آخرین خبرها

بزرگترین تولید کننده کود گوگرد میکرونیزه در ایران

گوگرد میکرونیزه گونه ای از گوگرد می باشد که در صنعت کشاورزی بسیار پر کاربرد می باشد. کود های شیمیایی کشاورزی جهت اصلاح خاک ها و تامین نیاز های گیاهان و درختان تولید می شوند. در صورت استفاده از این گونه کود های کشاورزی باید به نحوه مصرف و میزان استفاده از آن در هر هکتار زمین آگاهی کاملی را داشت. گوگرد یکی از مهم ترین عناصر غذایی ضروری برای گیاهان می باشد که کمبود آن در گیاه به صورت های مختلفی از جمله زردی برگ ها ظاهر می شود. جهت خرید گوگرد با کیفیت از بزرگترین تولید کننده گوگرد میکرونیزه در ایران از طریق شرکت پردیس کود و برقراری ارتباط با کارشناسان فروش اقدام نمایید.

مشخصات گوگرد میکرونیزه پودری

به عمل آسیاب کردن سنگ های صنعتی در صنایع مختلف از جمله کشاورزی که سبب پودر شدن آن ها می شود پود میکرونیزه گفته می شود. گوگرد میکرونیزه برای گیاهان قابلیت جذب بالایی دارد این نوع کود کشاورزی در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی و نیز در وزن های دیگر بسته بندی شده و به بازار عرضه می شود. عمل دادن کود گوگرد به گیاهان و درختان معمولا به صورت محلول پاشی صورت می گیرد. دانه بندی این نوع کود به صورت مش ۱۵۰ تا ۲۰۰ می باشد که درجه خلوص آن ۹۹% می باشد.

کود گوگرد میکرونیزه

کاربرد گوگرد میکرونیزه در محصولات کشاورزی

گوگرد در صنایع مختلف کاربرد های فراوانی دارد و از جمله کاربرد های مهم آن می توان به استفاده از آن در کود های شیمیایی کشاورزی اشاره کرد. استفاده از کود گوگرد میکرونیزه در خاک های کشاورزی سبب اصلاح خاک ها و افزایش اسیدیته خاک می شود. از این نوع کود هم چنین به عنوان آفت کش برای دفع حشرات و نیز از بین بردن قارچ ها استفاده می شود. از جمله بیماری هایی که گوگرد با آن ها مقابله می کند بیماری سفیدک در انگور ها می باشد. برای استفاده از این نوع کود ها حتما از نحوه و میزان مصرف آن ها اطلاعاتی را کسب کنید.

کود گوگرد میکرونیزه

سفارش اینترنتی کود گوگرد میکرونیزه درب کارخانه

امروزه خریداران و متقاضیان جهت سفارش کالا ها و محصولات خود اقدام به خرید های اینترنتی می کنند. خرید اینترنتی کود های کشاورزی راهی راحت و آسان و در دسترس برای همه می باشد. جهت سفارش اینترنتی کود گوگرد میکرونیزه درب کارخانه از طریق شرکت پردیس کود اقدام نمایید. شرکت پردیس کود با عرضه انواع کود های کشاورزی به صورت مستقیم از درب کارخانه کود با کیفیت را در اختیار خریداران قرار می دهد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *