آخرین خبرها

نمایندگی فروش کود کلرید پتاسیم صورتی

کود کلرید پتاسیم | پتاسیم یک عنصر شیمیایی است که برای خاک های زراعتی جزئ عناصر حیاتی به شمار می رود. کشاورزان این امر را به خوبی درک و تجربه نموده اند و همچنین متخصصین این حوزه به کشاورزان توصیه می کنند.

از کودهای حاوی پتاسیم، که با نام تجاری سولفات پتاسیم و کلرید پتاسیم در بازارها موجودند، به صورت پیوسته استفاده نمایند. فعالان حوزه کودسازی می توانند جهت سفارش محصول اولیه کلریدپتاسیم صورتی به صورت عمده با ما تماس حاصل نمایند.

کلرور پتاس چیست؟

نوعی نمک با ترکیب شیمیایی پتاسیم و کلر است که به عنوان کلرید پتاسیم یا کلرور پتاس نامیده می شود. یکی از مهمترین نوع نمک دارای پتاسیم، کلرید پتاسیم می باشد. که از سنگ معدنی تهیه می گردد و در دسترس قرار می گیرد.

یکی از پرمصرف ترین نوع از نمک های دارای پتاسیم می باشد. که به شکل های ظاهری به صورت کریستاله جامد صورتی رنگ و سفید یا به صورت پودری و بی رنگ در بازار وجود دارد. کلرید پتاسیم به دلیل منبع خوب الکترولیت یکی از نیازهای مهم برای بردن انسان می باشد.

کلرید پتاسیم دارای کاربردهای زیادی است، که به مهمترین مصارف آن در زیر اشاره خواهیم کرد:

  • تهیه و تولید انواع کود کشاورزی
  • تولید انواع کودهای شیمیایی
  • تهیه تولید گل حفاری
  • استفاده در حفاری چاه ها
  • ساخت مواد منفجره
  • تولید و استفاده در مواد غذایی
  • تولید و فراوری در تهیه دارو و سرم
  • کاربرد پتاسیم کلراید صنعتی
  • و…

کود کلرید پتاسیم

خرید انواع کلرید پتاسیم صورتی

کلرید پتاسیم صورتی یکی از پرکاربردترین ترکیبات شیمیایی شناخته شده در سطح بازارهای تجاری و صنعتی می باشد. این محصول دامنه کاربردی وسیعی در صنایع مختلف از آن خود نموده است از این رو مشتریان و متقاضیان زیادی خواهان این ترکیب هستند و ما جهت راحتی این عزیزان محصولی با بهترین کیفیت تولید و مناسب ترین قیمت و همچنین راحت ترین روش حمل و نقل به تمامی کشور ارسال می نماییم.
انواع کود کلرید پتاسیم عبارتند از:
  1. کلرید پتاسیم صورتی
  2. کلرور پتاسیم سفید

که هردو در کارخانه های تولید کننده انواع کود شیمیایی تولید و به بازار عرضه می گردد. از آنجایی که کلرید پتاسیم از زمان های دور به نام پتاس شناخته می شود. با توجه به نوع استخراج آن از معادن و فرایند بهبود آن به رنگ های مختلف در می آید.

کود کلرید پتاسیم

تولیدکننده کلرید پتاسیم صورتی

ایران درسال های اخیر کلریدپتاسیم را با مرغوب ترین کیفیت وارد بازارهای جهان کرده است و این توانایی را در خود بوجود آورده است که این محصول شیمیایی را در هر تناژی تولید کند و بدون هیچ گونه محدودیت آن را به تمامی کشورها صادر نماید.

همچنین کود کلرید پتاسیم صورتی رنگ رو وارد کنندگان برای
نمایندگی ما در زمینه ارائه محصول کلرید پتاسیم صورتی، در انواع گریدهای صنعتی و صادراتی آماده همکاری با متقاضیان این حوزه می باشد از این رو مشتریان گرامی می توانند جهت سفارش این محصول در تناژ بالا با ما تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *