آخرین خبرها

کاربرد کلرید پتاسیم در کشاورزی | خرید کلرید پتاسیم ازبکستان

کلرید پتاسیم در کشاورزی| از آنجایی که کود کلرید پتاسیم به خوبی در آب حل می شود و یکی از بهترین نوع تامین کننده پتاسیم برای انواع کشت های که نیاز مبرم به پتاسیم را دارد می باشد. و به راحتی در آبیاری کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد و به ترکیبات محلول در خاک تبدیل می گشردد که با افزایش دما انحلال پذیری آن ها نیز افزایش می یابد.

یکی از مزایای استفاده از کودهای کلرید پتاسیم در زمین های کشاورزی افزایش دسترسی گیاهان به سایر ترکیبات مفید مانند نیترات ها، فسفات، کلسیم و آمینواسیدهای ضروری است.

کلرید پتاسیم در کشاورزی

ویژگی های کود کلرید پتاسیم ازبکستان

کود کلرید پتاسیم یکی از کودهای مورد نیاز برای کشاورزان به شمار می رود، با افزودن کلرید پتاسیم به خاک و جذب یون پتاسیم فعالیت مولکول های زیستی مانند آنزیم ها، کاتالیست های شیمیایی، نشاسته و قندها در فرایندهای سلولی گیاهان تنظیم شده و این مسئله به رشد و نمو مطلوب گیاه کمک خواهد کرد.

یکی دیگر از اثرات مثبت کودهای پتاس تاثیر بر فتوسنتز گیاهان و جذب نور خورشید است که باعث سرسبزی بیشتر گیاهان خواهد شد. Kcl همچنین به دلیل صرفه اقتصادی به عنوان ماده اولیه تولید کود پتاسیم سولفات مورد استفاده قرار می گیرد.

از ویژگی مهم  کود کلرید پتاسیم ازبکستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حاوی ۶۰% پتاسیم قابل حل در آب است.
  • دارای حلالیت بالا
  • قابلیت نگهداری برای مدت طولانی در انبار
  • دارای آنالیز تضمین شده و پلمپ گمرکی
  • دارای عملکرد بالا در جذب پتاسیم مورد نیاز گیاهان
  • ماده اولیه با کیفیت در تولید انواع کود کشاورزی، حفاری چاه، استفاده در صنعت غذا و دارو و …
  • بهترین شرکت ها آنان را تولید و در همین حال نکات استاندارد را رعایت نموده باشند.
  • بسته بندی ۵۰کیلوگرمی

گفتنی است که انواع مختلفی از چنین کالاهایی وجود دارد که در دارای کیفیت های متفاوت از نظر درصد پتاسیم و رنگ و خلوص آن می باشد. ولی کلرید پتاسیم ازبکستان دارای کیفیت بی نظیر و بازده عالی در بالا بردن مقدار و تناژ محصولات می باشد، این کالاها از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند.

کلرید پتاسیم در کشاورزی

نحوه خرید کود کلرید پتاسیم ازبکستان

همانطور که در مقالات قبل گفته شد مصرف کلرورپتاس در کشاورزی برای تامین پتاسیم این عنصر پر مصرف است.

از آنجایی که کود کلرید پتاسیم ازبکستان دارای پتاسیم بالای ۶۰% است برای تغذیه گیاه در کنار سولوپتاس یا سولفات پتاسیم و نیترات پتاسیم برای رشد و نمو و تغذیه گیاهان و محصولات زراعی و باغی مصرف میگردد.

این کود به دلیل بازده عالی تر و قیمت پایین تر نسبت به دیگر کودهای پتاسیمی دارای محبوبت بالاتر در بین کشاورزان می باشد. به همین دلیل توج زیادی از خریداران و تجارت را به خرید کود کلرید پتاسیم ازبک جلب شده است.

از آنجایی که کلرید پتاسیم هم به عنوان ماده اولی در صنایع مختلف و هم به عنوان کود کشاورزی مورد مصرف قرار میگیرد مقدار مورد نیاز در ایران براساس آمار کارشناسان این حوزه سالانه ۳۵۰ هزار تن می باشد. که این مقدار معمولا از واردات کلرید پتاسیم به کشور تامین میگردد.

البته ناگفته نماند که تولید کنندگان در ایران کارخانه خوربیابانک اقدام به تولید این کود از نوع سفید نموده است که حدودا ۵۰هزار تن در سال تولید میگردد و نیاز کود پتاسیم رو تا حدودی تامین نموده است.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]جهت ارتباط با شرکت وارد کننده کلرید پتاسیم و اطلاع از قیمت از کلرید پتاسیم ازبکستان می توانید با ما از طریق راهای ارتباطی یا تکیل فرم تماس با ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان از نحوه خرید و تحویل بار رو از کارشناسان ما جویا شوید.[/hwgold-dash]

در نحوه خرید ارزان کلرید پتاسیم ازبکستان برند ماکسام چرچیک ازبک از شرکت وارد کننده می توان به طور مستقیم به وب سایت وارد کننده  این کالا همین وب سایت است مراجعه نمود.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *