آخرین خبرها

تولید کنندگان کود سولفات آمونیوم خرما

در کشور ایران صنایعی هستند که به طور گسترده از تولید کنندگان کود سولفات آمونیوم خرما می باشند و نیاز کشور را در زمینه ی این نوع کود شیمیایی و سایرکودهای شیمایی تامین و تولید و توزیع می کنند.

ضمن اینکه ایران یکی از کشورهایی می باشد که از لحاظ تولید انبوه خرما و تامین نیاز کشور و حتی صادر کردن آن منابع غنی را دارا می باشد و آب و هوای مناسبی برای پرورش این میوه دارد. کود شیمیایی حاوی مواد ساخته شده ای است که در بارور شدن گیاهان و درختان کمک فراوانی  می کند. از جمله این ها کود سولفات امونیوم خرما می باشد که در اینجا آشنایی مختصری با آن  خواهیم داشت. کود سولفات آمونیوم به طور کلی کاربرد گسترده ی در زمینه ی کشاورزی دارا است.

 کاربرد کود سولفات آمونیوم خرما

تولید کود سولفات آمونیوم خرما جهت کاربرد آن در نخلستان های خرما و درختان خرما است و در این زمینه آزمایشات گوناگونی انجام شده است اثرات مواد موجود در زمینه تهیه کود سولفات آمونیوم  باعث تقویت و بهتر شدن بار دهی درختان خرما شده است، که این مطالعات به صورت علمی در شهر بم صورت گرفته است. کود سولفات آمونیوم خرما از مرغوبترین کودهایی می باشد که برای درختان خرما در فواصل خاص خودشان و با توجه به سن و سال نخل ها استفاده می‌ گردد. کاربرد خاص این کود برای شهرها و روستاهایی است که آب و هوا و شرایط بهره برداری پر رونق خرما را دارا می باشند، این کود از ترکیبات شیمیایی آزمایش شده و کمک کننده ای تشکیل شده است با توجه به نوع مصرفی آن در زمینه تعریف شده خودش که بهره وری را بالا ببرد. خرما محصولی است که خاصیت چند برابری دارد و علاوه بر آن سایر قسمت های این درخت استفاده مفیدی دارد که کود سولفات آمونیوم همانطور که باعث بالا رفتن کیفیت این میوه می شود در برگهای این درخت هم مفید فایده است.

پخش کود سولفات آمونیوم خرما

همه مراکز مهم پخش این نوع کود زیر نظر خدمات حمایتی کشاورزی می باشد که پخش آن به طور برنامه ریزی شده و با راهنمایی های مشاوران مخصوص انجام می شود. در هر استان نمایندگان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی وجود دارند که کود سولفات آمونیوم را به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب دولتی از پخش کنندگان تولید کود سولفات آمونیوم می باشند. سعی می شود دسترسی به این نوع کود را برای کشاورزان آسان بکند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *