آخرین خبرها

فروش خاص کود گوگرد مش ۲۰۰ میکرونیزه

کود گوگرد مش ۲۰۰ میکرونیزه | به طور کلی در علوم کشاورزی شناخته شده است که کود دهی گوگرد باعث افزایش عملکرد و کیفیت محصول می شود و همچنین اثر مفیدی در پردازش نیتروژن توسط گیاهان دارد. این فرآیند نیتروژن به نوبه خود به سنتز پروتئین، تکثیر سلول، فتوسنتز و مقاومت در برابر بیماری مربوط می شود.

با این حال، مقررات سختگیرانه تری برای آلودگی هوا و کاهش انتشار دی اکسید گوگرد منجر به بروز بیشتر کمبود گوگرد در خاک های کشاورزی شده و در نتیجه تقاضای کودهای حاوی گوگرد را افزایش می دهد.

به طور کلی، کود گوگرد مش ۲۰۰ میکرونیزه پودر شده به دلیل مشکل محلول پاشی و همچنین چالکود راحتتر یکی از کودهای گوگردی پرفروش و پر کاربرد در کشاورزی بوده. کود گوگرد مش ۲۰۰ میکرونیزه فوق پودری بوده و قابل حل در آب است و برای محلول پاشی بهترین انتخاب می باشد.

بر این اساس، بیشتر کودهای کشاورزی که در مصارف مزرعه ای استفاده می شوند به منظور کاهش این اشکالات به صورت ذرات تولید می شوند. محصولات ذره ای را می توان بدون ایجاد گرد و غبار بیش از حد به راحتی اداره کرد و وقتی با سایر محصولات ذره ای مخلوط می شود کمتر از هم جدا می شود.

به طور معمول، گوگرد به صورت سولفات عنصری، سولفات آمونیوم، تی سولفات آمونیوم، بی سولفات آمونیوم، سولفید یا سولفات کلسیم (گچ) استفاده می شود.

کود گوگرد مش ۲۰۰ میکرونیزه

مزیت های انواع کود گوگرد مش ۲۰۰

گوگرد، یک عنصر شیمیایی غیر فلزی با فرمول مولکولی S8، به طور طبیعی به سه شکل (آلفا، بتا و گاما) وجود دارد. این ماده زرد (آلفا) یا زرد کم رنگ (بتا و گاما) است، در آب نامحلول است و در حلالهای آلی با حلالیت مختلفی تفاوت دارد.

  • قدرت قارچ‌کشی بالا
  • کاهش PH خاک
  • هزینه حمل و نقل کمتر
  • نگهداری راحت کود گوگردی
  • تأمین گوگرد خاک جهت استفاده‌ی گیاهان
  • مقرون به صرفه تر نسبت به محصولات سولفاته
  • جذب راحتتر و بهتر به گیاه از طریق برگ و ساقه
  • برطرف کردن سفیدک برگ های جوان و ساقه ها و میوه ها
  • باعث تجزیه و تحلیل بهتر و دارای انعطاف پذیری در هنگام ترکیب با سایر کودها.
  • بهترین و مؤثرترین روش مبارزه با سفیدک سطحی یا سفیدک حقیقی مو (انگور) در تاکستان‌ها است.

به طور کلی، اثر بخشی کودهای گوگردی اولیه به سرعت اکسیداسیون آنها به شکل سولفات موجود در گیاه بستگی دارد. در خاک، اکسیداسیون به سولفات یک فرآیند میکروبی است که گونه های باکتریایی مانند تیوباسیلوس را درگیر می کند.

میزان این واکنش به شدت تحت تأثیر خاک و عوامل محیطی و همچنین خصوصیات فیزیکی و شیمیایی محصول کود است.اکسیداسیون گوگرد به طور کلی یک واکنش سطح است.

بنابراین، مقدار سولفات تولید شده در واحد زمان تابعی از سطح کل گوگرد اصلی است و نه از جرم آن، از این رو میزان اکسیداسیون به شدت تحت تأثیر اندازه ذرات گوگرد است. که گوگرد فوق پودری مش ۲۰۰ یکی از بهترین نوع گوگرد برای جذب بهتر است.

کود گوگرد مش ۲۰۰ میکرونیزه

کود گوگرد مش ۲۰۰ میکرونیزه چیست؟

گوگرد یک عنصر شیمیایی است که در تمام بافت های زنده وجود دارد. بعد از کلسیم و فسفر، سومین ماده معدنی فراوان در بدن انسان است. گوگرد در سیر، پیاز و کلم بروکلی نیز یافت می شود.

کود گوگرد مش ۲۰۰ میکرونیزه پودری ۹۹ درصد به عنوان یک حشره‌کش ارگانیک (سبز) به خصوص به عنوان کنه‌کش جهت مبارزه با کنه‌ها، ساس‌ها و کرم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
با توجه به آثار مثبت گوگرد در کاهش PH خاک‌های آهکی و افزایش سولفات مورد نیاز گیاهان، افزایش حلالیّت عناصر کم مصرف و پر مصرف به‌ویژه فسفر، آهن، روی و کنترل برخی از عوامل بیماری‌زای قارچی نظیر سفیدک سطحی و همچنین نقش آن در اصلاح خاک‌های شور و قلیایی و خاصیت اصلاح کنندگی آب‌ها، مصرف کودهای محتوای گوگرد ضروری است.

کود گوگرد مش ۲۰۰ میکرونیزه

راهنمای عرضه کود گوگرد مش ۲۰۰ میکرونیزه

همانطور که قبلا اشاره شد گوگرد هشتمین ماده شیمیایی فراوان است. که امروزه در دانه بندی های مختلف به بازار عرضه میگردد.

شرکت های تولید کننده گوگرد میکرونیزه با بهره گیری از بهترین مواد اولیه، متخصص ترین افراد و تکنولوژی روز دنیا، با کیفیت ترین گوگردها را تولید می کند و روانه بازار می نماید و به این ترتیب رضایت عموم مشتریان خود را جلب کرده و افراد بیشتری را نیز به سمت خود جذب می نماید و به این ترتیب کسب و کار خود را بسیار گسترش می دهد.

خرید کود گوگرد مش ۲۰۰ میکرونیزه با بهترین قیمت در واقع می تواند همان خرید عمده باشد زیرا بهترین روش برای محاسبه قیمت ایده آل، قطعا خرید عمده است.

در این روش قیمت محاسبه شده به مراتب مناسب تر از قیمت روزانه بازار می باشد و همچنین افراد می توانند در این حالت تا مدت طولانی اجناس مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشند و به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده کنند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *