آخرین خبرها

پخش کنندگان کود سولفات آمونیوم مشهد

سولفات آمونیوم یک نوع نمک معدنی و غیر آلی می باشد که در کشاورزی و صنعت بسیار کاربرد دارد. می توان گفت که مهمترین کاربرد این نوع نمک معدنی در تولید کود های کشاورزی است. شرکت پردیس کود یکی از پخش کنندگان کود سولفات آمونیوم مشهد می باشد آن را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد.

از جمله مهمترین کاربرد های کود سولفات آمونیوم در کشاورزی می توان به استفاده از آن به منظور کاهش PH خاک های آهکی و تامین نیتروژن و گوگرد مورد نیاز گیاهان اشاره کرد. کود سولفات آمونیوم یکی از پر کاربرد ترین کودهای ازت دار برای محصولات زراعی و باغی می باشد.

کود سولفات آمونیوم مشهد

شرایط نگهداری کود سولفات آمونیوم در مشهد

این نوع کود کمترین تمایل به جذب آب را ارد که این ویژگی سبب کاهش کلوخه شدن آن و افزایش مدت نگهداری آن در انبار می شود. هم چنین حمل کود سولفات آمونیوم بسیار آسان می باشد. در هنگام نگهداری این نوع کود توجه داشته باشید که از آلودگی هر نوع مواد خارجی با کود باید خودداری شود.

این نوع کود و یا هر نوع کود دیگری باید از قرار در معرض مواد منفجره و قابل اشتعال به دور باشد. از تماس مواد خورنده ای مانند اسید و باز با کود جلوگیری شود. هم چنین از نگهداری کود ها در محل های گرم خودداری شود. خریدارن می توانند جهت اطلاع قیمت کود سولفات آمونیوم با ما تماس بگیرند.

کود سولفات آمونیوم در مشهد

 

نگاه کلی بر انواع کود سولفات آمونیوم مشهد

کود سولفات آمونیوم در کارخانه در انواع مختلفی تولید می شود. کود سولفات آمونیوم گرانوله و کریستالی دو مورد از انواع کود سولفات آمونیوم تولید شده در کارخانه مشهد می باشند که هر کدام نیز برای مصارف مختلفی مانند رشد زعفران، کشت چای، باغ لیموه ترش، باغ لیمو ترش و باغ بالنگ و غیره تولید می شوند.

کود سولفات آمونیوم مشهد

دلایل اهمیت صادرات کود سولفات آمونیوم مشهد

با توجه به کیفیت بالایی که کود سولفات آمونیوم و تولید آن طبق استاندارد های تعیین شده در بازار دارد یکی از ارقام صادراتی کشور محسوب می شود. در ایران شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه صادرات انواع کود شیمیایی مخصوصا کود شیمیایی سوالفات آمونیوم به کشور های دیگر فعالیت می کنند. بازار خرید و فروش و صادرات انواع کود سولفات آمونیوم در ایران بسیار داغ می باشد. شرکت های مربوطه این نوع کود ها را با قیمتی بسیار مناسب و به صورت عمده به کشور های دیگر صادر می کنند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *