آخرین خبرها

قیمت کود کلرید پتاسیم وارداتی ازبکستان

قیمت کود کلرید پتاسیم | کلرید پتاسیم به طور طبیعی در سنگ معدن موجود می باشد و برای استفاده خالص از آن باید عملیات خالص سازی بر روی آن انجام شود. خریداران می توانند با مراجعه به سایت پردیس کود و ثبت سفارش بهترین کود کلرید پتاسیم وارداتی ازبکستان را با بهترین قیمت از ما خریداری کنند. ما با سال ها تجربه در زمینه فروش محصولات و کود های شیمیایی به صورت حضوری و غیر حضوری در خدمت مشتریان گرامی هستیم. یکی از راه های ارتباطی با ما برقراری تماس تلفنی از طریق شماره های درج شده در پایین می باشد.

فعالیت های مهم درشت مولکول هایی مانند آنزیم ها از طریق افزودن کلرید پتاسیم به خاک و جذب یون پتاسیم توسط آن ها صورت می گیرد.

قیمت کود کلرید پتاسیم

انواع کلرید پتاسیم در بازار

کلرید پتاسیم در بازار های جهانی به طور کلی دارای سه نوع می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

  • گرانول درشت: این نوع کلرید پتاسیم تقریبا هفتاد درصد از کل فروش را به خود اختصاص می دهد و به صورت مخلوطی از توده خشک کلرید پتاسیم قابل مصرف است.
  • اندازه استاندارد: این نوع محصول نسبت به مورد قبلی فروش کمتری دارد و مقداری کمی از آن در کود های شیمیایی برای رشد گیاه به صورت سوسپانسیون مصرف می شود.
  • محلول: استفاده از این نوع مجصول در صنعت کود های محلول روز به روز در حال افزایش می باشد.

قیمت کود کلرید پتاسیم

مشخصات فنی کلرید پتاسیم ازبکستان

کلرید پتاسیم در جهان توسط شرکت ها و کشور های مختلفی تولید می شود که معروف ترین برند آن در ایران کلرید پتاسیم ازبکستان می باشد. این نوع کود در بسته های پنجاه کیلوگرمی با نام لاتین KCL و با ماده موثر شصت درصد پتاسیم هیدورکسید می باشد. قیمت کود کلرید پتاسیم در بازار نسبت به سایر کود های دیگر پایین تر بوده و تقریبا پر کاربرد ترین کود در صنعت و کشاورزی می باشد.

قیمت کود کلرید پتاسیم

روش خرید مستقیم از وارد کننده کلرید پتاسیم

همه خریداران جهت سود بیشتر و صرفه اقتصادی مایل به خرید مستقیم از وارد کننده کلرید پتاسیم می باشند. مراکز زیادی در کشور وجود دارند که دسترسی آسان را برای خریداران فراهم کرده اند تا بتوانند بدون واسطه محصول خود را دریافت کنند.

خریداران گرامی با مراجعه به سایت پردیس کود می توانند با ارتباط با کارشناسان فروش ما در این سایت و خرید مستقیم از وارد کننده کلرید پتاسیم ازبکستان آن را دریافت کنند. توجه داشته باشید که خرید مستقیم محصول و بدون واسطه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *