آخرین خبرها

فروش کود فسفات ساده گرانوله با بهترین قیمت در مشهد

کود فسفات ساده گرانوله یکی از ضروری ترین مهم ترین کودهای فسفات برای زمین کشاورزی، هر کشاورزی می‌باشد که کشاورزان باید این کود را در درسترس داشته باشند.

قیمت کود فسفات ساده گرانوله بسته به میزان و نوع آن بسیار‌ متفاوت می‌ باشد ولی در کل هزینه مناسبی دارد و به همین دلیل خریداران‌ زیادی از آن استفاده می‌ نمایند.

فروش کود سوپر فسفات ساده امروزه به طور چشمگیری گسترش یافته و روز به روز بر تعداد این درخواست کنندگان در سراسر کشور افزوده می‌ شود.

کود فسفات انواع و اقسام مختلفی دارد که تولید‌ کنندگان این محصولات قیمتی متفاوت برای آن ها در نظر گرفته اند.

فروشگاه کود کشاورزی انواع کود سوپر فسفات ساده و سوپر فسفات تریپل، با کیفیت را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

مرکز پخش کود سوپر فسفات ساده گرانول در مشهد

تولید کنندگان کود سوپر فسفات ساده از طریق نمایندگی های فروش معتبر خود این محصولات را روانه بازار کرده و با ارائه کود فسفات با کیفیت به دست مردم توانسته اند جای خود را در بازار به خوبی باز نمایند.

این نمایندگی‌ ها به روش های مختلفی برای توزیع این محصول به بازار اقدام می‌ نمایند. فروش می تواند به دو صورت حضوری و اینترنتی صورت پذیرد که هر دو روش مزایا و معایب خود را در بر دارد.

در روش خرید مستقیم شخص به صورت حضوری برای خرید کود سوپر فسفات ساده گرانول اقدام می‌ نمایند که در این روش هزینه های صرف شده برای واسطه کاهش پیدا می کند.

در روش اینترنتی خریدار به صورت اینترنتی و عمده برای خرید اقدام می نمایند که این روش هم باعث کاهش یافتن بسیاری از هزینه ها می شود.

روش عمده هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده می‌ باشد. چزا که باعث کاهش یافتن هزینه های بسیار زیادی برای طرفین می شود.

معرفی انواع فسفات موجود در بازار

کود فسفات انواع و مدل های مختلف و متنوعی دارد که کارایی هر‌ کدام و همچنین قیمت هر‌ کدام متفاوت بوده و بسته به نوع کاربرد مشتریان متفاوت می‌باشد.

کود سوپر فسفات ساده نوعی از این محصول می باشد که همان طور که از اسمش پیداست برای از تامین فسفات مورد نیاز خاک و گیاه می باشد

مهمترین نوع کودهای فسفاته می توان به کود سوپر فسفات ساده و کود سوپر فسفات تریپل اشاره کرد که در ادامه به توضیح مختصر در مورد هر یک خواهیم پرداخت.

کود سوپر فسفات ساده SSP

بیشتر به شکل دانه های خاکستری رنگ و کروی است. این کود به آسانی در آب حل نمی شود. مقدار فسفر قابل استفاده این کود برای گیاه، ۲۰-۱۶ درصد است.

کود سوپر فسفات تریپل TSP

به شکل دانه های کروی و به رنگ خاکستری ست و در بین کشاورزان به کود ساچمه ای، یا کود سیاه معروف است. این کود نیز در آب حل نمی شود. مقدار فسفر قابل استفاده آن، ۴۸ درصد (P2O5)  است.

قطر دانه ها ۲ تا ۴ میلیمتر است و اندکی اسیدزا بوده ولی در خاک های اهکی تاثیری بر روی pH خاک ندارد.برخلاف سوپر فسفات ساده ، گچ به صورت ناخالص در این کود وجود ندارد.

کود فسـفات آمونیوم

به شــکل دانه های ریز و ســیاه رنگ اســت. علاوه بر فسفر (حدود ۴۸% P2O5 )  (دارای ۱۸ درصد ازت نیز می باشــد. این کــود مدت ها در خاک می ماند و به تدریج مورد استفاده گیاه قرار می گیرد.

کود دی آمونیوم فسفاتDAP

قطر دانه ها دارای ۲تا۴ میلیمتر و بر روی درختان میوه اثر مشابه سوپرفسفات تریپل (TSP) است و خاصیت اسید زدایی این کود به علت یون آمونیوم موجود در آن بیشتر از سوپر فسفات میباشد.

کود مونو فسفات آمونیوم(MAP)

کودی محلول در سیستم آبیاری قطره ای و سایر روش های آبیاری تحت فشار میتوان از آن به سهولت استفاده کرد

کودهای مخلوط (NPK,NPS)

سایر کودهای پیچیده حاوی ترکیبی از مواد مغذی اولیه و ثانویه و همچنین میکرو ارگانیسم ها. تقاضا برای این کود ها همچنان به سرعت رشد می کند، به خصوص برای کسانی نیاز به کودهایی دارند که حاوی گوگرد و عناصر مختلف (روی، بروم، مولیبدن، مس، منگنز و آهن)باشد.

فسفر، همراه با نیتروژن و پتاسیم، یکی از سه عنصر مهم مغذی است که گیاهان نیاز دارند و ماده اصلی در کود سیاه است.

نگهداری در سطوح مناسب کمک می کند تا گیاه انرژی به دست آورد و ذخیره کند، و همچنین انتقال آن در سراسر گیاه نه تنها  باعث رشد ریشه ها، گل ها و میوه ها می شود،

بلکه برای شادابی سبزیجات مصرفی میشود همچنین به باغبانانی که برای برداشت های اولیه از محصولاتشان مراقبت می کنند، به پیشرفت زودرس کمک می کند.

فسفر در بسیاری از مواد طبیعی وجود دارد، مواد آلی مانند کود پلیت مرغی ارگانیک و ورمی کمپوست دارای مقداری فسفر به شکل آلی می باشند.

کود سوپر فسفات ساده هم نوع دیگری از این محصول با کیفیت بوده که کارایی های منحصر به فرد خود را دارد. هر کدام از این محصولات می‌ توانند به خوبی کارها را برای مصرف کنندگان راحت و آسان نمایند.

برند های عرضه کننده کود فسفات ساده گرانوله در کشور

خرید و فروش کود فسفات ساده در بازارهای داخلی و بازارهای خارجی به طور چشمگیری در جریان می باشد. مرکز اصلی تولید و توزیع این محصول توسط برندهای عرضه کننده معتبر در سراسر کشور صورت می‌ پذیرد.

فروشگاه  عرضه کننده این کود فسفاته یکی از مراکز اصلی توزیع این محصول می‌ باشد که به روش های متفاوتی اقدام به فروش مرغوب ترین نوع این کود کشاورزی در کشور می پردازند.

این عرضه کنندگان به روش های مختلفی بهترین کود فسفات را از تولید کننده خریداری و آن را روانه بازار کرده و فروش خود‌ را به طور چشمگیری‌ گسترش داده اند. خریداران رضایت کامل خود را مبنی‌بر خرید این محصول ابراز داشته اند.‌

بازار فروش کود سوپر فسفات ساده در کشور بسیار‌ پر‌ رونق بوده و کیفیت این محصول بسیار بالا می باشد و هدف تولید کننده از تولید این محصول جلب کردن رضایت مشتری در وهله اول می باشد.

خوشبختانه تا به امروز این تولید کنندگان توانسته اند به خوبی رضایت مشتریان را جلب نمایند.

انواع برندهای کود سوپر فسفات ساده عبارتند از:

  1. کود سوپر فسفات ساده سبز رویش خراسان
  2. کود سوپر فسفات ساده تینا کود
  3. کود سوپر فسفات ساده فرآیند کود
  4. کود سوپر فسفات ساده زرین مهد فیدار
  5. کود سوپر فسفات ساده بادرام
  6. کود سوپر فسفات ساده رنگین فام سنندج
  7. کود سوپر فسفات ساده گرانوله شرکت خدمات حمایتی
  8. کود فسفات ساده فلونیا
  9. کود فسفات ساده آسان کود
  10.  و دیگر برندهای تولید کننده فسفات در ایران

خرید کود سوپر فسفات ساده گرانوله با قیمتی شگفت انگیز

خریداران می توانند به روش های مختلفی برای خرید کود فسفات ساده اقدام نمایند. یکی از روش های خرید به صورت اینترنتی می باشد که شخص بدون حضور می تواند محصول مورد نظر خود را سفارش داده و تحویل بگیرد.

روش دیگر خرید به صورت حضوری و مستقیم می باشد که امروزه اکثر افراد روش حضوری را بیشتر مورد پسند قرار داده اند. در این روش شخص خریدار به صورت حضوری  این محصول را از کارخانه تولیدی خریداری نموده و به بازار عرضه می‌ نماید.

مشتری به خرید کود فسفات درجه یک از کارخانه افدام می نماید این روش باعث کاهش یافتن بسیاری از هزینه ها می شود چرا که پای واسطه ای در میان نیست که خریدار بخواهد سهمی برای او در نظر بگیرد.

این کارخانه های تولیدی تا به امروز توانسته اند به فروش این محصولات خود به روش های مختلفی اقدام نمایند. خریداران و مصرف کنندگان روز به روز رضایت کامل خود را برای این محصول ابراز می دارند.

خرید کود سوپر فسفات ساده گرانول با شرایط ویژه ای انجام می شود و خرید و فروش این محصول در کشور به طور چشمگیری افزایش یافته است.

جهت خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده آن در مشهد کافیست با شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

فروشنده کود سوپر فسفات ساده ارزان قیمت

تولید کنندگان سوپر فسفات ساده محصول تولیدی خودشان را به وسیله فروشندگان برتر در جهان به بازار عرضه می نمایند. این فروشنده برترین نوع این محصول را در بازار به دست مصرف کنندگان می رساند.

سوپر فسفات ساده ۱۶% یکی از بهترین و برترین نوع این کود فسفات در بازار می باشد که در تمام نقاط کشور اعم از داخلی و خارجی مصرف کنندگان بی نظیری را به سمت خود کشانده است.

افراد همیشه سعی می کنند در مقابل هزینه ای که می کند محصولی با کیفیت را خریداری نموده که ارزش داشتن هر هزینه ای را داشنه باشد.

خوشبختانه این محصول تا به امروز توانسته است رضایت کامل تمام مصرف کنندگان را به خود جلب نموده و روز به روز تعداد این افراد افزایش پیدا می‌ نماید.

فروشندگان هم‌ با ارائه این کود فسفات گرانوله به بازار و به دست مصرف کنندگان به خوبی تواسنته اند رضایت تمام افراد را جلب‌ نمایند.

فروش سوپر فسفات ساده ۱۶% به قیمت روز

فروشندگان زیادی در سراسر نقاط کشور وجود دارد که به فروش فسفات ساده ۱۶% به روش های بسیار متنوع می‌ پردازند.

این فروشندگان تا به امروز توانسته اند بازار فروش بسیار خوبی برای خود فراهم نمایند چرا که محصول فروشی آن ها یکی از با ارزش ترین و مفید ترین محصولاتی است که تمام افراد جامعه به آن علاقه دارند.

فروشنده عمده این محصول  با توجه به شرایط ویژه ای می تواند به صورت کلی هم این محصول خود را به بازار عرضه نماید. فروش عمده بسیار پر طرفدار بوده و افراد تمایل زیادی به این روش خرید نشان می دهند.

روز به روز بر تعداد مصرف کنندگان این محصول افزوده می شود. کود فسفات ۵۰ کیلویی با روش های مختلفی به بازار عرضه می‌ شوند‌ که قیمت آن بسته به نوع مصرف و میزان مبلغی که خریدار می خواهد هزینه کند‌ متفاوت می باشد.

این سایت، انواع سوپر فسفات ۵۰ کیلویی و با کیفیت را به فروش می رساند. خریداران می‌ توانند با به مراجعه به این سایت اینترنتی معتیر از قیمت کود فسفات ۵۰ کیلویی به خوبی اطلاع کسب نمایند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

تولید کننده کود سوپر فسفات ساده SSP

تولید کننده کود سوپر فسفات ساده در تلاش می باشد که محصولات خود را با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *