آخرین خبرها

مراکز خرید کود سولفات آمونیوم کریستالی

آمونیوم سولفات یک نمک معدنی بسیار پر کاربرد در کشاورزی می باشد که کود شیمیایی آن یکی از ضروری ترین کود های شیمیایی برای درختان و گیاهان می باشد. مراکز خرید کود سولفات آمونیوم کریستالی در سطح کشور بسیار زیاد می باشند که شرکت پردیس کود یکی از این مراکز می باشد.

یکی از مهمترین کاربرد های کود سولفات آمونیوم به عنوان کود ازته در کشاورزی می باشد که برای اصلاح خاک های قلیایی استفاده می شود. کود سولفات آمونیوم به علت دارا بودن گوگرد و ازت که از عناصر ضروری برای گیاهان و درختان می باشند به یکی از پر فروش ترین کود های کشاورزی تبدیل شده است. یکی از استفاده های این نوع کود در در صنعت چرم و صنعت نساجی می باشد.

کود سولفات آمونیوم کریستالی

آشنایی با کود سولفات آمونیوم کریستالی

این نوع شامل ۲۱ درصد نیتروژن و ۲۴ درصد سولفور می باشد. از نام های دیگر آن می توان به دی آمونیوم سولفات و سولفات هیدروژت آمونیوم اشاره کرد. از پر مصرف ترین عناصر در گیاهان ازت می باشد که به صورت نیترات و آمونیوم از طریق ریشه های گیاهان و درختان جذب شده و به برگ ها می رسد و در تولید اسید آمینه ها و پروتئین نقش دارد. این نوع کود اسیدزا می باشد و یکی از بهترین کود ها برای خاک های ایران می باشد. از سولفات آمونیوم در تولید انواع کود های کشاورزی و و تهیه پودر های آتش نشانی کاربرد دارد.

کود سولفات آمونیوم کریستالی

بهترین انواع کود سولفات آمونیوم کریستالی گرانوله

کود سولفات آمونیوم گرانوله در کارخانه های مختلفی تولید میشود و توسط شرکت های متنوعی نیز به بازار عرضه می شود. کود سولفات آمونیوم عرضه شده توسط شرکت پردیس کود یکی از بهترین نوع های این کود می باشد. مرغوبیت و نحوه تولید این نوع کود بسیار مهم می باشد. جهت سفارش بهترین نوع کود سولفات آمونیوم کریستالی به شرکت پردیس کود مراجعه فرمایید.

کود سولفات آمونیوم کریستالی

نگاهی به بازار فروش کود سولفات آمونیوم کریستالی

در حال حاضر کود سولفات آمونیوم یکی  از پرکاربردترین و پر فروش ترین کودها در صنعت کشاورزی می باشد و از فروش خوبی نیز برخوردار است. فروش کود سولفات آمونیوم به صورت آنلاین و اینترنتی تنها از راه یک تماس تلفنی امکان پذیر می باشد. این نوع کود به دلیل دارا بودن عناصر بسیار حیاتی مانند ازت و گوگرد برای گیاه بسیار مورد توجه کشاورزان و خریداران می باشد. جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *