آخرین خبرها

برترین فروشنده کلرور پتاس ازبکستان وارداتی

کود شیمیایی کلرور پتاسیم یک ترکیب نمکی حاصل از ترکیب پتاسیم و کلر می باشد که در کشاورزی بسیار پر کاربرد می باشد. برترین فروشنده کلرور پتاس ازبکستان وارداتی را می توانید با مراجعه به سایت پردیس کود پیدا کنید.

این نوع کود شیمیایی به راحتی در آب حل می شود. یکی از پر مصرف ترین کود های پتاسیم دار کود شیمیایی کلرور پتاس می باشد که به صورت پودر و یا کریستال هایی به رنگ صورتی و یا سفید وجود دارد.

جهت سفارش کود شیمیایی کلرور پتاس همین حالا از طریق شماره های درج شده در پایان این متن اقدام کنید. برترین فروشنده کلرور پتاس را می توانید در سایت ما و در بین کارشناسان فروش ما پیدا کنید.

فروشنده کلرور پتاس

خواص کلرور پتاس برای محصولات کشاورزی

کود های شیمیایی که حاوی موادی معدنی مانند پتاسیم و نیتروژن و فسفات می باشند از کود های بسیار ضروری در کشاورزی می باشند و بسیار برای رشد گیاه ضروری می باشد.

پتاسیم که جزئی از این نوع کود شیمیایی می باشد کمبود آن در گیاه باعث کاهش مقاومت گیاه در برابر عوامل بیماری زا و آفت ها می شود. انتقال پتاسیم در گیاه در قسمت های مختلف ابتدا به قسمت های پایینی گیاه صورت می گیرد و سپس به قسمت های بالایی گیاه انتقال می یابد. یکی از خواص این نوع کود افزایش پروتئین در گیاه می شود.

فروشنده کلرور پتاس

کلرید پتاسیم برای چه محصولاتی مفید است؟

کلرید پتاسیم مناسب برای کشاورزی و باغی می باشد. از جمله محصولاتی که در تولید آن ها از کود کلرید پتاسیم استفاده می شود می توان به یونجه، گندم، سیب زمینی و درختان میوه را نام برد.

مهمترین و پرکاربرد ترین نقش این نوع کود در کشاورزی و تولید محصولات مرغوب کشاورزی می باشد. علاوه بر نقشی که در کیفیت و کمیت محصول تولید شده در گیاهان و درختان باعث جذب نور در گیاهان و تاثیر مثبت بر فتوسنتز آن ها نیز می شود که سبب می شود گیاه سرسبز بماند.

فروشنده کلرور پتاس

قیمت کلرور پتاسیم در بازار

قیمت کلرور پتاسیم در بازار با توجه به فروشگاه عرضه کننده و کشور تولید کننده آن متفاوت می باشد. قیمت کلرور پتاسیم ازبکستان در بازار نسبت به سایر کود های شیمیایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما و ارتباط با کارشناسان فروش بهترین کود شیمیایی کلرور پتاسیم را با نازل ترین قیمت خریداری کنید. این نوع به صورت کیسه های پنجاه کیلویی در بازار موجود می باشد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *