آخرین خبرها

مرکز پخش کود پلت مرغی بوردو

کود پلت مرغی یکی از کودهای آلی است که از ۸۰ درصد کود مرغی تشکیل شده که به آن ان پی کا اضافه می کنند. از این نوع کود معمولا برای باغ های میوه و برای رشد بهتر گیاهان استفاده می شود.

کود پلت مرغی که برای گیاهان استفاده می شود در شرکت های تولید این محصول به حالت فشرده در می آید و به آن گوگرد اضافه می شود به این ترتیب به عنوان یک ماده مکمل به یکی از بهترین نوع کودهای ارگانیک تبدیل می شود.

دلیل استفاده زیاد باغدارن از این محصول این است که این کود نیتروژن، پتاسیم و فسفر بیشتری نسبت به بقیه ی کودها دارد.

 کود پلت مرغی

آشنایی با انواع کود پلت مرغی بوردو

کشاورزان و باغدارانی که قصد دارند محصولی با کیفیت را به مشتری تحویل دهند بهتر است از کود پلت مرغی استفاده کنند زیرا این کود دارای منابع آلی برای تقویت خاک می باشد و همچنین این کود به دلیل داشتن نیتروژن یکی از بهترین کودها به شمار می رود.

همچنین این کود علاوه بر این که مواد مغذی مورد نیاز گیاه را تامین می کند مواد آلی را به خاک اضافه می کند که این مواد در واقع نقش اصلاح کننده خاک را داشته و موجب حاصل خیزی آن می شود.

کود پلت مرغی پس از انجام فرآیندهایی بر روی کود مرغ به دست می آید، در طی این فرایندها ابتدا کود مرغ را خشک کرده و رطوبت آن را به طور کامل می گیرند و سپس این ماده خشک را در آسیاب های بزرگی ریخته و تبدیل به پودر می کنند و در نهایت آن را کامل ضد عفونی می کنند.

کودهای پلت مرغی در انواع مختلف و بسته بندی های مختلفی تولید می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

 کود پلت مرغی

عرضه انواع کود پلت مرغی بوردو

عرضه کود پلت مرغی توسط مراکز فروشی که در این زمینه فعالیت می کنند صورت می گیرد. از نظر قیمت معمولا کود پلیت مرغی با دیگر کودها تفاوت چندانی ندارد.

کودهای پلت مرغی در کارخانه های مربوطه به صورت فشرده در آمده و در آن از گوگرد به عنوان یک ماده  مکمل استفاده شده است.

کود پلیت مرغی نسبت به سایر کودهای ارگانیک دارای ان پی کای بیشتری می باشد یعنی می توان گفت در مقایسه با سایر کودها دارای نیترژن، پتاسیم و فسفر بیشتری می باشد به همین دلیل است که استفاده از این نوع کود برای زمین های کشاورزی توصیه می شود.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *