آخرین خبرها

قیمت روز کود سولفات آمونیوم با کیفیت بالا

قیمت روز کود سولفات آمونیوم با کیفیت بالا در بازارهای مختلف ایران و دنیا چقدر است؟ آیا می توان با کمترین هزینه کود سولفات آمونیوم ازبک و کود سولفات آمونیوم ایرانی با کیفیت بالا را خریداری کرد؟

با توجه به رشد و توسعه کشور مان ایران در بخش کشاورزی امروزه برای رسیدن به یک محصول کاملا با کیفیت نیاز به پرورش و رشد نمو بهتر گیاهان می باشد.

که این امر با رسیدگی به موقع به گیاهان و محصولات کشاورزی محقق می شود.

برای اینکه بتوانیم محصولات ارگانیک و عالی را تولید کنیم نیاز است از کودهای آلی و همچنین شیمیایی استفاده کنیم.

کود سولفات آمونیوم یکی از بهترین نوع کود از نظر دارا بودن ازت و گوگرد برای انواع خاک کشاورزی و درختان و مزارع و باغات می باشد.

قیمت روز کود سولفات آمونیوم

قیمت روز کود سولفات آمونیوم

یکی از پرمصرف ترین و پرکاربرد ترین کود شیمیایی در ایران در بخش کشاورزی کود سولفات آمونیوم می باشد. که برای تقویت هرچه بهتر خاک از نظر ازت و گوگرد مورد استفاده قرار می گیرد.

این کود در ایران در چند کارخانه به صورت کریستال و پودری و گرانوله تولید شده و به بازار مصرف عرضه می گردد. گفتی است کود سولفات آمونیوم با توجه به نیاز کشاورزی ایران از کشورهای چین و ازبکستان وارد ایران می شود.

که کود سولفات آمونیوم کریستاله ازبک با برند چرچیک یکی از بهترین نوع وارد شده آن در ایران می باشد. که در بین کشاورزان از محبوبیت خاصی برای استفاده و بازه بهتر محصولات قرار گرفته است.

قیمت روز کود سولفات آمونیوم براساس وارداتی بودن آن یا داخلی بودن و همچنین عرضه و تقاضای بازار بستگی دارد. که هرچقدر در یک محصولی مااند کود سولفات آمونیوم تقاضای بیشتری باشد.

بالطبع قیمت بالاتر می رود و هرچقدر کاهش یابد قیمت آن هم نیر سیر نزولی خواهد داشت.

قیمت روز کود سولفات آمونیوم کریستاله ایرانی برای هر کیسه ۵۰ کیلویی به ازای هر کیلو ۱۸۵۰ تومان می باشد.

البته گفتنی است این قیمت با توجه به نوسانات بازار در تغییرات می باشد جهت استعلام با ما در ارتباط باشید.

قیمت روز کود سولفات آمونیوم

 کود سولفات آمونیوم با کیفیت بالا

کود سولفات آمونیوم با کیفیت بالا در بازار با قیمت های متفاوت و اشکال مختلف به چشم می خورد که نوع کود سولفات آمونیوم کریستال یکی از پر مصرف ترین نوع کود سولفات آمونیوم از بین سولفات آمونیوم گرانوله و سولفات آمونیوم پودری می باشد.

کود سولفات آمونیوم ارائه شده چه از نوع تولید سولفات آمونیوم داخلی و چه نوع کود سولفات آمونیوم ازبک و چینی وارداتی دارای آنالیز می باشد. که به تایید وزارت جهاد کشاورزی بوده و دارای گواهی ثبت کودی می باشد.

قیمت روز کود سولفات آمونیوم

کاربرد کود سولفات آمونیوم برای محصولات کشاورزی

در انواع محصولات کشاورزی از جمله کشت برنج، گوجه فرنگی، پسته، ذرت، کلزا، مرکبات، گندم جو، سیب زمینی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت روز کود سولفات آمونیوم

که در زیر به بعضی از این محصولات خواهیم پرداخت:

تاثیر کود سولفات آمونیوم برای برنج:

یکی از محصولات کشاورزی که در ایران به به وفور کشت می شود شالیزارهای برنج می باشد. برای اینکه بتوانیم یک محصول خوب با کیفیت بالا تولید کنیم نیاز به تقویت کننده ها از نوع با کیفیت و عالی داریم.

گفتنی است: کود سولفات آمونیوم بهترین نوع کود ازته برای برنج و شالیزارها می باشد.

کود سولفات آمونیوم یکی از بهترین نوع برای جبران کمبود گوگرد در شالیزارهای زمین های زیرکشت برن در ایران می باشد. که علاوه بر گوگرد یک کود عالی برای ازته برای شالیزارهای برنج محسوب می شود.

باتوجه به بررسی های به عمل آمده اگر کود سولفات آمونیوم را به جای دیگر کودها برای برنج مورد استفاده قرار دهیم . می تواند میزان برداشت محصول را افزایش دهد. که گفتنی است این میزان در هر هکتار معادل ۲ تن افزایش می باشد.

که باید بگویم این افزایش بهره وری برنج به دلیل کاهش هدر رفت و تلف شدن ازت در هنگام استفاده از کود سولفات آمونیوم نسبت به کود اوره می باشد.

قیمت روز کود سولفات آمونیوم

تاثیر کود سولفات آمونیوم در مرکبات:

همانطور که می دانید مرکبات هم یکی از دیگر محصولات کشاورزی که در ایران زیاد کشت می شود، و نیاز به تغذیه هرچه بهتر در برداشت ی محصول با کیفیت و خوب را دارد.

کود دهی این محصولات حائز اهمیت می باشد. که به دو عنصر ماکرو ( ازت، فسفر، پتاس ) و میکرو ( کود حیوانی ) برای رشد بهتر نیاز دارد. به همین دلیل کود سولفات آمونیوم با داشت ازت و فسفر برای خاک می تواند یک انتخاب خوب برای کوددهی درختان مرکبات باشد.

که امروزه با توجه به پیشرفت علم بهتر است زمین کشاورزی رو مورد آنالیز قرار داده و هر دو کود ماکرو و میکرو را باهم در زمان درست مصرف نمود تابازه بهتر از محصولات را تجربه کنیم.

قیمت روز کود سولفات آمونیوم

میزان مصرف کود سولفات آمونیوم در هکتار

همیشه باید به این موضوع توجه داشت که برای تغذیه و اصلاح هر خاک کشاورزی و باغات و مزارع زیر کشت با نظر کارشناسان و مهندسین کشاورزی صورت بگیرد

که نتیجه آنالیز خاک تعیین کننده میزان مصرف کوددهی می باشد.

میزان استفاده از کود سولفات آمونیوم در هر هکتار عبارتند از:

  • در مزارع ۴۰۰ الی ۵۰۰ کیلوگرم قبل از کشت بوده است
  • برای درختان و باغات به ازای هر درخت یک کیلوگرم در اوایل بهار و برای
  • گلخانه ها به ازای هر بوته گیاه ۱۵گرم
  • در باغچه به ازای هر مترمربع ۲۵ گرم

که کود سولفات گرانوله یا کریستال مورد استفاده قرار می گیرید.

میزان مصرف کود سولفات آمونیوم در هکتار

توجه : هر نوع کوددهی باید حتما براساس نتیجه آنالیز خاک و زمین کشاورزی و باغات و مزارع صورت گیرد.

طریقه مصرف کود سولفات آمونیوم

کود سولفات آمونیوم به روشهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از:

  •  روش های محلول با آب آبیاری
  • پاشش روی سطح خاک
  • چالکود

که بازم هم قابل ذکر است استفاده از کود نیاز به آنالیز خاک منطقه می باشد. کود سولفات آمونیوم ازته با اوره می تواند یک کود دهی مناسب برای بهبود هرچه بهتر کیفیت خاک و محصول شود و همچنین در مصرف هزینه ها صرفه جویی شود.

قیمت روز کود سولفات آمونیوم

خرید عمده کود سولفات آمونیوم با کیفیت

جهت خرید سولفات آمونیوم از نوع کریستاله یا گرانوله آن می توانید با واحد فروش مجموعه پردیس کود در ارتباط باشید.

یا از طریق فرم ثبت سفارش محصول مورد نظر خود را ثبت نموده تا کارشناسان ما با شما جهت ثبت تماس حاصل نمایند.

خرید عمده بدون واسطه و مستقیم از شرکت تولید کننده و وارد کننده انواع کود کشاورزی. هم اکنون با ما در تماس باشید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *