آخرین خبرها

قیمت کود سولفات پتاسیم ازبکستان

در این مقاله به معرفی کود سولفات پتاسیم ازبکستان و قیمت این کود که کود پر مصرفی در کشاورزی و موثر در باردهی محصولات زراعی و باغی است می پردازیم.

کود سولفات پتاسیم ازبکستان همانطورکه از نامش پیداست متشکل از پتاسیم و گوگرد سولفاته می باشد که این دو عنصر از عناصر مهم و اصلی جهت رشد و نمو گیاه در تمام مراحل رشدی هستند، لذا از اهمیت بالایی در کشاورزی برخوردار هستند، این کود وارداتی از کشور ازبکستان است.

کود سولفات پتاسیم ازبکستان

مزیت انتخاب کود سولفات پتاسیم

کود سولوپتاس ازبکستان محصول با کیفیت کشور ازبکستان با قدرت انحلال پذیری بالایی که دارد منبع بسیار مناسبی برای تامین گوگرد و پتاسیم گیاهان مختلف کشاورزی است. جهت جلوگیری از عوارض کمبود پتاسیم، مانند: سرخشکیدگی شاخه های جوان درختان، کوچک شدن میوه ها و بی رنگ و مزه بودن آن ها، عدم مقاومت درختان در برابر آفات و امراض گیاهی و همچنین گوگرد که موجب افزایش درصد روغن در دانه های روغنی که منبع پروتئین بالایی هستند، مانند کلزا، آفتابرگردان، بادام زمینی، کنجد، سویا، خردل و.. می شود از کاربرد وسیعی برخوردار است.

کود سولوپتاس ازبکستان به شکل جامد پودری و در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی، با درجه حلالیت بسیار بالا و در حد کاملا محلول با پی اچ کنترل ۳.۵ و درصد کلر بسیار ناچیز در حد ۱ درصد، عرضه می گردد.

با کاهش پی اچ سطح منطقه ی درگیر با ریشه، جذب عناصر ماکرو و میکرو لازم برای رشد و نمو گیاه را فراهم می آورد.

درصد پتاسیم محلول در آب کود سولفات پتاسیم ازبکستان، ۵۰% و درصد گوگرد محلول درآب آن ۱۸% است.

کود سولوپتاس ازبکستان بطور ویژه در بالا بردن کیفیت طعم و رنگ پسته بسیار موثر عمل می کند، به هنگام بار گرفتن  درخت پسته این کود به شکل محسوسی عملکرد محصول را بالا می برد، چرا که بطور مستقیم بر مغز پسته و دانه گرفتن آن اثر گذاشته و به این ترتیب بسیار سودمند و مفید واقع می گردد.

کود سولفات پتاسیم ازبکستان

فروشندگان کود سولفات پتاسیم ازبکستان

قیمت کود سولفات پتاسیم ازبکستانی بسته به عوامل مختلفی چون کیفیت مناسب عناصر تشکیل دهنده، درصد عناصر تشکیل دهنده آن، نوع کیسه های مصرفی جهت بسته بندی، رعایت نکات واردات کود و طی کردن عوامل قانونی آن، مقدار حجم در بسته، و مباحث برندسازی توسط شرکت ها، قیمت این نوع از کودهای سولوپتاس ازبکستانی متفاوت است، اما بطور متوسط با توجه به کیفیت مناسب و حجم معمول مصرفی، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

فروشندگان عمده کود سولفات پتاسیم ازبکستان شرکت ها و کارخانجات تولیدی و یا وارد کننده معتبر این کود هستند که بصورت پخش کننده در سطح استان ها درکل کشور با قیمت فروش مناسب عمل می کنند و در تناژهای مختلف در اختیار عمده فروشان معتبر کود سولفات سرتاسر کشور قرار می دهند، که این فروشندگان عمده کود سولفات پتاسیم ازبکستانی هم در محل استان خود موظف به پخش و فروش به مصرف کنندگان خرد یا همان کشاورزان محترم هستند تا قیمت فروش کود سولفات در واقعی ترین شکل ممکن خود به دست مصرف کننده نهایی برسند.

سخن آخر اینکه:

با مصرف کود سولوپتاس ازبکستان در سطح زراعت کشور شاهد تغییرات چشمگیر و خوشایندی خواهیم بود در جهت تولید محصولات مرغوب و صد البته مقرون به صرفه.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *