آخرین خبرها

بازار فروش کود سولفات آمونیوم گوجه

فروشگاه ها و شرکت های بسیاری در بازار وجود دارند که در زمینه فروش کود سولفات آمونیوم برای گوجه فعالیت می کنند. کود سولفات آمونیوم کاربرد های بسیاری در کشاورزی دارد و از آن در تقویت خاک های آهکی جهت کاهش پی اچ خاک استفاده می کنند. این نوع کود برای مزارع گندم و کلزا و باغ های میوه و پسته و گوجه فرنگی استفاده می شود. کود سولفات آمونیوم در انواع پودری، کریستالی و گرانوله تولید می شود که هر کدارم دارای خصوصیات و مزایایی می باشند. گوگرد موجود در کود سولفات آمونیوم از طریق ریشه های درختان و گیاهان جذب می شود و به برگ ها و ساقه های انتهایی رسیده و از زرد شدن آن ها جلوگیری می کند و موجب بازدهی محصول می شود.

کود سولفات آمونیوم گوجه

نکات مهم در انتخاب کود سولفات آمونیوم

امروزه کود سولفات آمونیوم در انواع بسیاری در بازار موجود می باشد که یا به صورت وارداتی وارد کشور شده اند و یا حاصل تولیدات کارخانه های داخلی می باشند. در هر دو صورت باید در خرید و انتخاب آن بسیار دقت داشت. زیرا افراد سود جوی بسیاری اقدام به عرضه کود سولفات آمونیوم تقلبی به بازار و مشتریان می کنند. جهت تهیه با کیفیت ترین کود سولفات آمونیوم اصل از طریق شرکت پردیس کود اقدام نمایید.

کود سولفات آمونیوم گوجه

اطلاعاتی درباره کود سولفات آمونیوم برای رشد گوجه

گیاه گوجه فرنگی یکی از انواع گیاهانی است که که کود سولفات آمونیوم بسیار برای آن موثر و مفید می باشد وسبب افزایش باردهی و کیفیت محصول می شود. ازت موجود در این نوع کود آب شویی کمتری نسبت به سایر کود های ازت دار دیگر دارد. هم چنین ازت موجود در آن سبب جذب سایر عناصر مانند آهن و روی از خاک توسط ریشه ها شده و منابع مورد نیاز دیگر گیاه را تامین می کند. کود سولفات آمونیوم برای افزایش روند رو به رشد بذر گوجه بسیار مفید می باشد و و در مزارع گوجه به فراوانی استفاده می شود.

کود سولفات آمونیوم گوجه

قیمت خرید کود سولفات آمونیوم گوجه

قیمت خرید این نوع کود کشاورزی برای گوجه در بازار متفاوت می باشد و هر شرکت ی آن را با قیمتی به بازار و مشتریان عرضه می کند. شما می توانید با خرید از طریق شرکت پردیس کود آن را با قیمتی بسیار مناسب و بدون واسطه خریداری نمایید. این نوع کود یکی از مهمترین کود های کشاورزی برای رشد و افزایش کیفیت محصول گیاه گوجه می باشد که امروزه در مزارع گوجه فرنگی به وفور استفاده می شود.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *