آخرین خبرها

خواص کود سولفات آمونیوم ازبکستان

کود سولفات آمونیوم یکی از کود های بسیار پر کاربرد در کشاورزی می باشد که بسیار مورد توجه کشاورزان می باشد. خواص کود سولفات آمونیوم امروزه بر کسی پوشیده نیست. این نوع کود از جمله کود های اسید زا بوده و برای خاک های ایران که قلیایی می باشند بسیار تاثیر گذار است و سبب کاهش خاصیت قلیایی بودن خاک می شود. این نوع کود حاوی ۲۱ درصد ازت و ۲۴ درصد گوگرد محلول می باشد که هر کدام دارای خواص مهمی برای گیاه می باشند. کشاورز هایی که نیازمند گوگرد و ازت می باشند استفاده از این نوع کود بسیار گزینه مناسبی است.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان

موارد استفاده کود سولفات آمونیوم در کشاورزی

همان طور که اشاره شد این نوع کود از جمله پر مصرف ترین کود های شیمیایی در صنعت کشاورزی می باشد. این کود برای اصلاح ph خاک مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کود تامین کننده ازت و گوگرد مورد نیاز گیاهان و درختان می باشد. سولفات آمونیوم دارای کمترین جذب آب بوده و این خود از کلوخه شدن آن جلوگیری می کند. از دیگر مزایای آن می توان به افزایش کیفیت و برداشت محصول نهایی می شود. هم چنین این نوع کود به عنوان حشره کش و آفت کش و قارچ کش نیز در کشاورزی استفاده می شود. خواص کود سولفات آمونیوم سبب شده است که به یکی از محبوب ترین کود های کشاورزی تبدیل شود.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان

واردات کود سولفات آمونیوم درجه یک

این نوع کود در داخل کشور نیز تولید می شود اما به دلیل تقاضایی زیادی که از این نوع کود می شود از کشور هایی هم چون ازبکستان و چین نیز وارد می شود. مجموعه پردیس کود یکی از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات مستقیم نوع درجه یک این نوع کود از کشور ازبکستان فعالیت می کند. جهت خرید کود سولفات آمونیوم درجه یک به صورت مستقیم از طریق راه های ارتباطی موجود در این سایت با مجموعه ما در ارتباط باشید.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان

بزرگترین مرکز وارد کننده کود سولفات آمونیوم در ایران

یکی از بزرگترین و معتبر ترین وارد کننده های کود سولفات آمونیوم در ایران شرکت پردیس کود می باشد که با سال ها تجربه و داشتن کارشناسان و مدیران با سایقه در خدمت شما متقاضیان گرامی می باشد. شرکت پردیس کود با واراد کرذن مستقیم این نوع کود از ازبکستان و با حذف واسطه ها آن را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

۳ نظر

  1. سلام وقت بخیر
    قیمت سولفات آمونیوم ازبکستان چند؟
    تحویل کجاست؟

    • سلام روز بخیر
      سپاس از توجه شما
      چندتن مورد نیازه؟
      ممنون میشم جهت ارتباط بهتر فرم همکاری با ما رو تکمیل نمایید یا با شماره زیر تماس بگیرید ۰۹۱۲۰۷۶۵۹۳۱

    • سلام روز بخیر
      چه نوع سولفات آمونیوم مورد نیازه؟
      لطف بفرمایید با شماره زیر تماس بگیرید ۰۹۱۲۰۷۶۵۹۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *