آخرین خبرها

فروش کود کلرید پتاسیم جهت تولید کود کشاورزی

کشاورزان معمولا قبل از کاشت محصولات خود کود شیمیایی را روی مسیر کاشت محصول بر روی خاک قرار می دهند. از امکانات فروشگاه اینترنتی پردیس کود فروش کود کلرید پتاسیم جهت تولید کود کشاورزی با بهترین کیفیت و قیمت می باشد.

در حال حاضر شرکت های زیادی در جهان در حال تولید و ساخت و فروش کود کلرید پتاسیم می باشند که شاید بتوان گفت مرغوب ترین نوع آن و مناسب ترین قیمت مربوط به کود کلرید پتاسیم ازبکستان می باشد که توسط سایت پردیس کود عرضه می شود. جهت اطلاع از قیمت این نوع کود و نحوه سفارش و خرید آن می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید.

کلرید پتاسیم چیست؟

رسوبات پتاس در مقادیر زیادی در سراسر جهان وجود دارند در تولید محصولات زیادی کاربرد دارد. هم چنین بیشتر کود هایی که حاوی پتاسیم می باشند از رسوبات دریایی مدفون شده در اعماق زمین به دست می آید. این رسوبات را به یک مرکز پردازش سنگ معدن انتقال می دهند و نمک های پتاسیم را از سدیم آن جدا می کنند. رنگ پتاسیم کلرید از قرمز تا سفید متفاوت می باشد. توجه داشته باشید که رنگ مایل به قرمز این نوع کود به دلیل مقدار کم اکسید آهن موجود در آن است. از نام های دیگر آن می توان به پتاسیم کلراید، کلرور پتاسیم و کلرو پتاس اشاره کرد. این نمک به راحتی در آب قابل حل می باشد.

فروش کود کلرید پتاسیم

نقش کلرید پتاسیم در تولید کود با کیفیت

همانطور که اشاره شد کود های پتاسیم کلرید به خوبی در آب حل می شوند و با افزایش دما این انحلال پذیری افزایش پیدا می کند. مهمترین کاربرد کلرید پتاسیم در تولید کود های شیمیایی کشاورزی با کیفیت می باشد چرا که علاوه بر اینکه باعث افزایش رشد گیاه می شود باعث می شود گیاهان دسترسی راحت تری به ترکیبات مهمی چون نیترات هانقش کلرید پتاسیم در تولید کود با کیفیت فسفات ها و کلسیم و آمینو اسید های ضروری داشته باشند. کود های با کفیتی که حاودی کلرید پتاسیم هستند سبب افزایش فرایند فتوسنتز و جذب نور در گیاه می شوند.

فروش کود کلرید پتاسیم

روش خرید کلرید پتاسیم ازبکستان صورتی رنگ

مراکز زیادی در سطح کشور وجود دارند که در زمینه عرضه کلرید پتاسیم ازبکستان فعالیت می کنند اما کیفیت و قیمت محصول عرضه شده توسط آن ها نیز اهمیت زیادی دارد. خریداران می توانند جهت خرید کلرید پتاسیم ازبکستان صورتی رنگ از کارشناسان و مشاورا ما کمک بگیرند و یا از طریق راه های ارتباطی درج شده در یر اقدام نمایند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *