روز افزایش پیدا می کند. این امر موجب شده تا تعداد مرکز فروش این کودها  نیز در اقصی نقاط کشورمان زیادتر شود. در بعضی از کلانشهرها مرکز فروش عمده این ملزومات وجود دارد که آنها را با نرخی ارازنتر ارائه می نمایند.

یا اینکه شما می توانید جهت خرید کلرید پتاسیم به صورت مستقیم و عمده با مجموعه هلدینگ های بزرگ وارد کننده کود کشاورزی ارتباط بر قرار نمایید.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”right;” ]پردیس کود بزرگترین مجموعه وارد کننده کود سولفات آمونیوم ازبک و کود کلرورپتاس ازبک آماده ثبت سفارش به صورت مستقیم و تحویل به روز آن با بهترین قیمت و کمترین هزینه بدون واسطه خرید انجام دهید با تضمین آنالیز.[/highlight-paper]

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

۳ نظر

  1. سلام و عرض ادب. عذر میخام یک سوال داشتم؟ خرید مستقیم در قیمت محصول تاثیر داره؟

  2. سلام. برای استعلام قیمت و نحوه سفارش و شرایط ارسال لطفا اطلاعاتی بدین.

  3. سولماز سهیلی وند

    با سلام و وقت بخیر
    مطالب سایت رو مطالعه کردم بسیار مفید بود . ممنون میشم راههای ارتباطی با مجموعه رو بفرمایید تا نسبت به خرید اقدام کنیم . با تشکر از مجموعه خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *