آخرین خبرها

کارخانه تولید کود گوگرد میکرونیزه ارزان

کود گوگرد میکرونیزه یکی از انواع گوگرد می باشد که در کشاورزی و سایر صنایع مانند کبریت سازی، باروت، لاستیک سازی، حشره کش ها، شوینده ها و قند و نشاسته کاربرد دارد. چنان چه می خواهید کود مورد نظر خود را از کارخانه تولید گوگرد میکرونیزه ارزان تهیه نمایید می توانید با برقراری ارتباط با نمایندگان ما تهیه کنید. در گیاهان کمبود گوگرد به صورت زرد شدگی در برگ های جوان و قسمت های انتهایی گیاه به چشم می خورد. کمبود گوگرد در گیاهان موجب تجمع ازت غیر پروتئینی می شود که مصرف ای نوع گیاهان برای حیوانات نشخوار کننده مضر می باشد.

نگاه کلی بر انواع کود گوگرد میکرونیزه

کود گوگرد میکرونیزه در اندازه و ذرات مختلفی به بازار عرضه می شود که دارای خلوص متفاوتی نیز می باشد. از انواع کود گوگرد میکرونیزه می توان به گوگرد میکرونیزه مش ۵۰، گوگرد میکرونیزه پودری مش ۲۰۰ و گوگرد میکرونیزه ۱۵۰ اشاره کرد. توجه داشته باشید که بهترین نوع آن گوگرد میکرونیزه با خلوص ۹۹.۹۹% و مش ۲۰۰ می باشد. اگر به دنبال تهیه کود گوگرد میکرونیزه ارزان با اندازه و درصد خلوص بالا هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما نگاهی به سایت ما بیندازید. توجه داشته باشید هر کدام از این انواع کود گوگرد دارای قیمت متفاوتی می باشند.

 کود گوگرد میکرونیزه ارزان

مراحل تولید کود گوگرد میکرونیزه

به طور کلی سه روشه عمده برای تولید گوگرد وجود دارد. در یک روش که فراش نام دارد گوگرد را از رسوبات آهکی گوگرد دار استخراج می کنند. در روشی دیگر که کلاوس نام دارد در پالایشگاه سوالفید هیدوژن را از نفت و گاز طبیعی می زدایند و سپس گوگرد آن را به گوگرد عنصری تبدیل می کنند. در روش سوم پیریت آهن تحت حرارت تا ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد و در عدم حضور هوا گوگرد عنصری را بدست می آورند. برای خرید انواع گوگرد میکرونیزه با بهترین قیمت از طریق شرکت پردیس کود اقدام کنید.

 کود گوگرد میکرونیزه ارزان

قیمت خرید کود گوگرد میکرونیزه ارزان

کود گوگرد میکرونیزه توسط مراکز و فروشگاه های زیادی در سطح کشور عرضه می شود اما اینکه کدام مراکز آن را با قیمتی مناسب به مشتری عرضه می کنند بسیار مهم است. شرکت پردیس کود با دارا بودن اعتباری چندین ساله و داشتن سال ها تجربه و حضور بهترین و با تجربه ترین مدیران و کارشناسا در خدمت مشتریان می باشد. جهت تهیه کود گوگرد میکرونیزه با قیمتی ارزان و به صورت مستقیم از کارخانه از طریق شماره های ثبت شده در این سایت با ما هماهنگ فرمایید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *