آخرین خبرها

قیمت گوگرد با کیفیت بالا به صورت عمده

انجام عملیات کوددهی یکی از کارهای ملزوم و متداول هر باغدار و کشاورزی برای تولید محصول با کیفیت و مرغوب می باشد. که یکی از کودهای پر کاربر کود گوگرد می باشند. با توجه به پیشرفت گسترده صنعت تولیدات انواع کود امروزه در بازار های فروش شاهد انواع بسیاری از گوگرد با ویژگی های منحصربفرد هستیم. قیمت گوگرد بسته به نوع و ویژگی های هر نوع متغیر و تحت تاثیر فاکتورهای مشخصی می باشد.

حال ممکن است برای شماهم این سوالات پیش آید که بهترین نوع گوگرد کشاورزی کدام است؟ چطور تشخیص دهیم گوگرد مناسب برای کشاورزی کدام است؟ قیمت گوگرد به صورت عمده در بازار چقدر است؟

از آنجایی که گوگرد یک عنصر شیمیایی است و از معادن معدنی استخراج می گردد برای جلوگیری از تخرب سطح خاک باید در خرید آن دقت نمود و به این نکته توجه کرد که هرچه گوگرد خالص تر باشد اثر تخریبی کمتر برای سطح خاک رو دارد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]گفتنی است گوگرد در هر نوعش دارای اثرات مثبت زیادی برای رشد گیاهان است و این اثرگذاری به میزان درصد آن وابسته است.[/highlight-dash]

معرفی انواع گوگرد کشاورزی

کمبود گوگرد در خاک در بسیاری از مناطق جهان به دلیل اقدامات زراعی، صادرات زیاد زیست توده و کاهش انتشار S در جو به طور فزاینده ای در حال شایع شدن است.

در این بررسی، میزان بروز و بهره برداری تجاری از استخرهای گوگرد در طبیعت و همچنین اهمیت گوگرد برای گیاهان و فرم های آلی و معدنی گوگرد در خاک و تبدیل آنها، به ویژه روند اکسیداسیون میکروبیولوژیکی گوگرد عنصری مورد بحث قرار گرفته است.

  • گوگرد معدنی 

نوعی گوگرد است که مستقیم از معدن استراج میگرددبدون آنکه در آن فراوری صورت بگیرد مستقیم به کشاورز ارائه می گردد. و توصیه میشه برای کشاورزی از گوگرد معدنی استفاده نشه چون در طول زمان برای گیاه و محیط زیست و خاک کشاورزی مضر می باشد.

  • گوگرد پالایشگاهی

مدل دیگردی از گوگرد که در پالایشگاه ها تولید  می گردد که این نوع گوگراز عمق زمین با پاییه گازی خارج می گردد. که در حالت اولیه به حالت مذاب می باشد و در فرایند تولید به حالت های گرانوله، پودری، و پاستیلی تبدیل می شود.

گوگرد پالایشگاهی به دو نوع گوگرد تقسیم می شود عبارتند از:

  1. گوگرد گازی
  2. گوگرد نفتی

انواع گوگردهای پالایشگاهی شامل گوگرد پودری، گرانوله و پاستیلی است.

گوگرد پودری

این نوع گوگردها در پالایشگاه پس از تولید و فرآوری، بسته‌بندی شده و به بازار عرضه می‌شوند. گوگردهای پالایشگاهی برای موارد مختلفی از جمله صنعت کشاورزی کاربرد دارند. چون دارای بالاترین خلوص بوده و مضراتی همراه با خود برای کشاورزی ندارد. این گوگردها به دلیل پودر بودن برای کنترل بیماری‌ها و دفع‌کنندگی آفات در کشاورزی به صورت پودرپاشی استفاده می‌شود.

  • گوگرد پاستیلی

گوگرد پاستیلی نیز در پالایشگاه تولید و آماده می‌شود که از لحاظ ساختاری تفاوتی با گوگرد پودری ندارد و تنها برای سهولت در مصرف به این شکل تولید می‌شوند.

  • گوگرد گرانوله

گوگردهای پاستیلی و گرانوله همان گوگردهای پالایشگاهی هستند که برای سهولت در مصرف به فرم‌های مختلف گرانوله و پاستیلی درآمده‌اند. این نوع از گوگردها به دلیل اینکه به صورت مناسب فرآوری و تولید شده و فاقد هرگونه مواد همراه سمی هستند برای گیاه و محیط زیست نیز عوارضی ندارند.

  • گوگرد بنتونیت دار

گوگرد یک ترکیب غیرقطبی بوده و قابلیت حلالیت در آب را ندارد. در صنعت، بنتونیت را که یک ترکیب رس آلومینیوم است به گوگرد اضافه می‌کنند. بنتونیت به عنوان یک پلیمر طبیعی برای تغییر رنگ گوگرد و با هدف جذب آب به عنوان هسته مرکزی گوگرد و نیز متلاشی شدن گوگرد در خاک (با هدف افزایش حلالیت) استفاده می‌شود.

اضافه کردن این بنتونیت در گرانول‌ها و یا پاستیلی‌ها اثرات مفید دارد و اضافه کردن آن به گوگردهای پودری باعث کاهش کیفیت آن و افزایش خسارت به بخش کشاورزی می‌شود. افزودن بنتونیت به گوگرد تا ۱۰ درصد قابل قبول و بیشتر از آن موجب کاهش کیفیت گوگرد خواهد شد.

البته باید به این نکته مهم اشاره کرد که گوگرد حتی اگر با بنتونیت هم همراه باشد و متلاشی شدن آن انجام بگیرد این موجب اکسایش و حلالیت کود گوگرد نمی‌شود، و حتما باید از عامل اکسایش که همان باکتری‌های اکسیدکننده گوگرد یا محصول سولفوباکتر دایان استفاده کنند.

  • گوگرد مایع

این محصول دارای درصد پایینی از گوگرد هستند. از این محصول می‌توان به عنوان کود گوگرد کشاورزی برای تغذیه گیاهی در داخل خاک استفاده کرد. اما باید توجه داشت که برای اصلاح ساختمان خاک مفید نبوده چرا که مصرف بالای آن می‌تواند با توجه به ترکیبات همراه خسارت به ساختمان خاک اعمال کند. البته مصرف گوگرد مایع می‌تواند جایگاه کنترل آفات و بیماری‌ها در بخش گیاه‌پزشکی داشته باشد که در این مقاله فقط جنبه‌های تغذیه و اثرات مفید و مضر آن اشاره شده است.

قیمت گوگرد معدنی درب کارخانه

خب قیمت انواع گوگرد را در بازار تا حدود می دانید. اما قیمت گوگرد معدنی درب کارخانه چقدراست؟
بسیاری از افراد کود گوگرد معدنی را به صورت عمده خریداری می کنند. از این رو دوست دارند از کارخانه تولید کننده گوگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایند که علاوه بر قیمت بصرفه تر نسبت به بازار از دیگر مزایای فروش کارخانه برخوردار شودند.

قیمت گوگرد معدنی به شرطی که به صورت عمده خریداری شود بهترین روش خرید مستقیم آن از کارخانه است. اما قیمت مصرف کننده بستگی به فروشگاه دارد. رنج مشخصی نمی توان برای آن نام برد.

گوگرد معدنی باعث اصلاح خاک های شور و قلیایی و آهکی میشود و همچنین از گسترش قارچها و بیماری ها جلوگیری می نماید، و یکی از ضدعفونی کننده های بسیار قوی می باشد که باعث کاهش مصرف سموم کشاورزی و همچنین سلامت محیط زیست می گردد.

خریدار گوگرد بدون واسطه

خرید مستقیم کود گوگرد از کارخانه یک نوع روش خرید و فروش کالاست که بدون واسطه و به طور مستقیم از کارخانه تولیدی به خریدار نهایی صورت میگیرد.

اگر شما هم خریدار گوگرد بدون واسطه هستید و می خواهید دست دلالان و واسطه ها رو کوته نمایید پیشنهاد ما خرید از کارخانه تولید کننده گوگرد می باشد.

لازم به ذکر است، خرید مستقیم گوگرد اگر بدون آگاهی و تحقیق انجام شود، هیچ گونه سودی برای خریدار نخواهد داشت و قبل از کود گوگرد کشاورزی، از  کارخانه گوگرد باید از کیفیت محصول آگاه باشید. زیرا خرید یک محصول بی کیفیت از فروشگاه یا خرید مستقیم از کارخانه هیچ فرقی ندارد.

خرید بدون واسطه یعنی کالای تولید شده مستقیم از کارخانه به دست شما میرسه بدون هیچ واسطه چون همین طور که میدونید واسطه ها باعث افزایش قیمت می شوند.

پردیس کود علاوه بر تولید گوگرد داخلی با کیفیت وارد کننده کود سولفات آمونیوم و کلرور پتاس از کشور ازبکستان می باشد. ما سعی کردیم واسطه ها را حذف نماییم تا قیمت عالی برای شما مشتریان گرامی را فرآهم گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *