آخرین خبرها

قیمت کود شیمیایی کلرور پتاسیم ازبکستان

کارشناسان معتقدند که استفاده از کود شیمیایی کلرور پتاسیم در افزایش سطح کیفی و کمی محصولات کشاورزی و باغی بسیار تاثیر گذار است. جهت اطلاع از قیمت کود شیمیایی کلرور پتاسیم و نحوه سفارش آن با کارشناسان ما در سایت مراجعه فرمایید.

قیمت کود شیمیایی کلرور پتاسیم ازبکستان نسبت به سایر کود های شیمیایی پایین است به همین دلیل بسیار پر کاربرد می باشد.

کمبود این نوع کود در گیاهانی مثل یونجه و چمن سبب سرمازدگی در آن ها می شود. توجه داشته باشد که کمبود پتاسیم در گیاه ابتدا در قسمت های پایینی آن قابل روئیت می شود.

قیمت کود شیمیایی کلرور پتاسیم

کود کلرور پتاسیم چیست؟

یکی از پرکاربردترین کود های شیمیایی حال حاضر کود شیمیایی کلرور پتاسیم می باشد که از کانی های محتوی پتاسیم تولید می شود. این نوع کود شیمیایی حاصل ترکیب پتاسیم و کلر می باشد و با نام های چون پتاسیم کلراید، کلرو پتاس سیلوبت هم شناخته می شود.

کود شیمیایی کلرور پتاسیم حاوی شصد درصد پتاسیم می باشد و حلالیت آن در آب به میزان بیست و شش درصد می باشد. توجه داشته باشید که گاهی وجود کلر اضافی در این نوع کود شیمیایی سبب وقفه در رشد گیاه می شود.

مشخصات کود کلرید پتاسیم ازبکستان

کود شیمیایی کلرور پتاسیم ازبکستان یکی از انواع مرغوب و درجه یک آن است که خریداران می توانند برای خرید و ثبت سفارش آن از طریق سایت ما اقدام کنند. این نوع کود حاوی ۶۰ درصد اکسید پتاسیم و و یک درصد آب می باشد.

کود شیمیایی کلرور پتاسیم ازبکستان ساخت کشور ازبکستان بوده و و در بسته بندی های پنجاه کیلویی به بازار عرضه می شود. کود کلرور پتاسیم ازبکستان بدون بو می باشد  و نسبت به سایر کود های هم نام آن برای تغذیه گیاه بسیار مناسب می باشد. این نوع کود شیمیایی به صورت کریستال های صورتی رنگ از کشور ازبکستان وارد ایران می شود.

قیمت کود شیمیایی کلرور پتاسیم

خرید کلرور پتاسیم درجه یک

در هنگام خرید کود شیمیایی کلرور پتاسیم به مرغوب بودن آن توجه کنید چرا که بعضی از سایت ها و فروشگاه ها با عرضه نوع نامرغوب و تقلبی آن قصد سود جویی از خریداران را دارند.

هم چنین استفاده از کود های نا مرغوب کارایی لازم را نداشته و چه بسا که باعث ضرر و زیان نیز شود. یکی از مراکزی که عرضه کننده کود شیمیایی کلرور پتاسیم درجه یک است سایت سایت پردیس کود می باشد. شما می توانید جهت خرید ای نوع کود مرغوب با شماره های درج شده در پایین این مطلب تماس بگیرید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *