آخرین خبرها

تولید عمده کود کلرور پتاس با قیمتی استثنایی

همان طور که می دانید درختان و گیاهان علاوه بر آب، خاک و نور خورشید به مواد مغذی نیز احتیاج دارند چون خاک، پس از مدتی مواد ارزشمند خود را از دست می دهد به همین سبب از انواع کود های شیمیایی برای تقویت انواع درختان، گیاهان و به خصوص گل ها استفاده می گردد. یکی از این کود ها، کلرور پتاس می باشد که با تاثیر مثبتی که در پرورش انواع گیاهان دارد از تقاضای فروش خوبی برخوردار است. در همین راستا تولید عمده کود کلرور پتاس صورت می پذیرد تا شما خریداران عزیز از قیمت استثنایی این محصول بهره مند شوید.

تولید عمده کود کلرور پتاس با قیمتی استثنایی

آیا کود پتاس برای گیاهان آپارتمانی مناسب است؟

آیا کود پتاس برای گیاهان آپارتمانی مناسب است؟ امروزه استفاده از کود های حیوانی و شیمیایی برای رشد و پرورش بهتر گل ها و گیاهان رایج است. یکی از کود هایی که برای رشد بهتر و بیشتر گیاهان استفاده می شود، کود پتاس می باشد. از این کود می توان به منظور پرورش گل ها و گیاهان آپارتمانی نیز استفاده نمود چون خاک موجود در گلدان ها بعد از مدتی مواد مغذی خود را از دست می دهند به همین سبب این گیاهان، به کود دهی احتیاج دارند.

استفاده از کود پتاس فواید زیادی برای گیاهان آپارتمانی به دنبال دارد؛ یکی از فواید استفاده از این کود ها، رشد بیشتر ریشه می باشد؛ با افزایش رشد ریشه، مقاومت گیاه در برابر گرما و سرما افزایش می یابد و گیاه به آسانی آسیب نمی بیند. از دیگر فواید استفاده از کود پتاس، می توان به افزایش مواد پروتئینی و نشاسته در گیاه اشاره کرد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، کود پتاس در بالا بردن مقاومت ساقه ها نیز نقش ایفا می کند و در مقاومت برگ های گیاه، در برابر زردشدگی و سوختگی تاثیر دارد. همچنین کود پتاس در مقاومت گیاه در برابر خشکی تاثیر به سزایی دارد و گیاه را از آفت زدگی محافظت می نماید.

قیمت خرید کود کلرور پتاس درجه ۱

قیمت خرید کود کلرور پتاس درجه 1 قیمت خرید کود کلرور پتاس درجه ۱، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد؛ از جمله این عوامل می توان به وزن و نوع بسته بندی این محصول اشاره کرد؛ البته برند کود کلرور پتاس، نیز یکی از عوامل مهمی به شمار می‌آید که نمی توان آن را نادیده گرفت. کیفیت کود پتاسیم کلرید سبب شده سالانه بخشی از این محصول به کشور های خارجی صادر شود.

صادرکنندگان این محصول، اغلب افرادی هستند که با چگونگی صادرات این نوع کود و کشور های متقاضی خرید این محصول آشنا هستند. صادرات کود کلرور پتاس نه تنها در ارزآوری برای کشور تاثیر به سزایی دارد بلکه سبب می شود، نام ایران به عنوان تولید کننده کود های باکیفیت در بین سایر کشور ها بدرخشد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *