آخرین خبرها

تولید کننده کود سوپر فسفات ساده SSP

تولید کننده کود سوپر فسفات ساده در تلاش می باشد که محصولات خود را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار بدهد به همین سبب محصولات خود را با ذکر تمام ویژگی ها در فروشگاه آنلاین برای تمام عموم به نمایش می‌گذارد

و سپس این محصول را توسط پخش کنندگان در بازارها و فروشگاه ها به صورت مستقیم و بدون واسطه پخش می کند و در اختیار مشتریان بدون هیچ کمبودی قرار می دهد و رضایت مشتریان را جلب خود می‌کند.

انواع کود فسفات در بازار در کارخانه های متفاوت  تولید میگردد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • متداول ترین کودهای فسفاته عبارتند از: دی آمونیوم فسفات (DAP)، مونوآمونیم فسفات (MAP)، NPKs و SSP. DAP پرمصرف ترین کود فسفر در جهان است.
  • کودهای فسفر بالای دیگر مانند کود سوپر فسفات ساده و سوپر فسفات تریپل یکی دیگر از کودهای گرانوله فسفات بالا می باشد که امروزه در بین کشاورزان از مصرف بالای برخوردار است.
  • کودهای دیگری مانند NPK  و کودهای ارگانیک هم داری فسفات می باشد که می توانند انتخاب عالی برای باروری بهتر محصولات در کنار سه عنصر اصلی باشند.

همه چیز در مورد کود سوپر فسفات ساده

سوپر فسفات ساده (SSP) اولین کود معدنی تجاری بود و منجر به توسعه صنعت مدرن مواد مغذی گیاهی شد.

SSP را می توان به راحتی در مقیاس کوچک برای رفع نیازهای منطقه ای استفاده کرد.

از آنجایی که SSP حاوی هر دو مونوکلسیم فسفات (MCP، همچنین به نام کلسیم دی هیدروژن فسفات) و گچ است، بر خلاف تولید سایر کودهای فسفر معمولی، هیچ مشکلی با دفع محصول جانبی فسفر وگچ پیش نمی آید.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]SSP به عنوان سوپر فسفات معمولی و سوپر فسفات ساده نیز شناخته می شود.[/highlight-red]

گاهی اوقات با تولید سوپر فسفات سه گانه (TSP) یا سوپر فسفات تریپل اشتباه گرفته می شود که از واکنش سنگ فسفات با اسید فسفریک ناشی می شود.

سوپر فسفات ساده منبع عالی از سه ماده مغذی گیاهی است. جزء P در خاک به طور مشابه با سایر کودهای محلول واکنش نشان می دهد.

وجود هر دو فسفر P و گوگرد (S) در سوپر فسفات ساده SSP می تواند یک مزیت زراعی در جایی که هر دوی این مواد مغذی کمبود دارند ارائه دهد.

در مطالعات زراعی که نشان داده شده است کود سوپر فسفات ساده SSP نسبت به سایر کودهای فسفر برتری دارد، معمولاً به دلیل فسفر و گوگرد (یا هر دو) موجود در آن است.

هنگامی که به صورت محلی در دسترس است، SSP در کوددهی مراتع که هر دو فسفر P و گوگرد S کم هستند، استفاده گسترده ای پیدا کرده است. به عنوان منبعی ازفسفر P به تنهایی، SSP اغلب بیشتر از سایر کودهای غلیظ تر هزینه دارد. بنابراین محبوبیت آن کاهش یافته است.

آنالیز سوپر فسفات ساده، ضمانت شده

فسفر کل%۲۱
فسفر قابل استفاده po%۱۶
کلسیم محلول Ca%۱۰
منیزیم محلول Mg۲۰۰ppm
گوگرد محلول S
آهن محلول Fe
منگنز محلول Mn۲۰۰ppm
روی محلول Zn۱۰۰ppm

مقدار مصرف کود سوپر فسفات ساده

مصرف هر نوع کودی در درجه اول زیر نظر کارشناس منطقه و با آنالیز خاک باید مورد استفاده قرار گیرد در جدول زیر به طور تقریبی مقدار مصرف کود سوپر فسفات ارائه شده است.

محصولدر خاک

(کیلوگرم در هکتار)

گیاهان زراعی (گندم،جو،ذرت،کلزا،چغندرقند،پنبه،برنج)۲۰۰-۳۰۰
درختان میوه (سیب،گلابی،هلو،گیلاس،زردآلو،انگور،گردو،بادام،زیتون،نخیلات)۳۰۰-۴۰۰
درختان پسته (بسته به سن درخت )۳۰۰-۴۰۰
سبزی ، صیفی و جالیز (خیارسبز،گوجه فرنگی،فلفل و حبوبات و سیب زمینی )۲۰۰-۳۰۰
محصولات گلخانه ای۲۰۰-۳۰۰
مرکبات۳۰۰-۴۰۰
زعفران۲۰۰-۳۰۰

بازار خرید و فروش کود سوپر فسفات ساده

کود سوپر فسفات دارای خواص زیادی  برای محصولات کشاورزی می باشد و بسیار با کیفیت است این محصول طرفداران زیادی دارد به همین دلیل بازار فروش آن گرم و پر رونق می‌باشد و درآمد زایی خوبی را در کشور به وجود آورده است

این محصول همچنین به کشورهای خارجی نیز صادر می‌شود و تولید کننده توانسته است در صادرات این محصول موفق باشد و سود زیادی را از فروش کود سوپر فسفات ساده در ایران به دست بیاورد.

بهترین مرکز سفارش کود فسفات بالا فروشگاه آنلاین می باشد نمایندگان این سامانه به صورت شبانه ‌روزی فعال هستند و پذیرای سفارشات مشتریان در حجم عمده می باشند و برای سفارشات عمده تخفیف در نظر می‌گیرند و محصول را به نرخ تولیدی و به قیمت پایین تر از بازار به خریدار می فروشند و سپس محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه در تایم کوتاهی تحویل خریدار می‌دهند و رضایت مشتریان را جلب خود می کنند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

فروش کود فسفات ساده گرانوله با بهترین قیمت در مشهد

کود فسفات ساده گرانوله یکی از ضروری ترین مهم ترین کودهای فسفات برای زمین کشاورزی، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *