آخرین خبرها

خرید سفارشی کود سولفات آمونیوم پودری

خرید سفارشی کود سولفات آمونیوم پودری به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن فراهم شد. پردیس کود مشهد آماده پذیرش سفارشات شما از طریق وب سایت خود با بهترین قیمت و کیفیت تامین می کند و در کمترین زمان ممکنه با حمل و نقل مطمئن بین شهرها مختلف ارسال می نماید.

نشانه های باکیفیت بودن کود سولفات آمونیوم پودری

کود سولفات آمونیوم پودری با کیفیت دارای گواهی ثبت کودی و همچنین دارای برند تولید شده معتبر می باشد. و چنانچه به صورت کامل در فرایند تولید بهره برداری شود کاملا پودری بوده و دانه های آن به صورت کریستاله و یا دانه شکری و یا گرانوله نیست که این امر را در ظاهر کود می توان مشاهده کرد.

و همچنین دارای ۲۱ درصد ازت و ۲۴ درصد گوگرد می باشد و فوق پودری بوده و به راحتی در آب حل میگردد.

ولی قابل توجه است تا وقتی کود مورد نظر را به آزمایشگاه های کود و خاک شناسی نبریم این امکان وجود ندارد که تشخیص بدهیم کود خالص است و یا اینکه تقلبی است.

توصیه ما برای درجه کیفیت هر کودی آن را حتما آنالیز نمایید تا خدای نکرده به محصولات زراعی و باغی شما آسیب رسانیده نشود.

خصوصیات بارز کود سولفات آمونیوم پودری

کود سولفات آمونیوم دارای ویژگی های مهمی است که به موارد مختصری در این بحث اشاده خواهم کرد. شامل:

  • دارای ازت آمونیاکی بالا می باشد. که به راحتی در متابولیسم گیاه جذب شده و باعث تقویت و رشد هرچه بهتر محصولات کشاورزی میگردد.
  • دارای گوگرد همراه با سولفات ازت است که به صورت همزمان باعث تنظیم PH خاک و جذب سریع مواد مغذی در خاک می شود.
  • یکی از بهترین جایگزین ها کود اوره برای کشتهای مانند مرکبات، پسته، انگور و… می باشد و از زرد شدن و بروز مشکل برای برگها جلوگیری می شود.
  • کود سولفات آمونیوم پودری کمترین تمایل به آب رو دارد و این باعث از بین رفتن کلوخه شدن و افزایش نگهداری سولفات در انبار می باشد.

پخش عمده کود سولفات آمونیوم پودری

فروش عمده کود سولفات آمونیوم پودری توسط نمایندگی های معتبر و مراکز پخش عمده این محصول با بهترین کیفیت انجام می شود.

امروزه فروش عمده کود سولفات آمونیوم پودری توجه بسیاری ازباغداران و کشاورزان را به خود جلب کرده است و تقاضا های زیادی از سوی مردم داشته است.

کارخانه تولید کننده کود سولفات آمونیوم پودری در ایران  به خاطر راحتی همشریان و مشتریان محصول فروش عمده کود سولفات آمونیوم را که خواص عالی بسیار بالایی را برای خاک دارد و بسیار مغذی برای خاک است را در تمام فروشگاه های کشور پخش نموده تا مردم به راحتی بتوانند استفاده کنند.

گفتنی است کارخان های تولید کننده کود سولفات آمونیوم پودری در ایران به صورت سفارشی به خرید و فروش کود سولفات آمونیوم پوری می پردازند و مطابق میل مشتری خرید و فروش صورت میگیرد.

فروش عمده کود سولفات آمونیوم پودری توسط نمایندگی های معتبر و مراکز فروش این محصول با بهترین کیفیت انجام می شود.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *