آخرین خبرها

خرید کلرید پتاسیم ازبکستان ۶۰ درصد

کلرید پتاسیم از ترکیب دو ماده شیمیایی پتاسیم و کلر به دست می آید. نمک بدست آمده حاصل از ترکیب دو ماده شیمیایی ذکر شده مهمترین نمک پتاسیم دار می باشد. جهت ثبت سفارش و خرید کلرید پتاسیم ازبکستان ۶۰ درصد می توانید از طریق شماره های درج شده در پایان این مطلب اقدام فرمایید.

کاربرد بسیار گسترده این نوع نمک در زندگی انسان امروزی آن را به ماده ای مهم و پر مصرف تبدیل کرده است. هم چنین از دیگر علل پر کاربردی این نوع نمک می توان به قیمت پایین آن نسبت به سایر نمک ها و کود ها اشاره کرد. یکی از مشاغل و کار هایی این نوع کود در آن بسیار پر کاربرد می باشد صنعت کشاورزی می باشد.

آشنایی با کلرید پتاسیم ازبکستان

طبق گفته بعضی از منابع در گذشته به کلرید پتاسیم پتاس گفته می شد. کود شیمیایی کلرید پتاسیم ازبکستان تولید شده کشور ازبکستان می باشد که نوع بسیار مرغوب و معروفی در بین خریداران می باشد.

رنگ این نوع کود شیمیایی صورتی می باشد و در بسته های پنجاه کیلوگرمی به بازار فروش عرضه می شود. خلوص کلرور پتاسیم ازبکستان به مقدار ۶۰ درصد پتاسیم اکسید می باشد. کلرید پتاسیم ازبکستان را می توانید تنها با یک تماس و برقراری ارتباط با کارشناسان فروش ما تهیه نمایید.

کاربرد کلرید پتاسیم

کلرید پتاسیم کاربرد های بسیار گسترده ای در زندگی امروزی انسان مدرن دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد. شاید بتوان گفت که اصلی ترین کاربرد کلرید پتاسیم در صنعت کشاورزی به عنوان کود شیمیایی می باشد. کاربرد مهم دیگر آن در بحث پزشکی می باشد که به منظور درمان سطح پایین پتاسیم در بدن به صورت خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد.

از کلرید پتاسیم در واحد های صنعتی به منظور تولید پتاسیم هیدروکسید و یا پتاسیم های فلزی استفاده می شود. اگر قصد خرید کلرید پتاسیم را به عنوان یک کود شیمیایی در کشاورزی دارید به شما پیشنهاد می کنیم نگاهی به سایت ما بیندازید.

خرید کلرید پتاسیم

فرمول شیمیایی کلرید پتاسیم

هرترکیب شیمیایی که به صورت طبیعی در طبیعت وجود دارد و یا به صورت مصنوعی در کاخانه های صنعتی تولید می شود دارای فرمول شیمیایی مختص به خود می باشد. کلرید پتاسیم نیز از قاعده جدا نبوده و همان طور که اشاره شد از پتاسیم و کلر ساخته شده و دارای فرمول شیمیایی KCL می باشد.
همکاران ما در سایت ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه نحوه سفارش و خرید می باشند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *