آخرین خبرها

فروشنده انواع کود سولفات آمونیوم برای پسته

سولفات آمونیوم یکی از پر کاربرد ترین کود های ازت دار کشاورزی می باشد که حاوی عناصری مانند نیتروژن و گوگرد می باشد که از عناصر بسیار ضروری برای گیاهان و درختان می باشد. انواع کود سولفات آمونیوم برای پسته را می توانید از از فروشنده ها و نمایندگان موجود در سطح کشور خریداری کنید. در هنگامی که خاک قلیایی بوده و دارای پی اچ بالایی باشد از کود سولفات آمونیوم استفاده می شود. کود سولفات آمونیوم از طریق ریشه گیاهان و درختان جذب شده و به برگ ها و ساقه های انتهایی رسیده و از زرد شدن و ضعیف شدن آن ها جلوگیری می کند. این نوع کود دارای انواع متفاوتی می باشد که از جمله آن ها می توان به کود سولفات آمونیوم وارداتی از چین و ازبکستان و تولیدی پتروشیمی ارومیه اشاره کرد.

کود سولفات آمونیوم برای پسته

خواص کود سولفات آمونیوم برای درختان پسته

از جمله کود هایی که برای پر شدن مغز پسته استفاده می شود کود سولفات آمونیوم می باشد. محصولاتی مانند مرکبات و انگور و پسته که به اوره حساس می باشند و سبب زردی در برگ های آن ها می شوند با استفاده از این نوع کود برای رفع زردی برگ های پیر که به دلیل کمبود ازت خاک می باشد و هم چنین سبب رفع زردی برگ های جوان که به دلیل کمبود گوگرد در گیاه می باشد نیز می شود. این نوع کود کمترین میزان تمایل به جذب آب از محیط را دارد که این ویژگی از کلوخه شدن آن جلوگیری کرده و سبب افزایش طول مدت نگهداری آن در انبار می شود.

کود سولفات آمونیوم برای پسته

نحوه مصرف کود سولفات آمونیوم برای پسته

اگر می خواهید از این نوع کود در باغات پسته خود استفاده کنید حتما از نحوه و مقدار مصرف آن در هر هکتار زمین و باغ مطمئن شوید. این نوع کود بهترین کود در میان کود های ازته برای باغات پسته می باشد. سولفات آمونیوم طی سه نوبت در باغات پسته مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کود در ماه های فروردین و خرداد و شهریور و مهر بعد از برداشت کامل و پیش از خران استفاده می شود. در ماه فروردین ۲۵۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم کود به ازای هر هکتار، در ماه خرداد ۲۵۰ کیلوگرم به ازای هر هکتار و در شهریور و مهر ۲۵۰ کیلوگرم سولفات آمونیوم همراه ۱۰۰ کیلوگرم نیترات کلسیم به ازای هر هکتار از باغات پسته استفاده می شود. جهت سفارش با کیفیت ترین کود کشاورزی برای باغات پسته با مجموعه ما تماس بگیرید.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *