آخرین خبرها

کود سولفات آمونیوم برای درخت سیب

کود سولفات آمونیوم یکی از پر مصرف ترین و پر کاربردترین انواع کود شیمیایی کشاورزی می باشد. این نوع کود در زمانی که ازت و گوگرد مورد نیاز گیاه باشد بسیار پر کاربرد می باشد. کود سولفات آمونیوم برای درخت سیب حاوی ۲۱ درصد به صورت آمونیوم و هم چنین ۲۴ درصد گوگرد محلول در آب به شکل سولفات می باشد. ازت یکی از مهمترین عوامل در زمینه دستیابی به عملکرد مناسب و مطلوب گیاه می باشد. این ماده معدنی رشد رویشی گیاه را تحریک می کند و در صورت استفاده بیش از حد از آن نتیجه معکوس می دهد. بنابراین در هنگام استفاده از این کود ها در کشاورزی باید از نحوه مصرف و میزان آن آگاهی کاملی داشت.

کود سولفات آمونیوم برای درخت سیب

بهترین کود برای بازدهی درخت سیب

کود های مختلفی برای بازدهی انواع درختان میوه مخصوصا درختان سیب وجود دارند. استفاده از کود کشاورزی سبب افزایش بازدهی و افزایش کیفیت محصول و باردهی میوه درشت می شود. از جمله کود هایی که برای افزایش بازدهی گیاهان و درختان سیب می شود می توان به کود های کالفن گرین، کلبرون، سوپر گرین و کالفومیت اشاره کرد. یکی از بهترین کود های مصرفی برای درختان سیب کود سولفات آمونیوم می باشد که از طریق مجموعه ما قابل خریداری می باشد.

کود سولفات آمونیوم برای درخت سیب

نحوه مصرف کود سولفات آمونیوم برای درخت سیب

این نوع کود نیتروژن همانند هر نوع کود شیمیایی مورد استفاده دیگر نیازمند آگاهی کامل در زمینه نحوه مصرف و زمان مصرف آن می باشد. برای استفاده از کود سولفات آمونیوم برای درخت سیب باید محل های مناسبی برای احداث چاله ها با فاصله های مناسب انتخاب شود. چاله ها باید ۲ تا ۴ عدد در اطراف هر تنه درخت سیب باشند. اندازه و ابعاد چاله ها باید به صورت ۵۰ در ۴۰ سانتی متر باشد. چاله ها باید در مسیر آبیاری احداث شوند و هم چنین بلافاصله بعد از کود دهی چاله ها آبیاری شوند.

کود سولفات آمونیوم برای درخت سیب

فروش عمده کود سولفات آمونیوم اصل

مراکز و فروشگاه های بزرگی در سطح کشور وجود دارند که در زمینه عرضه انواع کود شیمیایی کشاورزی فعالیت می کنند. شرکت پردیس کود سیاه با سال ها سابقه و تجربه در زمینه انوع کود های کشاورزی اصل در خدمت متقاضیان گرامی می باشد. در هنگام خرید کود سولفات آمونیوم به اصل و تقلبی بودن آن توجه کنید زیرا ممکن است علاوه بر عدم بازدهی خوب در گیاه و درختان نتیجه معکوس نیز بدهد. به شما پیشنهاد می کنیم جهت خرید این نوع کود به شرکت ها و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *