آخرین خبرها

مرکز پخش کود سولفات آمونیوم برای درخت سیب

سولفات آمونیوم یکی از انواع کود های نیتروژن دار و پر کاربرد در کشاورزی می باشد که برای گیاهان و درختان بسیار ضروری است. جهت دسترسی مستقیم با مرکز پخش کود سولفات آمونیوم برای درخت سیب از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با شرکت پردیس کود ارتباط برقرار کنید. کود سولفات آمونیوم دارای ۲۱ درصد ازت و ۲۴ درصد گوگرد می باشد که در انواع مختلف گرانوله و پودری و کریستالی تولید می شود. این نوع کود با جذب سریع از طریق ریشه های گیاه به برگ و ساقه های انتهایی رسیده و از زرد شدن آن ها جلوگیری می کند. کود سولفات آمونیوم در دسته کود های شیمیایی قرار دارد. مزیتی  این نوع کود نسبت به سایر کود های کشاورزی دیگر دارد ایمن بودن در حمل و نقل و نگهداری می باشد.

کود سولفات آمونیوم برای درخت سیب

بررسی اثرات کود سولفات آمونیوم برای درخت سیب

بهترین زمان چهت کود پاشی سولفات آمونیوم برای درختان سیب غروب و یا اوایل صبح می باشد. محلول کودی که برای استفاده آماده می شود باید حتما ظرف چند ساعت مصرف شود و گرنه دچار مشکل خواهد شد. مصرف این نوع کود علاوه بر کاهش قلیایی بودن خاک به عنوان سم زدا نیز عمل می کند. کود سولفات آمونیوم سبب افزایش کمی و کیفی محصولات درختان سیب می شود. مصرف این نوع کود در باغ های سیب سبب کاهش رشد علف های هرز نیز می شود. سولفات آمونیوم از ریزش برگ های درختان سیب جلوگیری کرده و سبب افزایش برگ دهی و تاج در درختان سیب می شود. از این نوع کود علاوه در کشاورزی در صنعت های دیگری مانند آبکاری و نساجی نیز کاربرد دارد.

کود سولفات آمونیوم برای درخت سیب

راهنمای خرید کود سولفات آمونیوم

مراکز و فروشگاه های زیادی در سطح کشور وجود دارند که در زمینه عرضه این نوع کود کشاورزی فعالیت می کنند. این نوع اصل کشاورزی را می توان از فروشگاه ها و شرکت های معتبر خریداری کنید. این نوع کود کشاورزی را نمایندگی ها و فروشندگان معتبر و مجاز خریداری کنید تا درضمن دستیابی به محصولی با کیفیت آن را با قیمتی مناسب خریداری کنید. این نوع در ایران نیز تولید می شود اما به دلیل تقاضای بالا از کشور هایی مانند ازبکستان و چین نیز توسط شرکت های وارد کننده وارد ایران می شود. شرکت پردیس کود با واردات مستقیم این نوع کود در سطح کشور در خدمت مشتریان گرامی می باشد. برای تهیه درجه یک ترین نوع آن با قیمتی بسیار مناسب با مجموعه ما تماس بگیرید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *