آخرین خبرها

کارخانه تولید کود گوگرد مش۲۰۰ پودری

یکی از قدیمی ترین آفت کش ها و قارچ کش ها همین کود گوگرد مش ۲۰۰ پودری می باشد که در کارخانه مشهد تولید می شود. از کود گوگرد مش ۲۰۰ برای آفت کشی مواردی هم چون درختان انگور، توت فرنگی، خربزه، هندوانه و بسیاری از سبزیجات استفاده می شود.

بهترین و یکی از موثر ترین راه ها برای از بین بردن سفیدک سطحی درختان انگور استفاده از این نوع کود می باشد. بیماری سفیدک انگور را مانع از رشد انگور شده و آن را ضعیف می کند. برای مبارزه با سفیدک هنگام استفاده از این نوع کود سه بار در فصل رشد از آن استفاده می شود.

 کود گوگرد مش200 پودری

خصوصیات ویژه کود گوگرد مش۲۰۰

کود گوگرد مش ۲۰۰ پودری یکی از انواع کود های کشاورزی است که برای کاهش پی اچ خاک و افزایش سولفات مورد نیاز گیاهان استفاده می شود. ترکیبات این نوع کود شامل گوگرد خالص می باشد که بسیار برای گیاهان ضروری است. اندازه ذرات این نوع کود ریز و یک دست می باشد و در اندازه مش ۲۰۰ فراوری می شود.

کود گوگرد مش ۲۰۰ به دلیل اندازه بسیار ریز آن از نازل های سمپاش خارج شده و بر روی سطح مرطوب برگ ها قرار می گیرد. کود گوگرد مش ۲۰۰ در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی را می توانید با مقرون به صرفه ترین قیمت خریداری کنید.

 کود گوگرد مش200 پودری

بهترین انواع کود گوگرد مش۲۰۰ میکرونیزه

بهترین انواع این نوع کود کود گوگرد مشی است که دارای ذرات بسیار و تهیه شده از سنگ های مرغوب باشد. با ابن توضیحات بهترین نوع آن دارای خلوص %۹۹.۹۹ می باشد که به راحتی در آب حل می شود.جهت خرید کود گوگرد مش ۲۰۰ پودری با مناسب ترین قیمت می توانید با مجموعه پردیس کود ارتباط برقرار کنید. این نوع کود در کارخانه مشهد و با رعایت اصول فنی تولید می شود.

 کود گوگرد مش200 پودری

خرید عمده کود گوگرد پودری مش۲۰۰

کارخانه های زیادی در سطح کشور وجود دارند که کود گوگرد مش را با انواع درصد های مختلف و انواع کیفیت تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. شرکت پردیس کود با داشتن مهندسین باتجربه و داخلی مفتخر است تا با تولید بهترین و با کیفیت کود گوگرد میکرونیزه با درصد خلوص بالا در خدمت شما مشتریان گرامی است. خرید عمده کود گوگرد مش ۲۰۰ پودری در شرکت پردیس کود با مناسب ترین قیمت قابل انجام است. این نوع کود سبب افزایش بازدهی و کیفیت محصولات کشاورزی می شود.هم چنین سبب حفظ رطوبت خاک و افزایش تولید میوه در درختان میوه می شود.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *