آخرین خبرها

خرید ارزان کود سولفات آمونیوم کریستال

سولفات آمونیوم از ترکیب آمونیاک و اسید سولفوریک به دست می آید. این نوع نمک معدنی حاوی ۲۱ درصد ازت و ۲۴ درصد گوگرد محلول می باشد که به شکل های پودری، گرانوله، کریستالی و مایع در بازار موجود می باشد. مشتریان می توانند جهت خرید ارزان انواع کود سولفات آمونیوم کریستال اصل با بهترین کیفیت از طریق شرکت پردیس کود اقدام کنند. کود سولفات آمونیوم به صورت محلول در آب است و در بسته بندی های ۵۰ کیلوگرمی موجود می باشد. این نوع کود شیمیایی به دلیل دارا بودن گوگرد محلول، برای خاک های آهکی بسیار مفید بوده و باعث اصلاح خاک می شود.

کود سولفات آمونیوم کریستال

شناخت انواع کود سولفات آمونیوم کریستال

کود سولفات آمونیوم کریستالی به صورت وارداتی وارد کشور می شود و یا اینکه حاصل تولیدات داخلی در کارخانه های داخلی می باشد. بنابراین در بازار انواع آن را می توان یافت. در بازا سود جویانی بسیاری وجود دارند که اقدام به فروش و عرضه کود های تقلبی یه جای اصل می کنند که بسیار باید دقت داشته باشید. جهت تشخیص انواع کود های سولفات آمونیوم کریستالی تقلبی و اصل از همدیگر باید به مواردی مانند گواهی ثبت کودی، برچسب روی کیسه دقت کرد. ما به شما پیشنهاد می کنیم جهت خرید انواع کود سولفات آمونیوم اصل از طریق مراکز معتبر اقدام نمایید و مراکز عرضه کننده باید دارای مجوز باشند.

کود سولفات آمونیوم کریستال

سه ویژگی کود سولفات آمونیوم کریستال

هر نوع کود شیمیایی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باید طبق آن ها به مصرف برسد تا از هدر رفتن آن و زیان جلوگیری شود. سولفات آمونیوم گرانوله را می توان به صورت پاششی به صورت مستقیم روی خاک، محلول در آب و یا مخلوط با چند نوع کود دیگر استفاده کرد اما نوع کریستالی آن را تنها می توان به صورت محلول در آب استفاده کرد. این نوع کود بسیار مناسب برای کشت مرکبات، پسته و انگور می باشد. هم چنین این نوع کود سبب افزایش باز جذب ریز مغذی ها و باکتری های مفید در گیاه می شود. سولفات آمونیوم موجب رفع زردی برگ های گیاهان می شود و می توان گفت که بهترین کود برای خاک های ایران است.

راهنمای خرید کود سولفات آمونیوم کریستال

شرکت ها و فروشگاه های زیادی در سطح کشور وجود دارند که انواع کود های کشاورزی را به نقاط مختلف کشور عرضه می کنند. جهت اطلاع از چگونکی خرید و نحوه ثبت سفارش خود می توانید از طریق شماره تماس های موجود در این سایت اقدم کنید. کود های کشاورزی عرضه شده توسط شرکت پردیس کود دارای بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *