آخرین خبرها

تولید کننده انواع گوگرد میکرونیزه بدون واسطه

شرکت پردیس کود تولید کننده انواع گوگرد میکرونیزه پودری بدون واسطه تولیدات با کیفیت خود را بدون واسطه بطور مستقیم به فروش می رسانند. فعالان کود گوگرد تولید کنندگان و تامین کنندگان بسیاری در سراسر کشور هستند، که تولیدکننده عمده انواع کود گوگرد میکرونیزه می باشند. علت این امر داشتن معادن و پالایشگاه های است که در ایران می باشد.

تولیدکننده انواع گوگرد کشاورزی از جمله تولیدکننده عمده کود گوگرد میکرونیزه به دلیل تقاضای فراوان این کود و استفاده در اکثر باغات و مزارع روی به تولید عمده این کود آورده اند.

با ارائه مستقیم این کود گوگرد کشاورزی به عمده فروشی و تعاونی ها و کشاورزان دست دلالان کود کشاورزی در این مقوله کوتاه بوده و تولیدکنندگان بدون هر گونه واسطه محصولات خود را به قیمت کاملا رقابتی به فروش می رسانند.

گوگرد میکرونیزه

شرکت فروش گوگرد میکرونیزه ایرانی

کود گوگرد میکرونیزه به دلیل داشتن کاربردی منحصر به فرد همواره مورد استقبال و تقاضای فراوان توسط کشاورزان بوده و به همین دلیل صاحبان مراکز عرضه انواع کود کشاورزی مانند تعاونی ها و فروشگاه های کود و سم  اقدام به سفارش عمده این کود از تولیدکننده عمده کود گوگرد میکرونیزه پودری کرده اند.

همین امر سبب رونق گرفتن بازار فروش کود گوگرد میکرونیزه شده است. در کشور کود گوگرد کشاورزی از نوع کود گوگرد میکرونیزه از فروش بالایی برخوردار است. زیرا این کود علاوه بر خاصیت تقویت و کاهش PH دارای خاصیت قارچکشی و دور کردن حشرات و بیماری را دار است.

شرکت های زیادی در ایران هستن که به فروش کود گوگرد میکرونیزه می پردازند که هر کدام با برندهای مختلف محصول خود را با قیمت های متفاوت به بازار عرضه می دارند.

ولی مصرف کنندگان این نوع کود گوگرد پودری باید دقت نمایید که این کود را از مراکز و شرکت های تهیه نمایند که از خلوص آن و کیفیت درجه یک آن مطمئن باشند.

زیرا هستند کسانی که برای منافع شخصی خود کودهای بی کیفیت و بعضا با قیمت بالا به فروش می رسانند که نه تنها بازده برای محصولات کشاورزی ندارند بله باعث آسیب به محصولات کشاورزی و خاک مزارع و باغات ما میگردد. پس در خرید کود گوگرد دقیت نمایید که این نوع کود را از تولید کننده یا از مراکز معتبر بدون واسطه خریداری نماید.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]مجموعه پردیس کود با هدف جلب رضایت مشتریان خود تمام سعی و کوشش خود را به کار گرفته است تا با شناخت نیاز مشتری بهترین خدمات را ارائه دهد. فروش انواع کود گوگرد کشاورزی با کیفیت و با قیمت مناسب یکی از اهداف بزرگ این مجموعه می باشد.[/hwgold-dash]

گوگرد میکرونیزه

کاربرد گوگرد میکرونیزه درکشاورزی

کود گوگرد میکرونیزه یکی از تامین کنندهای اساسی نیاز غذایی گیاهان و کشت های کشاورزی و باغات است که برای از بین بردن آفات و ضدعفونی کردن خاک استفاده می شود. کود گوگرد علاوه بر قارچکشی خاک کشاورزی به عنوان ضد عفونی کننده مفید مورد مصرف قرار میگیرد.

کود گوگرد جز پرمصرف ترین و پرکاربرد ترین کودهای بعد از نیتروژن و ازت، فسفر، پتاسیم است که به عنوان چهارمین عنصر پر مصرف برای رشد و نمو گیاهان مورد استفاده قرار میگیرد.

همچنین بهترین نوع کود کشاورزی برای از بین بردن انواع سفید انگور بخصوص در تاکستان های انگور برای از بین بردن کرم سفید ریشه و حشرات موذی کاربرد اساسی دارد.

کاربرد دیگر کود گوگرد میکرونیزه در کشاورزی موجب پائین آمدن واکنش (pH) خاک شده و این امر دسترسی گیاه را به عناصر غذایی ذخیره شده در خاک آسان می کند.

گوگرد میکرونیزه

روش تولید گوگرد میکرونیزه کشاورزی

روش تولید کود گوگرد کشاورزی به سه روش انجام میگرید که عبارتند از:

تولید گوگرد از رسوبات گوگرد عنصری به روش فراش (Frash)، یا سبک سیسیلی که در این روش گوگرد را از رسوبات آهکی گوگرد دار استخراج می کنند. فرآیند کلاوس که در این روش پس از زدودن H۲S از نفت و گاز طبیعی در پالایشگاه، H۲S را در واحد بازیابی گوگرد به گوگرد عنصری تبدیل می‌کنند. فرایند outokumpu که گوگرد را از پیریت به دست می‌آورند.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]از میان این سه روش، فرآیند کلاوس به دلیل فراوانی گاز طبیعی از یک طرف و همچنین مزاحمت H2S که جداسازی آن را از گاز طبیعی ضروری می‌سازد، امروزه متداول‌تر است. که بهترین نوع کود گوگرد از نوع پالایشگاهی با پایه گازی برای کشاورزی می باشد.[/highlight-red]

گوگرد میکرونیزه

سود فروش بدون واسطه کود گوگرد کشاورزی

زمانی که تولیدکننده عمده کود گوگرد میکرونیزه  و سایر انواع کود گوگرد کشاورزی بتوانند بطور مستقیم با عمده فروشی ها و فروشگاه های کود سم فروشی و تعاونی ها مراوده داشته و منجر به کوتاهی دست واسطه ها گردند، به طبع علاوه بر فروش بصورت عمده سود فراوانی نیز خواهند برد. از طرفی خریداران عمده گوگرد کشاورزی از جمله تعاونی ها و فروشگاه های عرضه کود و سم نیز می توانند با قیمتی بسیار مناسب و با قیمت تولیدی نیاز خود را از کارخانجات تولید کننده کود گوگرد کشاورزی تامین نمایند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *