آخرین خبرها

شرکت تولیدی کود گوگرد میکرونیزه کشاورزی

در این مقاله موردی کوتاه بر معرفی منابع، تولیدی کود گوگرد میکرونیزه کشاورزی در ایران خواهیم داشت و همچنین با خواص کود گوگرد میکرونیزه و طریقه مصرف کود گوگرد پودری میکرونیزه و البته نحوه خرید و فروش و قیمت گوگرد میکرونیزه آشنا می شویم.

گوگرد میکرونیزه کشاورزی

آشنایی با خواص گوگرد میکرونیزه کشاورزی

به طور کلی در کشاورزی برای دو هدف عمده از این محصول استفاده می شود که عبارتند از:

  1. مبارزه با بیماری های قارچی در اندام های هوایی گیاهان: در سایت سازمان کشاورزی ملل متحد فائو، استفاده از گوگرد میکرونیزه را به عنوان آفت کش مناسب در جهت مقابله با بیماری های قارچی و بخصوص مبارزه با بیماری قارچی سفیدک انگور توصیه شده است.نکته مهم و جالب در مورد گوگرد میکرونیزه در مقالات سازمان جهانی کشاورزی آن است که محصولات نهایی کشاورزی را پس از استفاده از گوگرد را ارگانیک می نامند به این معنی که سلامت محصول نهایی و پس از استفاده از گوگرد تایید می کند.[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]گوگرد میکرونیزه مش ۲۰۰ بهترین و ارزانترین سم موجود در جهان برای مبازه با آفات اندامهای هوایی گیاهان و درختان بخصوص در پسته و انگور است.[/highlight-red]
  2. تنظیم اسیدیته و PH خاک بستر: گوگرد کشاورزی اصلی ترین ماده کاربردی در جهان جهت تنظیم PH خاکهای قلیایی و آهکی خاک های کشاورزی است.
    کشور ایران به دلایل شرایط اقلیمی خاص از جمله کشورهای است که به جز در نواحی محدودی در شمال کشور استفاده از کود گوگرد کشاورزی در جهت تنظیم اسیدیته خاک های آهکی بطور متناوب لازم و ضروری است؛تا بدان جا که مهندسین آب و خاک در کشور توصیه می کنند که اگر قصد استفاده از هیچ کودی را برای زمین کشاورزی خود ندارید حداقل از کود گوگرد در جهت تنظیم PH کشاورزی استفاده نمایید. چرا که مقادیر عناصر موجود در خاک در شرایط، اسیدیته مناسب در دسترس ریشه قرار می گیرد.این جمله که گوگرد نجات دهنده عناصر موجود در خاک است نشان دهنده لزوم استفاده از این محصول است.

گوگرد میکرونیزه کشاورزی

گوگرد میکرونیزه کشاورزی

طریقه مصرف گوگرد در کشاورزی

برای مبارزه با آفت های اندام های هوایی پس از تهیه کود گوگرد میکرونیزه پودری مش ۲۰۰ با استفاده از روشهای مانند:

استفاده دستی، یا کود پاش در سه نوبت به فاصله های منظم بر روی اندام های هوایی پاشیده شود.

به طور مثال در نحوه استفاده از گوگرد پودری در انگور در:

نوبت اول جوانه زنی برگها و قبل از بلوغ برگ ها مقدار مورد نیاز ۱۰۰ گرم در متر مربع

نوبت دوم پس از ریزش گل ها مقدار مورد نیاز ۲۰۰ گرم در هر متر مربع

و نوبت سوم پس از رشد نهایی غوره و قبل از شروع به شیرین شدن آنها ۳۰۰ گرم در هر متر مربع در نظر گرفته شود.

دوم تنظیم اسیدیته زمین سه الی چهر هفته قبل از کاشت بسته به PH اولیه زمین ۱۵۰ کیلو گرم الی ۵۰۰ کیلو گرم در هکتار به همراه کود آلی قابل مصرف می باشد و در باغات ۳ الی ۵ کیلو گرم در فصل پاییز به ازای هر درخت

گوگرد میکرونیزه کشاورزی

فروش گوگرد میکرونیزه بدون واسطه

گوگرد کلوخه پس از استحصال در پالایشگا های کشور به کارخانه های فرآوری گوگرد منتقل می شود تا برای استفاده در کشاورزی گوگرد کلوخه به گوگرد میکرونیزه پودری یا گوگرد گرانول بنتونیت دار یا به انواع دیگر گوگرد تبدیل گردد.

قطعا خرید کود گوگرد میکرونیزه و بدون واسطه از شرکت های فرآوری باعث خواهد شد تا به قیمت گوگرد مناسبتری دست یابیم.

در کشور ایران به دلیل بودن پالایشگا های گازی متعدد قیمت گوگرد نسبت به قیمت جهانی آن در سطح پایینتری قرار دارد.

جهت خرید تولیدی کود گوگرد میکرونیزه کشاورزی از شرکت پردیس کود با ما در ارتباط باشید. کارشناسان فروش ما در هر ساعت از شبانه روز آماده ثبت سفارش شما می باشند.

 

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *