آخرین خبرها

فروش عمده کلرو پتاس صورتی ازبکستان

فروش عمده کلرو پتاس صورتی ازبکستان یکی از فعالیت فروشگاه پردیس کود به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد. اگر در خرید حضوری دچار مشکل هستید می توانید تنها با یک تماس و ثبت سفارش خود از طریق کارشناسان فروش ما محصول خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

کود کلرو پتاس ازبکستان یکی از کود های معروف و پرکاربرد در بین کشاورزان و صنعت گران ایرانی می باشد که دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد. کلرید پتاسیم در رنگ های سفید و صورتی موجود می باشد. کلرید پتاسیم کاربرد های زیادی در کشاورزی و پزشکی و صنعت دارد و می توان گفت که مهم ترین کاربرد آن در کشاورزی به عنوان کود شیمیایی می باشد.

کلروپتاس صورتی

آنچه باید در مورد کلرو پتاس صورتی ازبکستان بدانیم

کلرو پتاس یک نمک شیمیایی است که از نظر بو بی بو بوده و به صورت کریستال های شفاف سفید و یا صورتی رنگ ساخت کشور ازبکستان به بازار های جهانی عرضه می شود. کلرید پتاسیم صورتی ازبکستان به صورت پتاسیم اکسید ۶۰ درصد می باشد که حلالیت بسیار خوبی در آب دارد. هم چنین وزن بسته های عرضه کننده آن ۵۰ کیلو گرمی می باشد.

کلروپتاس صورتی

فواید کلرید پتاسیم در کشاورزی

همان طور که اشاره شد کلرید پتاسیم کاربرد های زیادی دارد که یکی از آن ها کاربرد در کشاورزی است. این نوع کود به عنوان یک تامین کننده بسیار مهم پتاسیم در گیاه می باشد. این کود به دلیل اینکه نسبت به دیگر کود های حاوی پتاسیم مانند سولفات پتاسیم برای گیاه بهتر است و در طبیعت فراوانی آن بیشتر است کاربرد بیشتری نیز دارد.

این نوع کود شیمیایی برای گیاهانی مثل برنج، جو، گندم و کلزا مفید می باشد. کمبود پتاسیم در گیاه باعث کاهش رشد آن می شود و در ابتدا در برگ های پیر تر خود را نشان می دهد و سپس به قسمت های جوان نیز سرایت خواهد کرد. زرد شدن برگ ها و ایجاد خط سوختگی در حاشیه آن ها از دیگر علائم کمبود پتاسیم در گیاه است.

کلروپتاس صورتی

فروش کلرو پتاس صورتی برای تولید کنندگان کود

تولید کنندگان کود شیمیایی جهت تامین کود کشاورزی و یا کود های دیگر به کلرید پتاس صورتی رنگ نیاز دارند. خریداران جهت خرید این نوع کود با بهترین قیمت و بدون حضور واسطه می توانند آن را از سایت پردیس کود خریداری نمایند. جهت ارتباط با کارشناسان فروش در سایت پردیس کود از طریق راه های ارتباطی درج شده در زیر اقدام فرمایید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *