آخرین خبرها

فروش عمده سولفات آمونیوم برای انگور

کود سولفات آمونیوم از جمله مواد معدنی و غیر آلی است که کاربرد فراوانی در بخش کشاورزی دارد. فروش عمده سولفات آمونیوم برای انگور با بهترین قیمت و کیفیت در شرکت پردیس کود انجام می شود. جهت سفارش این نوع کود با ما تماس بگیرید. نیتروژن فراوان ترین عنصر موجود در جو می باشد و هم چنین پر مصرف ترین عنصر توسط گیاهان می باشد که از طریق ریشه ها جذب شده و به برگ ها و ساقه ها می رسد و سبب سنتز آمینو اسید و پروتئین می شود. درصد نیتروژن در این نوع کود ۲۱ درصد می باشد. عنصر مهم موجود دیگر در این نوع کود گوگرد می باشد سبب اصلاح خاک های قلیایی می شود که ۲۴ در صد از آن را شامل می شود.

سولفات آمونیوم برای انگور

پنج ویژگی مهم سولفات آمونیوم برای انگور

کود سولفات آمونیومی که برای باغات انگور استفاده می شود می تواند آفت قارچی سفیدک انگور مبارزه کند بنابراین نقش آفت کش را نیز ایفا می کند. این نوع کود در بسته بندی های پنجاه کیلوگرمی در بازار موجود می باشد و جهت رشد بهتر انگور مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کود بهتر است به صورت پودری و یا میکرونیزه باشد تا کود پاشی آن به راحتی صورت گیرد. از ویژگی های خوب دیگر این نوع کود در باغات انگور دور کردن حشرات موذی و آسیب رسان می باشد. ازت یا نیتروژن موجود در این نوع کود سبب متورم شدن جوانه ها در بهار و گلدهی و تشکیل میوه بعد از ده روز می شود.

سولفات آمونیوم برای انگور

مقدرا و زمان مصرف کود سولفات آمونیوم برای انگور

هر نوع کودی برای گیاهی که قرار است به کار رود دارای شرایط خاصی از جمله مقدار و میزان مصرف و نیز زمان مصرف می باشد. زمان مصرف این نوع کود نیز در اوایل پاییز و اواخر اسفند می باشد. و میزان مصرف آن ۴۰۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم در هر هکتار باغ انگور می باشد. کود سولفات آمونیوم سبب افزایش باردهی و افزایش کیفی و کمی محصول نهایی می شود. جهت تهیه بهترین نوع کود سولفات آمونیوم برای مزارع و باغات خود با مجموعه پردیس کود در ارتباط باشید. قیمت روز انواع کود شیمیایی را می توان از طریق مراکز معتبر تولید کننده و پخش کننده آن ها جویا شد. برای هر نوع گیاه و درختی بهتر است از کود مخصوص همان گیاه استفاده شود تا سر سویی بر روی گیاه و محصول نهایی نداشته باشد. جهت خرید کود های کشاورزی خود به مرکز و فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *