آخرین خبرها

قیمت عمده کود سولفات آمونیوم گندم

عرضه کود سولفات آمونیوم برای گندم در فروشگاه های اینترنتی معتبر صورت می گیرد که خریداران می توانند جهت اطلاع از قیمت عمده آن با اقدام کنند. کود سولفات آمونیوم ترکیبی از آمونیاک و اسید سولفوریک می باشد که قدرت اسیدزدایی دارد و باعث کاهش PH خاک می شود.

این نوع کود یکی از بهترین کود های حاوی گوگرد می باشد. این نوع کود برای محصولات صیفی و باغی و سبزی استفاده می شود. کود های شیمیایی استفاده در کشاورزی جهت تامین عناصر مورد نیاز گیاه و افزایش رشد و نمو گیاه مورد استفاده قرار می گیرند. کود های اضافه شده به خاک تماما جذب گیاه نشده و درصدی از آن ها از طریق خاک دفع می شود.

کود سولفات آمونیوم

چهار فایده اساسی کود سولفات آمونیوم گندم

کود سولفات آمونیوم خواص بسیار زیادی برای گیاهان زراعی و درختان دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • کود سولفات آمونیوم در تولید اسید آمینه ها و در نهایت تولید پروتئین مورد نیاز گیاهان نقش دارد.
  • رشد رویشی در گیاه را افزایش می دهد.
  • سبب کاهش PH خاک می شود.
  • سبب افزایش و رشد کیفی و کمی محصول مورد نظر می شود

کود سولفات آمونیوم

روش تولید کود سولفات آمونیوم گندم ازته

تولید سولفات آمونیوم از طریق واکنش بین اسید سولفوریک و آمونیاک گرم شده انجام می شود. آمونیاکی که در این واکنش شرکت می کند در طی فرایند تولید گاز زغال سنگ به دست می آید. اندازه دانه های حاصل از این واکنش از طریق کنترل شرایط تولید سولفات آمونیوم تعیین می شود.

در طی این فرایند زمانی که اندازه ذرات مورد نظر به دست آمد دانه های گرانوله سولفات آمونیوم خشک می شوند و سپس برای سایز بندی غربال می شوند. به طور کلی سولفات آمونیوم به دو روش تولید می شود.

در یک روش سولفات آمونیوم حصل فرایند هایی است که هدف اصلی از آن ها تولید این ماده نمی باشد. در روش دوم سولفات آمونیوم به عنوان محصول اصلی فرایند در نظر گرفته می شود.

کود سولفات آمونیوم گندم

بازار خرید کود سولفات آمونیوم گندم

امروزه سایت ها و مراکز زیادی وجود دارند در زمینه عرضه و تولید انواع کود های شیمیایی فعالیت می کنند اما اینکه کدام سایت و فروشگاه معتبر بوده و محصول با کیفیتی را عرضه می کند بسیار حائز اهمیت است.

اگر به دنبال خرید کود سولفات آمونیوم مرغوب هستید از طریق راه های ارتباطی موجود در این سایت با ما تماس بگیرید. کود سولفات آمونیوم عرضه شده توسط شرکت پردیس کود بدون حضور واسطه بوده و بنابریان دارای قیمت پایین تری نسبت به جاهای دیگر است.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *