آخرین خبرها

بازار انواع کود سولفات آمونیوم پسته

یکی از بهترین کود های کشاورزی برای باغ های پسته کود سولفات آمونیوم می باشد که طی سه نوبت در باغ های پسته مورد استفاده قرار می گیرد. انواع کود های سولفات آمونیوم برای پسته در بازار موجود می باشد که شما می توانید جهت خرید بهترین نوع آن از طریق فروشگاه پردیس کود اقدام کنید.

زمان مصرف این نوع کود برای باغ های پسته طی سه نوبت در فصل رشد انجام می گیرد که در ماه های فروردین و خرداد و شهریور و مهر بعد از برداشت کامل محصول صورت می گیرد. این نوع کود در زمانی که گیاه مورد نظر به ازت و گوگرد نیاز دارد استفاده می شود.

کود سولفات آمونیوم پسته

اطلاعاتی راجع به کود سولفات آمونیوم گرانول

کود های سولفات آمونیوم دارای ۲۱ درصد نیتروژن و ۲۴ درصد سولفور می باشد. این نوع کود برای خاک های قلیایی استفاده می شود و خاصیت اسیدزایی دارد. این نوع کود به دلیل دارا بودن ازت و گوگرد یکی از عناصر بسیار مهم برای گیاه می باشد بسیار پرفروش و پرکاربرد می باشد. از این نوع کود گرانوله علاوه بر باغ های پسته برای محصولات زراعی مانند گندم کلزا و برنج نیز کاربرد دارد.

کود سولفات آمونیوم گرانوله دارای ذراتی با سایز بندی یکنواخت می باشد و می توان آن را را با دست یا کود پاش و یا به صورت چالکود برای کشاورزی استفاده کرد. به علت گرانوله بودن آن کلوخه نمی شود و مدت زمان بیشتری می توان آن را در انبار نگهداری کرد.

کود سولفات آمونیوم پسته

نکات مهم در انتخاب کود سولفات آمونیوم فرآوری شده

این نوع کود امروزه به جای کود اوره استفاده می شود و یک نمک عالی محسوب می شود. از مزیت های بسیار مهم کود های سولفات آمونیوم گرانوله برای مزارع پسته این است که باعث تخریب خاک نمی شود. بیشتر تولید کنندگان پسته و محصولات زراعی برای بهبود محصولات خود از کود سولفات آمونیوم استفاده می کنند. راحت ترین راه تشخیص نوع کود سولفات آمونیوم آنالیز آن می باشد تا مقدار خلوص و نوع آن نیز از نظر گرانوله و کریستالی بودن مشخص شود.

کود سولفات آمونیوم پسته

تهیه کود سولفات آمونیوم پسته در فروشگاه ها

امکان تهیه کود سولفات آمونیوم برای پسته در فروشگاه های بزرگ به صورت اینترنتی و آنلاین برای مشتریان فراهم گردیده است. جهت تهیه کود های سولفات آمونیوم تولید داخلی می توانید از طریق فروشگاه های موجود در سطح کشور اقدام کنید. جهت تهیه و خرید کاین نوع کود مرغوب برای پسته و محصولات دیگر از طریق تماس مستقیم با وارد کننده صورت می گیرد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *