آخرین خبرها

تولید کننده کود گوگرد کشاورزی ماژان تیوا فیلاب

به دنبال کاهش قیمت کود گوگرد کشاورزی، قیمت انواع گوگرد ماژان کاهش یافته است. جهت خرید کود گوگرد پودری مش ۲۰۰ و گوگرد گرانول ۷۵ درصد ماژان بصورت مستقیم با کارخانه در ارتباط باشید. و گوگرد را ارزانتر از همه جا بخرید. همین حالا با کارشناسان کارخانه کود گوگرد ماژان به شماره ۰۹۱۲۰۷۶۵۹۳۱ تماس حاص فرمایید.

خرید گوگرد کشاورزی ماژان تیوا فیلاب | دو نوع گوگرد میکرونیزه و گوگرد گرانول بنتونیت دار، محبوب ترین نوع گوگرد کشاورزی امروزه در جهان هستند. گوگرد کشاورزی می توانند از نظر اقتصادی و در حجم های زیادی تولید شوند.

شرکت پردیس کود یکی از تولید کنندگان انواع کود کشاورزی در مشهد و با همچنین توزیع کود های گوگردی میکرونیزه و بنتونیت دار با برندهای تیوا و ماژان و فیلاب توانسته رضایت مشتریان خود را چندین برابر جلب نماید. و این محصولات را به سراسر کشور توزیع نماید.

کود گوگرد کشاورزی ماژان تیوا فیلاب هر سه برند دارای کیفیت های متفاوت و انواع مختلف گوگرد به بازار مصرف با قیمت های متفاوت عرضه می گردد.

گوگرد کشاورزی ماژان تیوا فیلاب

هر آنچه درباره گوگرد تیوا و ماژان و فیلاب باید بدانیم

گوگرد یکی از عناصر اصلی و پرنیاز گیاه پس از ازت، پتاسیم و فسفر می‌باشد. نیاز گیاه به گوگرد تقریباً به اندازه فسفر است ولی کمتر با کمبود آن مواجه می باشیم.

مهم‌ترین نقش گوگرد: افزایش فتوسنتز، افزایش فعالیت میکرو ارگانیسم‌های تثبیت‌کننده ازت در خاک که نتیجه فعالیت آن‌ها موجب افزایش ازت در خاک، رشد و گسترش ریشه و به دنبال آن افزایش جذب فسفر و تیره شدن رنگ برگ‌ها خواهد شد.

گوگرد موجب معطر، خوش پخت، خوشمزه و همچنین زودرس شدن محصول می‌گردد. وجود ترکیبات پروتئین گوگرد در بدن انسان سبب خواهد شد که عناصر سنگین (از قبیل سرب، کادمیوم و غیره) از بدن تخلیه گردد. گوگرد ضد عفونی کننده خاک و قارچ‌کشی بسیار قوی می‌باشد.

گوگرد کشاورزی ماژان تیوا فیلاب

زمان و نحوه مصرف گوگرد کشاورزی

در زراعت مقدار ۱۰۰ الی ۱۲۵ کیلوگرم در هکتار به همراه کود پایه مصرف گردد. در شالیزار برای برنج طارم۱۰۰ کیلوگرم و برای برنج پرمحصول ۱۵۰ کیلوگرم در هکتار در آخرین مرحله آماده سازی زمین که خاک آن قبلا جابجا شده باشد ، کود را پاشیده و با تیلر زیر خاک نمایید و یا ۷ الی ۱۰ روز بعد از نشاء آب مزرعه را کم نموده و از ورود و خروج آب جلوگیری کرده، کود را مصرف نمایید و پس از ته نشین شدن آب، طی چند روز مجددا آبیاری صورت پذیرد.

در باغبانی به ازای هر سال از سن درخت ۱۵۰ الی ۲۰۰ گرم به همراه کود پایه و مقداری کود حیوانی در دسترس در قسمت سایه انداز به صورت چالکود و یا نواری مصرف گردد.

گوگرد کشاورزی ماژان تیوا فیلاب

خرید گوگرد ماژان، تیوا و فیلاب مستقیم از کارخانه

بسیاری از خریداران قبل از اقدام به تهیه کود گوگرد کشاورزی، معمولا درباره روش خرید مناسب و به صرفه این محصول تحقیق می‌کنند. طبق بررسی هایی که ما در خصوص بهترین روش خرید کود گوگرد کشاورزی میکرونیزه و گرانول انجام داده‌ایم لازم است بگوییم که خرید مستقیم گوگرد از کارخانه مشهد یک روش عالی برای تهیه مرغوبترین نوع گوگرد با قیمت کم و کیفیت بالا است. بنابراین با این روش مشتریان خود را از یک خرید مطمئن و ایده آل بهره مند می‌سازند.

این روزها خریداران زیادی هستند که به تهیه سریع و بی وقفه کود گوگرد کشاورزی علاقه نشان می‌دهند و به همین خاطر در حال حاضر مراکز پخش گوگرد کشاورزی ماژان، تیوا و فیلاب در مشهد با بهترین امکانات و با سرعت عالی به خدمت رسانی به مشتریان عزیز مشغول می‌باشند.

این مراکز پخش برای توزیع گوگرد میکرونیزه مش ۲۰۰ درجه یک از مشهد به اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران همواره به یک سری معیار های خاص پایبند هستند و از این معیار های ویژه لازم است که به این موارد اشاره کنیم:

  1. توجه به حفظ حقوق مشتری
  2. تضمین کیفیت گوگرد در حین عرضه
  3. در نظر گرفتن قیمت مناسب برای عرضه محصول
  4. توجه جدی به توقعات مشتریان محترم و بررسی مطالبات آنها

جهت خرید مستقیم کود گوگرد کشاورزی ماژان تیوا فیلاب با کیفیت برتر و قیمت کاملا رقابتی کافیست با کارشناسان فروش کارخانه تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *