آخرین خبرها

فروش ویژه کلرید پتاسیم سفید به قیمت کارخانه

خرید کود کلرید پتاسیم سفید از کارخانه به صورت عمده از تولید کننده بدلیل مصرف زیاد آن مقرون بصرفه می باشد. با توجه به ارائه خدمات بر خط فروش آن در ایران بصورت اینترنتی مورد توجه قرار گرفته. این امر باعث افزایش دسترسی به گروهها منجمله مصرف کننده نهایی که کشاورزان عزیز می باشد حائز اهمیت است.

کود کلرید پتاسیم تشکیل شده از پتاسیم و کلرید می باشد. این عناصر جزو مواد مصرف در مزارع و باغات کشاورزی می باشند. همانگونه که اشاره شده خرید کود کلرید پتاسیم سفید بصورت عمده باعث کاهش هزینه ای زراعی کشاورزان می گردد.

برای خرید اینترنتی و یا فروش اینترنتی آن کافی است شما کود کلرید پتاسیم را در اینترنت جستجو کنید. و تا مشاورین و شرکتهای معتبری در این ضمینه یافته و نسبت به تهیه کود کلرید پتاسیم خود اقدام کنید.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]همچنین می توانید به صورت مستقیم با شرکت وارد کننده و کارخانه تولید کننده کلرید پتاسیم سفید و صورتی رنگ شرکت بزرگ پردیس کود ارتباط برقرار نمایید و خرید مطمئن با ضمانت برگشت کالا در صورت مقایر بودن با آنالیز را تجربه نمایید.[/hwgold-dash]

کلرید پتاسیم سفید

اطلاعات مختصر در مورد کلرید پتاسیم سفید

اولین سوالی که همیشه به ذهن میرسد این است که پتاسیم کلرید چیست؟ برای چه مواردی مورد استفاده قرار میگیرد؟

کلرید پتاسیم ترکیب شیمیایی غیر آلی و نمکی با فرمول KCL، است. KCL بطور کلی یک نمک فلزی متشکل از پتاسیم و کلراید است. این ترکیب به شکل کریستال های سفید رنگ و بی بو است. این جامد به راحتی درون آب حل می شود و محلول آن طعمی مشابه با یک محلول نمکی دارد. از این ترکیب در تولید کودهای شیمیایی, پزشکی, کاربردهای آزمایشگاهی و هم چنین فرایندهای تولید مواد غذایی استفاده می شود.

مشخصات کود کلرید پتاسیم سفید شرکت پردیس کود

پتاسیم کلرید تولید شده کارخانه پردیس کود مشهد دارای مشخصات زیر و با ضمانت آنالیز می باشد.

۹۹٫۷۰%دارای خلوص بالا
۰٫۳۰%دارای سدیم کلرید
۵۱۰ppmمنیزیم
۵۱٫۸۰%پتاسیم
۰٫۱۰%کلسیم
۶۲٫۴۰%k2o

ویژگی های برتر کلرید پتاسیم سفید رنگ شرکت پردیس کود

  • ماده اولیه تهیه کودهای سولفات پتاسیم و نیترات پتاسیم
  • مورد استفاده برای تهیه گل حفاری چاه نفت و گاز
  • ماده اولیه برای استفاده در صنایع غذا و دارو و مواد شیمیایی و…
  • افزایش مقاومت در مقابل آفت‌ها، عوامل بیماری‌زا
  • نقش موثر در فتوسنتز و جذب نور خورشید
  • منبع غنی برای تغذیه گیاه
  • افزایش مقاومت گیاه به خشکی
  • قابل حل در آب
[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]با توجه به نیازهای روز افزون به محصولات شیمیایی، شرکت ها و کارخانه های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. مجتمع تولیدی پردیس کود با واردات مستقیم کلرید پتاسیم صورتی رنگ ازبکستان و تبدیل به کلرید پتاسیم صنعتی سفید یکی از صنایع بسیار فعال در حیطه تولید کلروپتاس می باشد. جهت خرید مستقیم از تولید کننده و واردکننده با قیمت کاملا مناسب در بسته بندی جامبو برای مصرف داخل و صادرات با شرکت پردیس کود در ارتباط باشید.[/highlight-red]

کلریدپتاسیم صنعتی در بازارهای خرید و فروش به کلروپتاس معروف می باشد. این ترکیب در صنایع مختلفی همچون صنایع کودسازی، کاشی و سرامیک، غذایی و دارویی دارای طیف کاربردی وسیعی می باشد.

کلرید پتاسیم سفید

اثرات و نقش اهمیت کلرید پتاسیم در کشاورزی

کلرید پتاسیم دارای کاربرد های مختلفی در صنعت کشاورزی می باشد که در این بخش از مقاله به این کاربرد ها به طور کامل اشاره می نماییم تا شما بتوانید با آگاهی کامل از ویژگی های این کود، محصول مورد نظر را استفاده نمایید تا در هنگام استفاده دچار مشکل نشوید.

از مزیت های کود کلرید پتاسیم می توان به جذب بالای این کود توسط گیاه مورد نظر اشاره کرد که این ویژگی به علت حلالیت زیاد می باشد. می توان گفت که کود کلرید پتاسیم به طور کامل در آب حل می شود.

کود کلرور پتاس باعث افزایش رشد میوه و کیفیت ارگانیک بودن صیفی جات بخصوص سیب زمینی و انار که به پتاسیم زیادتری نیاز دارند میگردد.

همچنین کود کلرید پتاسیم باعث افزایش قند و ویتامین C در مرکبات میگردد. از دیگر مزایای کلرید پتاسیم می توان به افزایش کیفیت دانه های روغنی اشاره کرد.

شرکت ما با در نظر گرفتن این موارد با کیفیت ترین محصول را بصورت مستقیم به قیمت کارخانه تولید کننده آن، در اختیار مشتریان قرار می دهد تا همه کاربرد های این محصول به طور کامل به انجام برسد.

کلرید پتاسیم سفید

بازار خرید و فروش کلرید پتاسیم سفید

در حال حاضر پتاسیم کلرید (KCl) متداول ترین و گران ترین نوع پتاس است. حدود ۹۰% از پتاس مصرفی در سراسر جهان دارای کاربری کود شیمیایی است و ۱۰% مابقی نیز در طیف وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

کشورهایی که بیشترین میزان مصرف پتاسیم را دارند, دارای زیرساخت های کشاورزی گسترده ای هستند و به منظور تامین نیاز پتاس خود اقدام به واردات حجم زیادی پتاس می کنند.

در طی سه دهه گذشته واحدهای تولید این محصول به شدت متمرکز شده اند. عمده پتاس تولیدی در سراسر جهان تنها به ۱۲ کشور محدود می شود.

در سال ۲۰۱۷ روسیه, بلاروس و کانادا به تنهایی بیش از ۶۰% کل ظرفیت تولید پتاس در سراسر جهان را به خود اختصاص داده اند.

اصلی ترین کمپانی های تولید کننده ی پتاس نیز Nutrien و  Mosaic Company هستند که هر دو در کشور کانادا واقع شده اند.

در این حوزه حدود ۹۰ تا ۹۵% از این محصول صرف تولید پتاسیم کلرید می شود و مابقی نیز به منظور تولید پتاسیم سولفات مورد استفاده قرار می گیرد. ظرفیت جهانی تولید پتاس درحال حاضر چیزی در حدود ۹۰ میلیون تن در سال است.

کلرید پتاسیم سفید

کارخانه تولید کننده کلرید پتاسیم سفید

با توجه به آمار موجود سالانه در کشور عزیزمان ایران بالغ بر ۲۵۰ هزار تن کود کلرید پتاسیم مورد استفاده قرار میگیرد. که تا قبل از سال ۱۳۹۴ کلیه این مقدار از طریق واردات کلرید پتاسیم از کشورهای ازبکستان، روسیه، کانادا و … تامین می شد. بع از آن با همت تولید کنندگان و مهندسین مجرب ایرانی اقدام به را اندازی کارخانه فرآوری پتاس در خوربیابانک گردید که ظرفیت تولید سالانه ۵۰هزار تن می باشد. که این کارخانه توانسته بخشی از نیاز کشور را تامین نماید.

تولید کلرید پتاسیم ٪ ۹۵/۵ در مجتمع پتاس خوروبیابانک و عرضه به بازار مصرف داخل و خارج

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]البته نا گفته نماند که کارخانه های دیگری از جمله کارخانه کلرید پتاسیم در مشهد به تصفیه کودهای با کیفیت وارداتی هم مشغول هستند که شرکت پردیس کود با واردات مستقیم کلرید پتاسیم صورتی رنگ ازبکستان آن را به کارخانه مشهد انتقال داده و بعد از عملیات تصفیه آن را به صورت کیسه های جامبو بک هم برای مصرف داخلی، برای تولید کنندگان کود و حفاری چاه و هم برای صادرات محیا نموده است.[/highlight-paper]

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *