آخرین خبرها

پخش کود کلرورپتاس پودری

پتاسیم یک عنصر مهم و ضروری برای گیاهان است، به همین دلیل کود کلرورپتاس پودری نیز برای صنعت کشاورزی بسیار مهم است. در اکثر موارد برای تهیه کودهای پتاسیمی از نمک های پتاسیمی استخراج شده از رسوبات دریاچه ها و دریاها استفاده می کنند. کشورهایی همچون روسیه، فرانسه، آلمان و کانادا دارای بیشترین منابع نمک های پتاسیمی برای تهیه این کود هستند. این نوع کود یکی از پرکاربردترین و رایج ترین کودها در بازار است و بسیاری از مردم از این کود در مزارع و زمین های کشاورزی خود استفاده می کنند.

مصارف کود کلرورپتاس پودری

از کود کلرورپتاس پودری برای مصارف کشاورزی استفاده می کنند، زیرا این کود باعث می شود تا گیاهان در برابر آفت ها مقاوم باشند و همچنین به حفظ آب و مواد غذایی خاک نیز کمک خواهد کرد. این کود در صنعت کشاورزی یکی از مهمترین ارکان در این زمینه است و بسیاری از کشاورزان از این کود استفاده می کنند. این کود ریشه و ساقه گیاهان را مقاوم کرده و همچنین به انتقال مواد غذایی به گیاه نیز کمک می کند. تولید کود کلرورپتاس به دلیل تقاضای بسیار زیاد این کود در بازار بسیار بالا است و بر همین اساس پخش کود کلرورپتاس در حجم های انبوه در بازار صورت می گیرد.

تولید کود کلرورپتاس پودری

ساختار شیمیایی کود کلرورپتاس پودری به صورت نمک است و از واکنش کلرید پتاسیم و اسید سولفوریک به دست می آید. تولید کود کلرورپتاس را می توانید تنها در برخی از کارخانه ها مشاهده کنید، زیرا تولید این کار بسیار راحتی نیست. برای خرید این کود باید به معتبرترین کارخانه ها و مراکز پخش کود کلرورپتاس مراجعه کنید، زیرا این کارخانه ها و مراکز محصولات خود را با کیفیت بالا و کمترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کنند. مواردی زیادی در قیمت نهایی کود کلرورپتاس پودری اثرگذار هستند، این موارد به شرح زیر می باشند.

  • هزینه های تولیدی و مواد اولیه
  • جنس مواد به کار رفته
  • نوسانات بازار ارز و هزینه های واردات
  • واردات کلرید پتاسیم از سایر کشورها
  • درصد محلول بودن در آب
  • روش به کار رفته در تولید کود
  • قیمت روز انواع کلرورپتاس در داخل کشور

این کود برای کشاورزان از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است و یکی از مهمترین دلایل اهمیت بالای این کود، تاثیر بسیار زیاد آن در رفع مشکلات کشاورزی است. برای خرید ارزان تر این کود بهتر است که بدون واسطه و به صورت مستقیم این کود را از مراکز تولید  کود کلرورپتاس تهیه کنید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *