آخرین خبرها

بازار خرید کود گوگرد ارگانیک

کود گوگرد ارگانیک ماده مغذی اساسی برای رشد گیاه است. اگرچه این ماده مغذی ثانویه محسوب می شود ، اما اکنون به عنوان “چهارمین عنصر مغذی” به همراه نیتروژن ، فسفر و پتاسیم شناخته می شود.

گوگرد ابتدایی (۸۷٪ S) را به صورت گلوله ای گرانوله فراهم می کند که کار با آن آسان است، یک نسخه پایدار را فراهم می کند و به راحتی گیاه در دسترس است. تصویب شده برای استفاده در کشاورزی ارگانیک می باشد.

کود گوگرد ارگانیک یکی از مدل های مختلف گوگرد می باشد که از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است. خرید این کالا به شیوه آنلاین مزیت های مختلفی را برای فروشندگان و مشتریان این محصول ایجاد می کند. ارسال کالا در خرید آنلاین در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

استفاده از این نوع گوگرد در صنعت کشاورزی باعث شده تا هزینه های کشاورزان تا میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. این گونه گوگرد معدن باعث دور شدن، دفع کننده آفات، قارچ‌ها، انگل‌ها، لاروها و حشرات می‌باشد.

از این نوع کود گوگرد ارگانیک می توان به منظور، تقویت، اصلاح و ضدعفونی، خاک‌های شور و قلیائی، قارچ کشی، آفت کشی، انگل کشی، دفع کرم ریشه، دفع گموز و … استفاده نمود.

کود گوگرد ارگانیک

بهترین انواع کود گوگرد ارگانیک گرانوله

گوگرد عنصر خالص یک ریز مغذی ثانویه است که می تواند در خاک های کمبود یا در مکان هایی که برای پایین آوردن pH برای گیاهان دوست دار اسید لازم است استفاده شود. برای اینکه کاربرد گوگرد آسان تر شود آن را به صورت گرانول تبدیل می نمایند.

گوگرد یکی از ۱۷ ماده مغذی اساسی گیاه است. بدون استثنا برای رشد و توسعه همه محصولات زراعی ضروری است. کود گوگرد تشکیل دهنده سه اسید آمینه حاوی S (سیستئین ، سیستین و متیونین) است که ساختمانهای اصلی پروتئین هستند.

گوگرد یک ماده مغذی حیاتی است که اغلب با تأکید باریک روی NPK از بین می رود. بسیاری از خاک های ایران  از نظر کمبود گوگرد کمبود دارند اما مقادیر کافی برای کارآیی مصرف نیتروژن مهم است و تأثیر زیادی در عملکرد و کیفیت خواهد داشت.

گیاهانی که نیاز به گوگرد زیادی دارند عبارتند از کلزا دانه روغنی، برنج، پیاز، تره فرنگی و همچنین مراتع. علائم اصلی کمبود گوگرد S برگ زردی شبیه به کمبود نیتروژن N است اما با برگهای جوان تر بیشتر رنج می برد.

افزودن مقادیر بیشتر گوگرد نیز یکی از موثرترین راهها برای کاهش pH خاک است. pH در نتیجه باکتریهای خاک که گوگرد را به اسید سولفوریک تبدیل می کنند کاهش می یابد. این یک روند بیولوژیکی کند است و یک واکنش شیمیایی سریع نیست.

در صورت فعال بودن باکتری ها، زمانی که خاک مرطوب و گرم است، این مکان ها اتفاق می افتد. درجه حرارت خاک باید بالاتر از ۱۳ درجه سانتیگراد باشد تا یک کاربرد و ترکیب در بهار به بهترین وجه کار کند. گوگرد ابتدایی برای استفاده در منابع آلی تأیید می شود.

کود گوگرد ارگانیک

زمان مصرف کود گوگرد ارگانیک در کشاورزی

در صورت استفاده از گوگرد برای کاهش pH، مقادیر بسیار بیشتری لازم است. تغییرات در pH خاک به آرامی اتفاق می افتد، بنابراین ممکن است اختلاف دو ماه یا بیشتر طول بکشد.

مقدار گوگرد مورد نیاز به بافت خاک بستگی دارد. رس و ماده آلی به عنوان یک بافر، جذب و آزاد سازی یون های معدنی عمل می کنند. نسبتاً کمی گوگرد روی ماسه ها مورد نیاز است، در حالی که خاکهایی که دارای خاک رس یا مواد آلی هستند بسیار بیشتر احتیاج دارند.

استفاده از گوگرد حداقل یک سال قبل از کاشت مهم است. این اجازه می دهد تا زمان گوگرد واکنش نشان داده و pH خاک را قبل از کاشت کاهش دهد.

به عنوان یک قانون شست، برای پایین آوردن pH توسط یک نقطه، تقریباً ۵ کیلوگرم در ۱۰۰ متر مربع پخش کرده و در خاک کار می کنید. ( ما یک آزمایش خاک را برای تعیین میزان واقعی توصیه می کنیم ).

سولفور کاربردی سطح سطح زیرین همان pH را کاهش می دهد اما مدت زمان بیشتری طول می کشد. قبل از کاشت دوباره pH خاک را بررسی کنید و در صورت لزوم گوگرد اضافی بمالید. در صورت نیاز به مقادیر زیادی، برنامه را در طی چندین سال پخش کنید.

در مزارع به میزان ۶۰۰ کیلو گرم در هر هکتار کود گوگرد آلی گرانوله را قبل از کشت توسط دستگاه کود پاش در سطح مزرعه پخش نموده و با عمل شخم آن را در عمق موثر ریشه گیاه قرار دهید .

در گلخانه در هر متر مربع ۲۵۰ گرم از کود گوگرد آلی را در سطح زمین پخش نموده و سپس آن را با خاک مخلوط نمائید. در باغات با توجه به سن و نوع درخت ۳-۱ کیلوگرم کود گوگرد آلی را در محل سایه انداز هردرخت ریخته و با خاک مخلوط نمائید.

کود گوگرد ارگانیک

نگاهی به بازار فروش کود گوگرد ارگانیک

عرضه و فروش کود گوگرد ارگانیک موجود در بازار به طرق متعددی صورت می گیرد که هر یک از این روش ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. از روش های عرضه این کالا می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • عرضه مستقیم: در این روش افراد می توانند محصول مورد نیاز خود را به قیمت تمام شده تولید تهیه کنند. عرضه مستقیم نقش مهمی در کاهش نرخ این کالا خواهد داشت.
  • عرضه عمده: در این روش مشتریان و استفاده کنندگان این کالا می توانند مدل های گوناگون این محصول را به صورت انبوه و در تعداد زیاد تهیه کنند.

این سایت عرضه کننده و تولید کننده انواع کود گوگرد با کیفیت و جدید می باشد که مدل های مختلف و متنوع آن را با نازل ترین قیمت و عالی ترین کیفیت در دسترس افراد قرار می دهد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *