آخرین خبرها

کارخانه کود گوگرد کشاورزی پودری

تولید کود گوگرد کشاورزی پودری در مرغوب ترین درجه کیفیت و با رعایت تمام استانداردها توسط شرکت پردیس کود صورت می پذیرد.

از مرغوب ترین انواع کود گوگرد کشاورزی میتوان به گوگرد پودری میکرونیزه اشاره کرد. کود گوگرد میکرونیزه دارای خلوص ۹۹ درصد به بالا می باشد که یکی از بهترین نوع کود گوگرد پالایشگاهی است که برای تغذیه و کاهش PH خاک برای زمین های کشاورزی و باغات مورد استفاده قرار میگیرد.

یکی از مزایای بسیار مهم این کود از بین بردن سفیدک انگور و حشرات موذی در باغات است همچنین این کود خاصیت بالای قارچکشی را دارد که از قدیم و ایام به عنوان سم گوگردی برای باغات و مزارع استفاده می شد.

این مجموعه در کنار تولید کود گوگرد کشاورزی بصورت روزانه اقدام به عرضه مستقیم کود گوگرد پودری به صورت اینترنتی نیز نموده است. این اقدام باعث شده مصرف کنندگان به صورت مستقیم کود گوگرد کشاورزی پودری را از کارخانه تولید کننده آن با ضمانت آنالیز و کیفیت و قیمت مناسب  خریداری نمایند. از این رو خریداران کود گوگرد میکرونیزه پودری با مراجعه به سایت کارخانه تولید کود گوگرد کشاورزی به صورت عمده می تواند با مشاوران کارخانه تماس حاصل نمایند. و خرید امن و آن را تجربه نمایند.

کود گوگرد کشاورزی

پودر گوگرد چیست؟

گوگرد یا سولفور با نماد شیمیایی S نام یک عنصر شیمیایی است که در گروه ششم (VIA) و دوره سوم از جدول تناوبی عنصرها جای گرفته‌ است. این عنصر در خانواده اکسیژن قرار دارد. پیش از آن فسفر، پس از آن کلر، در بالای آن اکسیژن و پایین آن سلنیوم جای گرفته‌ است. نماد شیمیایی آن S و عدد اتمی آن ۱۶ است. اکتشاف این عنصر به پیش از تاریخ باز می‌گردد. کاربرد گوگرد در صنایع مختلف بسیار متنوع است.

پودر گوگرد در بازار به نام گوگرد زد و گوگرد مش و گوگرد میکرونیزه شانخه شده است که این نوع کود گوگرد با پایه پالایشگاه نفتی و گازی تولید میگردد و در کارخانه جات کلوخه در روند تولید آسیاب میگردد که در مش های مختلف تولید و بسته بندی میگردد.

گوگرد پودری

یک آسیابهبا مش   ۳۰-۵۰

گوگرد پودری

دو آسیابه

با مش   ۵۰-۱۰۰

گوگرد میکرونیزه

چند آسیابه

با مش  ۱۰۰-۱۵۰

گوگرد میکرونیزه

چند آسیابه

با مش  ۱۵۰-۲۰۰

گوگرد میکرونیزه

چند آسیابه

با مش  ۲۰۰-۴۰۰

کود گوگرد کشاورزی

ترکیبات کود گوگرد کشاورزی میکرونیزه

  • نام صنعتی : گوگرد میکرونیزه
  • درجه خلوص : %۹۹/۵
  • نام های دیگر : سولفور میکرونیزه
  • بسته بندی : کیسه ۲۵ کیلو گرمی

گوگرد میکرونیزه شکلی از گوگرد با خلوص بالا و اندازه ذرات ریز و یکدست می باشد. گوگرد میکرونیزه با خلـوص ۹۹٫۵ درصد و در انـدازه مش ۵۰-۲۰۰ فـراوری مـی گردد و با توجه به اندازه ذرات بسیار ریز گوگرد در این محصول (مش۲۰۰) این قابلیت را دارد که به آسانی از نازل های سمپاش خارج شده و بر روی سطح مرطوب برگ ها و ساقه گیاهی که قبلا به بیماری سفیدک سطحی مبتلا می باشد، پاشیده شود.

گوگرد میکرونیزه  قابلیت بالایی برای جذب در گیاهان دارد و سهولت خارج شدن آن از نازل های سم پاش موجب بهبود عملیات کود پاشی و سم پاشی و در نتیجه بهبود کیفیت و بازار پسندی محصولات کشاورزی می شود.

گوگرد میکرونیزه برای مبارزه با سفیدک سطحی انگور و سایر بیماری های قارچی مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت پردیس کود آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های خریداران به‌صورت آنلاین و شبانه‌روزی از طریق وب‌سایت خود، گوگرد میکرونیزه مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ و نقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *